Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Alles h&m

9 likes

Kerstoutfitjes in twee verschillende maten voor de kleuter en de baby.

1 like

Ze hadden allebei nog wat nodig en maar een beetje op elkaar afgestemd voor de school fotos die er weer aan komen. Van Zara

6 likes

Was vandaag naar Ajax en even de fanshop in gedoken omdat die kleine jongen alleen maar zn ajax tenues aan wilt dn dat een beeeetje koud is in de winter

6 likes

Kersttrui (h&m)in 2 maten, voor de beide kinderen (vind het echt een mega schattig idee dat ze dan hetzelfde truitje aan hebben :heart_eyes:)
Maillot (h&m) en rode jurkje (Vinted) voor de baby
Blouse en blazertje (Vinted) voor de oudste, ook nog een zwarte spijkerbroek erbij via Vinted maar die had ik niet gescreenshot.
Dus ze kunnen vooruit met de feestdagen :gift:

6 likes

Eerste aankopen voor m’n hulpsintgezin (13, 9 en 0 jaar (3 maanden)) :heart::gift:

28 likes

Leuk zoveel spelletjes!

Mijn kindje van het hulpsintgezin houdt van Stitch. Weten jullie misschien of dat Lilo en Stitch is of nog iets anders?

1 like

Dat zal hoogstwaarschijnlijk stitch van lilo zijn! Is heel populair bij met name jonge meiden

6 likes

Top, bedankt!

Allemaal kringloop

Allebei via marktplaats opgehaald

20 likes

Wat ontzettend lief! Ik had ons aangemeld aan de andere kant, als ontvangsgezin zegmaar, maar helaas niet gekoppeld. Ik zie op hun insta dat er nog 77 andere gezinnen niet gekoppeld zijn :cry:.

1 like

Oh hoe werkt dit?
Hoeveel word er verwacht dat je doneert.
Misschien kan ik nog wat betekenen.

1 like

Ik heb me net aangemeld, hoop dat je nog iemand krijgt! Zo niet mag je me een PB sturen en dan wil ik jullie hulpsint wel zijn dit jaar.

@Maison is via https://delievesint.nl/ 25 euro per kind en je geeft zelf aan hoeveel kinderen je wilt/kunt helpen. Je koopt de cadeaus zelf en stuurt ze dan op. Aanmelden via de site kan niet meer, maar wel met een mail naar info@delievesint.nl

Bij een intitiatief in mijn stad hadden ze juist zoveel hulpsinten dat je als helper op een wachtlijst komt, haha.

5 likes

Oké ga ook even een mailtje sturen.

2 likes

Ik heb me ook nog aangemeld. Hopelijk word je nog gekoppeld. En anders kunnen we samen met het forum wat voor je doen :two_hearts:

12 likes

4 seizoenen peuterdekbed met wollen vulling. Ik had dit dekbed als kind ook en het ligt zo heerlijk warm/perfect/niet te warm altijd.

Als november een zachte maand blijft, wordt dit een 5-dec cadeau. En anders krijgt ze het al eerder.

Hoezen van Hema en Little Dutch

12 likes

Poppenhuis van Nijntje
Ik denk dat ik het eigenlijk leuker vind dan mijn kind

25 likes

Ik ben jaloers. Ik heb zonder gein mijn hele persoonlijke netwerk laten kijken. Er zijn al 12 hema filialen gecheckt en ze zijn overal uitverkocht :joy:

3 likes

Oh echt? Wat jammer. Maar misschien komt hij nog ergens? Ik zag dat je nu online de winkelvoorraad kan checken. Maar of het echt klopt, geen idee.
Mijn moeder heeft hem dus ook gekocht haha. Nadat ik aan haar gevraagd had of ze wilde kijken ervoor. En ik zag dat ze op vinted al voor belachelijke prijzen erop staan.

Toen ik dit poppenhuis zag, baalde ik echt een klein beetje dat ze er al te oud voor zijn.

3 likes