Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

T/m 20 oktober

1 like

Thanks voor de tippie, net stapelstein gekocht als kerstcadeau alvast. :heart:

3 likes

Heel mooi 🩷!

Waar is het lichtsnoer van met de bolletjes?
Ik zoek ook nog zoiets voor in het bedhuidje van mijn zoontje.

Ohhh wauw wat een droomkamer, goals! :heart_eyes:

2 likes

Magnetische tegels met knikkerbaan (alvast voor sinterklaas)

Pyjama met honden met feestmutsjes op♥️

15 likes

Alvast nagedacht voor een cadeautje van Sinterklaas voor een van mijn dochters (van de Lidl).

2 likes

Donsje sale !

7 likes

Tweedehands gekocht:

10 likes

Heb echt een zwak voor dit soort special editions. Deze alvast gekocht voor de Kerst :christmas_tree:

19 likes

Vanuit nostalgie gekocht, maar zoontje van 2 vindt het ook leuk!

35 likes

Op naar de volgende maat. Dezelfde schoenen (deze zitten haar goed, veel schoenen zijn te breed) in een nieuwe kleur haha. Beige en blauw gehad, nu paars.

en binnenkort starten op de peuterspeelzaal, dus een tas:

8 likes

Waar is dit prachtige behang van?

Niet @Allium, maar het is van Estahome! Mijn dochter heeft hem ook :wink:

3 likes

IMG_0884

Deze Brio set via Vinted!

13 likes

Waarschijnlijk een sinterklaas cadeau

Deze voor zoontje. Hij is gek op paddestoelen en knuffels. Hij ligt er nu mee te slapen op de bank. Sowieso zijn onze kinderen gek op knuffels.

6 likes

Toch nog gezwicht voor de magnetische speelgoed sale bij olive & mint

Twijfel ook nog om de Coblo wegdelen te kopen. Heeft iemand hier ervaring mee en is dat een leuke toevoeging aan magnetische tegels?

4 likes

Wij hebben de Coblo wegdelen en hier wordt daar eigenlijk niet mee gespeeld. Wel heel veel met de magneten zelf.
Maar dit kan ook aan mijn zoontje en zijn interesses liggen, want hij speelt ook bijna niet met auto’s etc.

5 likes

Bij ons wordt er niet mee gespeeld, wel veel met de magneten zelf! Mijn zoontje speelt wel veel met auto’s, maar op de een of andere manier niet met die wegdelen.

3 likes

Superleuke dingen heeft de zeeman nu hè! Mijn dochter had twee weken terug zowel deze blouse, het vestje als de jas afgekeurd :smiling_face_with_tear:

1 like

eindelijk was hij er weer

4 likes