Love it! Die Buzz Lightyear ook ![]()
En wat een handige medium size vloerplaat, die ken ik helemaal niet.
Ja, buzz vond ik ook helemaal leuk!
En ik heb net die blokjes opgehaald; het is een mix van originele duplo en Unico namaak blokjes. (Heb dat laatste merk net even nagekeken, maar dat is dus een Europees (italiaans) bedrijf, en de blokjes worden geproduceerd in Italië, dus dat voldoet dan iig aan de EU normen voor kinderspeelgoed.
Die vloerplaat is van Unico. ![]()
Last minute nog dit boek gekocht voor morgen want peuter is fan van Charlotte boeken. Je kon op Bol kiezen voor een grote editie. Maar eh holy shit, wist niet dat het maatje XXXL zou zijn ![]()
Wij hebben de XL editie en hij is inderdaad groot. Maar gezien alle details in de platen vind ik het echt toegevoegde waarde hebben.
Ja wij hebben de Gele Ballon ook in het groot, dacht dat het dat formaat was, maar dit is nog groter haha. Maar denk dat zoontje dat alleen maar gaaf gaat vinden vanwege de details idd!
Deze net bij IKEA gehaald - wil ‘m zonder wieltjes op de kamer van mijn peuter zetten; zit er nog niet op te wachten dat ie dat ding door de hele woning gaat zeulen.
En zo’n Takkie blackboard van de Hema:
Ohja, zij maakt prachtige illustraties. Wij hebben die in het klein. De gele ballon, ook van Dematons, hebben we in maxi formaat , daar was ik ook verbaasd hoe groot die was.
Ooh, lees dit nu pas. Hij is dus nóg groter! ![]()
Ja ![]()
Oeh dat Kijk en zoekboek ken ik nog niet!
Ik zie dit terwijl m’n 2,5-jarige Bobbi-boeken leest en op de eerste pagina alle boeken aanwijst ‘deze deze deze in de winkel kopen?’. Echt een slimme aanpak van de uitgeverij haha.
Connetix sale. Opa’s en oma’s geven de motion pack en de starter set. De bodemplaten krijgt ze van ons.
Voor wie de connettix of Stapelstein sale gaat gebruiken, denk ook aan de kleinere ondernemers online
!
Waar krijg je die in de sale nu? Ik heb een hele bubs speelgoed en andere dingetjes nodig!
Overal eigenlijk waar ze connetix verkopen! Ik heb bij ilovespeelgoed besteld omdat ik nog iets heel anders nodig had dat ik verder nergens kon vinden. Maar inderdaad ook kleinere ondernemers zoals juffrouw pollewop, reiger en de raaf etc.
Mamanova.nl heeft ook die sale! Ook 10% op de nieuwste sets - die doen niet overal mee.
Stapelstein weer ik niet of die overal is, dacht wel dat dat ook iets landelijks was
Juffrouwpollewop doet ook mee. Ook superleuk, ik wilde daar vorige week magneetspeelgoed kopen en toen wees ze me erop dat ik beter kon wachten tot de sale was.
Wat een geweeeeeeeeldige kamer ![]()
Weet iemand hoe lang die connetix sale duurt?