Oh ja snap ik! En jammer dat Nina er niet bij zit. Zij is het lievelings karakter van mijn kind 🥹
en @Dropveter en @maison echt zo ontzettend lief ![]()
verder
Ik heb vandaag de hele dag getwijfeld wat ik hierop moet antwoorden. Reden dat ik niet gekoppeld ben is waarschijnlijk omdat ik me zo laat had aangemeld (14 of 15 oktober, en de sluitingsdatum was 15 oktober), omdat ik ook daar over twijfelde. Ik heb tig redenen bedacht waarom ik het níét nodig heb (er zijn mensen die het harder nodig hebben, ik kan nog dingen verkopen om zo geld te verdienen, wellicht duurt deze situatie niet heel lang want ziektewet en kan ik binnenkort weer aan het werk), maar feit is dat ik qua inkomen momenteel tussen bijstandsniveau en sociaal minimum zit.
Er is iemand die in me via PB een berichtje heeft gestuurd, dus ik heb haar eerst net even geantwoord en wel gezegd dat jullie ook hebben gereageerd hier. En jullie hebben nu ook Lieve Sint gemaild, dus wellicht/hopelijk worden jullie zo nog aan een gezin gekoppeld. Als ik van degene in PB iets heb gehoord, dan kom ik er evt nog bij jullie op terug. In ieder geval echt duizend maal dank
![]()
Een tip! Bij de Primark hebben ze op dit moment veel van Stitch liggen; knuffels, bekers, sokken, pyjama’s, enz.
ik heb hem in ‘mijn’ hema zien staan gisteren. Wil je dat ik voor je langsga vandaag?
Dat zou echt mega fijn zijn! Graag
Dan ga ik er vanmiddag even langs, kan het niet beloven want misschien is het nu verkocht maar ik laat het je dan meteen weten okee?
Neem maar mee als die er staat en dan betaal ik die & de verzendskosten gelijk.
Deze voor mijn opvang. Ook via Etsy poppetjes gehaald zodat ik ze Nederlands kan maken. Hopelijk word het ooit nog ondersteund vanuit Nederland met poppetjes.
Denk dat mijn eigen dochter dit ook leuk gaat. Pakken het in voor Sinterklaas met mijn opvang.
Hebben ze ondertussen helemaal geen Nederlandse poppetjes meer? Wat stom. Ik heb Thomas de trein, nijntje en peppa pig op het bijbehorende poppetje staan.
Ik vind het qua uploaden sowieso niet zo gebruiksvriendelijk. Het is mij iig nog niet gelukt vanuit een andere app audio te uploaden.
Edit: verder wel hufterproof dus ik denk voor een opvang ideaal!
Nee en volgens mij worden de Nederlandse poppetjes ook niet meer ondersteunend nu.
Ik ben benieuwd hoe ik het ga ervaren haha
Wil voor nu Bumba dingen erop zetten,Nijntje en juf Roos. Mensen downloaden het ook via Spotify
Maar hoe kan je het dan vanaf Spotify op je toniebox zetten? Wat ik nu doe is audio afspelen op de ipad en dan m’n telefoon ernaast leggen om op te nemen. Maar dat doet de audiokwaliteit geen goed. Mocht je dit weten als je 'm binnen hebt please let me know
.
Dankje ik kon de upload knop nergens vinden maar die zit er alleen als je bij een specifiek poppetje bent! Heel chill, nu kan ik Jip en Janneke de musical er ook opzetten.
Is er toevallig iemand die binnenkort bij de Primark komt en broekjes voor me mee zou kunnen nemen en opsturen? Uiteraard vergoed ik dan ook de verzendkosten.
Heb laatst op de gok een paar spijkerbroekjes meegenomen die perfect blijken te passen en nu wilde ik extra halen en zijn ze bij ‘mijn’ filiaal uitverkocht
.
Als ik me morgen goed voel (herstellende van een operatie) ben ik van plan om naar de stad te gaan. Zou dan best voor je willen kijken!
Wat lief! Doe vooral rustig aan hoor, ik kan je vanavond of morgenochtend eventueel een pb sturen ![]()
Ik vandaag! Stuur je PB?
Helemaal goed! Ik zie dat @colalight je eventueel ook wil helpen. Als het nog niet gelukt is moet je het vanavond of morgenochtend maar even laten weten in een pb ![]()
Ja ga ik doen, dankje!