Zijn van die spijker strijklapjes dan niet ideaal hiervoor? Kun je de gaten weer repareren of de kwetsbare plekken alvast wat steviger maken.
Nu mijn zoontje bijna in 86 ben ik zo blij met Zara en heel leuk oversized. Rest is zo klassiek en skinny jeans?! Hell nah.
Heb ik gedaan maar dat kan dus ook niet in de droger, dan krimpt het helemaal en sowieso trekt het aan het materiaal eromheen waardoor de gaten alleen maar verplaatsten.
Ja… ook een beetje spijkerbroek kan niet tegen 5 slidings per buitenspel pauze
Ik had voor de jongste een Takkie en Siepie dekbedovertrek gekocht. Toen ik de verpakking opende dacht ik: Huh wat zit er nou voor rare washand bij. Maar het is dus een bijpassende slaapzak voor je knuffel.
Zo’n leuk idee en mijn kind vond het geweldig. Hele tijd kijken of haar knuffels er nog in lagen.
Aah ja bij sommige pyjama’s heeft hema ook een kleine pyjama voor de pop. Is mijn dochterje ook helemaal fan van.
Same, zo chill nu 86 meer keuze! En ik heb juist echt goede ervaring met de kwaliteit, denk bij bijna alles kan nog voor de tweede makkelijk mee! Zijn dan wel vooral de jassen, sweaters, stevigere joggingbroeken, oversized spijkerbroeken en t-shirts. Niet echt vaak leggings aan hier… veel gedragen/gewassen en ziet er nog supermooi uit…
Maar goed op de stenen buiten spelen is niet echt een ding nog natuurlijk.
Die shirts van de Wibra zijn heel erg fijn, blijven ook heel mooi in de was. Vallen wel klein, vorig jaar in de zomer had ze 98/104 aan terwijl ze nu in die maat zit.
Een broek per week
Ik zou dan alleen nog voor tweedehands gaan persoonlijk.
Heb ik ook wel. Maar in zijn maat wel moeilijk te vinden. Want jongens slijten broeken graag
Maar ook met kapotte knieën gaat de broek naar school gewoon aan. Haal ook alleen maar donkere broeken want het zwarte zand van het schoolplein krijg ik er niet meer uit
Heb je nog extra lading nodig? Moet heel veel van mijn mond op vinted gaan zetten (hij is nu 8 jr en draagt nu 134 dus alles vanaf 110 moet weg).
Nieuw klei voorraad en kleine potjes kinetisch zand voor de peuter. Tipje, ze hadden nog wat andere uitvoeringen
Kaartjes voor twee theatervoorstellingen.
En alvast voor carnaval. Hij mocht zelf kiezen. Allemaal Vinted.
Ik was voor het eerst in een kringloop hier in de buurt en vond heel veel. Voelde me echt slecht dat ik al die boeken meenam maar ze hadden zoveel leuks. Ik ga binnenkort veel kinderboeken en speelgoed inleveren daar dus dan staan we weer quitte hopelijk
Nijntje slaapzak! Echt zo leuk.
Dochter heeft speelgoed zelf uitgekozen.
Dit is voor een kunstenaar vriend die een baby verwacht.
Aaah ik had deze manege ook. vond dit echt zó fantastisch en heb er zo megalang mee gespeeld. Topcadeau van jullie.
Een leuk uitje met mijn kleine zeemeerminnengek.
Ps. Kennen jullie Sita nog? Damn i think i love youuuu:notes:
Sita is de muis (Julia) van Julianatoren haha, heb je ook veel videos van op YT!