Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Vloerkleed voor de kinderkamer. Want de akoestiek is niet te harden met duplo en houten treinbanen :sweat_smile:

8 likes

Deze hebben wij ook, echt een lekker warm, zacht en dik kleed!

Hier ook alvast begonnen met de december-cadeautjes.
20% korting bij Kidooz dit weekend :ok_hand:t3:

8 likes

H&M:

Voor de jongste.

Voor de oudste vast.

En vinted voor de middelste.

7 likes

Resultaat van wat uren door vinted scrollen

Voor de 4 jarige

Mini rodini

The campamento

Voor de 6 jarige

Daily brat (enige niet via vinted)

Nadadelanoz

Zara

Zara

Zara

Voor de mini

Gray label

7 likes

Niet echt aankopen maar uit de tweedehands kledingketting.

Ik weet niet of we een jongen of een meisje krijgen en meisjeskleding hebben we nog genoeg, dus ik let vooral op dingen die voor allebei kunnen of die ik zelf eerder bij een jongen zou aan doen. En als 't dan toch een meisje is, stop ik de kleding na de geboorte zo weer terug voor de volgende :blush:.

13 likes

Op die Gray Label truien zijn zooo zacht :smiling_face_with_three_hearts: vond die ook altijd zo fijn voor m’n baby/dreumes.

3 likes

Afgelopen jaar heb ik een bloemenpers gekocht voor onze peuter. Als kind had ik er ook een die we alleen voor het drogen van bloemen gebruikten. Maar nu hebben we die ook voor herfstblaadjes gebruikt die we hebben opgehangen in zijn kamer.

Grappig, want ik heb alleen maar in herinnering dat we vroeger herfstblaadjes gewoon lieten opdrogen, zonder zo’n bloemenpers, maar de kleuren zijn nu eigenlijk veel mooier door ze zo te laten drogen.

37 likes

Oh wat leuk! Ik moest hier laatst ook aan denken want ik deed als kind altijd de blaadjes tussen het telefoonboek haha. Maar dat heb je nu natuurlijk niet meer

4 likes

Ik had een half jaar terug bergstein laarsjes in de sale gekocht vast op de groei voor mijn dochter.
Ik haalde ze vanochtend uit de kast en ze rent er mee naar buiten en ik denk huhh wat zijn die dingen groot.
Hou ik die van haar (maat 25) naast die van mijn zoon (maat 26). Zijn die 25 gewoon een paar centimeter groter dan die andere. Ik denk dat ze in de fabriek per ongeluk de verkeerde maat gestempeld hebben ofzo.
Dus nu heb ik opnieuw roze bergstein laarsjes besteld en hopelijk zijn deze wel de goede maat.

5 likes

dit is zo irritant!

4 likes

Voor de oudste

Voor de jongste

6 likes

knopjes voor de commode voor de babykamer

wandkleed voor boven de commode babykamer

mini deurtje voor op de peuterkamer

wandkleed voor de peuterkamer

wij houden van vogels :woman_shrugging:

43 likes

Waar is het eerste wandkleed met de vogels van?

1 like

Oh die wandkleden vind ik zó leuk, mijn pinterest bord staat er vol mee maar helaas geen plek. Echt leuke kinderkamer aankopen!

2 likes

ferm living, en de tweede van bloomingville (en de knopjes en deurtje van zara home)

3 likes

Ohh dat deurtje, zoooo cute!!

3 likes

Ze heeft laatst de notenkraker gekregen voor haar 2e verjaardag en ze is helemaal gek op dat boek (batterijen waren na twee weken al leeg :sweat_smile:) dus nu de collectie uitgebreid met deze.

17 likes

En twee cadeaus voor schoen:

4 likes

Leuk, waar heb je de micro mags met korting gekocht?

1 like

Kindermaxx!

2 likes