C&A. Heb al weer helemaal zin in de jaarlijkse kerstboomfoto ![]()
C&A heeft echt leuke kinderkleding ![]()
Heb net deze Dale of Norway trui gevonden via marktplaats voor maar €20.
Ben zelf een groot fan van die truien, maar ze zijn echt super duur. Heb hem wel op de groei gekocht, want het is maatje 122. ![]()
Takkie dekbed nu met korting bij Hema
Wij hebben deze ook en ze vindt 'm zoo leuk! En als ze takkie stom gaat vinden is de andere kant ook gewoon heel leuk (paars met groene strepen).
Dat bestaat niet
Haha ik dacht ook al dan ga ik ‘m zelf gewoon gebruiken of op het logeerbed ![]()
![]()
Wat leuk! Ga straks kijken of ze die hier in Wenen ook hebben bij de Hema!
Wat leuk! Weet jij (of iemand anders) hoe de babymaten vallen bij c&a? Zij geven aan dat maat 62 voor 1-3 maanden is maar bij andere maten is 62 3-6 maanden.
Ik heb niet heel veel ervaring met C&A maar de keren dat ik er iets heb gekocht viel het op maat of een beetje klein. Maar dan ‘klein’ in de zin dat het een beetje stug was allemaal en er niet echt rek in zat. Maarja dat is voor pyjama’s vaak wel anders. Anyway: je hebt niks aan mijn reactie.
Ik vond het wat krap vallen.
Mijn ervaring is ook dat het klein valt. Kocht meestal een maat groter en dan paste het goed.
Dit is mijn angst, haha.
Winterschoenen ![]()
Nu alleen nog een winterjas zoeken, en het liefst eentje die niet zwart/blauw/grijs/groen is ![]()
Dit is echt een onmogelijke opgave lijkt wel, zeker voor een jongen. Ik ben uiteindelijk toch voor een donkergroene gegaan, maar wel kleurige muts en sjaal erbij. Echt zo bizar hoe een winterjas voor kinderen met leuke kleurige print voor een beetje normale prijs gewoon niet te krijgen is.
Ik heb er al moeite mee om überhaupt 1 te vinden die dus niet 1 van die 4 kleuren is, dan heb ik nog niet eens naar de prijs gekeken ![]()
Ik heb laatst via vinted een knalroze petit bateau winterjas gekocht voor 10€ en ziet er als nieuw uit. Weet niet of dat ook zo is voor de maat die jij zoekt natuurlijk, ik zocht op maat 92 of 98 en daar was echt veel aanbod zgan.
Je kan ook filteren op kleur, dan haal je er de blauw/zwart/grijze al uit.
Oh ik had dit beter niet kunnen zien, bijna al die baby kerstkleding is zo leuk
![]()
Zo heb ik het ook gedaan maar dan voor een jongen. Alle donkere kleuren uitgezet en echt gefilterd op kleur. Nu een toffe oranje jas gevonden die lekker warm is. Eentje met leuke print was lastiger, dan zijn het vaak Dino’s.