2 posters. Beetje haar kamer leuk aankleden want die is sinds de verhuizing op meubels na niet echt gedecoreerd ![]()
2 cadeautjes voor in haar cadeau doos voor 5 dec/kerst
Jaaa hier ook koning zonder paard, vind hem zelf in ieder geval erg leuk om voor te lezen!
Wat leuk, waar zijn die posters van?
Van binnenprentje ![]()
Is er al iemand die de magnetische knikkerbaan van Hema heeft weten te bemachtigen? Ben wel benieuwd naar de kwaliteit en of ze ook matchen met andere merk tegels
@mom.lifetips op insta heeft er stories van gemaakt en ook een highlight!
Oo top, thanks!
Ik wil dit ook zo graag voor mijn dochtertje, maar wil nog even wachten voor we overstappen naar een echt bed. Kan echt niet wachten, zo knus dit.
Ja ik heb hem! Vind de kwaliteit goed en stevig. Ze matchen ook met de duurdere magneten die we al hebben. De buizen klik je ook handig vast.
Wij hebben ook een huis bed voor onze kleuter, eenpersoons dus kan nog even mee. Echt een hit hier. Heb er vlaggetjes aan hangen en nu in de herfst en winter heb ik er een tent van gemaakt met een grote hydrofiele doek die je ook op diverse websites erbij aan kan schaffen. Echt mega knus ![]()
Is dat zo’n doek op maat speciaal voor het bed wat je hebt? Ik kwam een filmpje tegen op tiktok om het zelf te maken met een ikea gordijn.
Ja klopt, heb geen naaimachine en momenteel even niet de tijd om daar in te duiken.
Ons bed komt van Petik Puk, maar daar vond ik die kant en klare doeken wel heel duur. Heb hem nu bij Petit Amélie besteld en dat doek past ook goed om ons bed en was een flink stuk voordeliger.
Ik ben heel erg benieuwd naar je ervaring!! Deel je als het geholpen heeft (of juist niet?)
Zal ik doen!