@mom.lifetips op insta heeft er stories van gemaakt en ook een highlight!
Oo top, thanks!
Ik wil dit ook zo graag voor mijn dochtertje, maar wil nog even wachten voor we overstappen naar een echt bed. Kan echt niet wachten, zo knus dit.
Ja ik heb hem! Vind de kwaliteit goed en stevig. Ze matchen ook met de duurdere magneten die we al hebben. De buizen klik je ook handig vast.
Wij hebben ook een huis bed voor onze kleuter, eenpersoons dus kan nog even mee. Echt een hit hier. Heb er vlaggetjes aan hangen en nu in de herfst en winter heb ik er een tent van gemaakt met een grote hydrofiele doek die je ook op diverse websites erbij aan kan schaffen. Echt mega knus ![]()
Is dat zo’n doek op maat speciaal voor het bed wat je hebt? Ik kwam een filmpje tegen op tiktok om het zelf te maken met een ikea gordijn.
Ja klopt, heb geen naaimachine en momenteel even niet de tijd om daar in te duiken.
Ons bed komt van Petik Puk, maar daar vond ik die kant en klare doeken wel heel duur. Heb hem nu bij Petit Amélie besteld en dat doek past ook goed om ons bed en was een flink stuk voordeliger.
Ik ben heel erg benieuwd naar je ervaring!! Deel je als het geholpen heeft (of juist niet?)
Zal ik doen!
Ik ga nu dit bij iemand ophalen:
Zodat m‘n peuter nog grotere huizen, caravans en raketten kan bouwen! ![]()
En dit heb ik ook nog via marktplaats gekocht:
Love it! Die Buzz Lightyear ook ![]()
En wat een handige medium size vloerplaat, die ken ik helemaal niet.
Ja, buzz vond ik ook helemaal leuk!
En ik heb net die blokjes opgehaald; het is een mix van originele duplo en Unico namaak blokjes. (Heb dat laatste merk net even nagekeken, maar dat is dus een Europees (italiaans) bedrijf, en de blokjes worden geproduceerd in Italië, dus dat voldoet dan iig aan de EU normen voor kinderspeelgoed.
Die vloerplaat is van Unico. ![]()
Last minute nog dit boek gekocht voor morgen want peuter is fan van Charlotte boeken. Je kon op Bol kiezen voor een grote editie. Maar eh holy shit, wist niet dat het maatje XXXL zou zijn ![]()
Wij hebben de XL editie en hij is inderdaad groot. Maar gezien alle details in de platen vind ik het echt toegevoegde waarde hebben.
Ja wij hebben de Gele Ballon ook in het groot, dacht dat het dat formaat was, maar dit is nog groter haha. Maar denk dat zoontje dat alleen maar gaaf gaat vinden vanwege de details idd!
Deze net bij IKEA gehaald - wil ‘m zonder wieltjes op de kamer van mijn peuter zetten; zit er nog niet op te wachten dat ie dat ding door de hele woning gaat zeulen.
En zo’n Takkie blackboard van de Hema:
Ohja, zij maakt prachtige illustraties. Wij hebben die in het klein. De gele ballon, ook van Dematons, hebben we in maxi formaat , daar was ik ook verbaasd hoe groot die was.
Ooh, lees dit nu pas. Hij is dus nóg groter! ![]()