Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Leuk! M’n dochter is helemaal gek op de takkie loopwagen

2 likes

Herkenbaar om favo truien in grotere maten te kopen.
Ik heb een trui van H&M (met vogels) die ik volgens mij in elke maat van 68 tot 104 heb gehad :rofl:

2 likes

Zoek je het Nijntje speelhuis nog? @JustinBieber heeft er inmiddels ook zelf 1 gevonden dus heb er eventueel 1 voor je.

3 likes

Oooooomg die Takkie loopwagen!! Ga zo even langs de HEMA kijken of ze die hier ook hebben

1 like

Vast voor Sinterklaas!

12 likes

God nu wil ik ook een meisje!!!

2 likes

IMG_8271

Ik wilde allebei mijn kinderen eentje in hun schoen geven, maar ik kon geen keuze maken aangezien alle drie deze dingen een grote rol spelen momenteel :sweat_smile:. Met name voor de oudste, maar de jongste heeft er toch nog geen benul van dus twee vliegen in 1 klap :pray:t2:

10 likes

Nog een leuk boek over verhuizen is Samen zijn we thuis van Stephanie Parsley Ledyard. Echt stukgelezen hier, kan hem dromen, maar is echt een aanrader.

3 likes

Ik heb deze in 4 actions niet gezien!

1 like

Voor de nieuwe kamer van mijn peuter

Deze kleur voor op de muur.

10 likes

In aanloop naar Sint Maarten (of eigenlijk het Laternenfest hier in Oostenrijk), heb ik m’n peuter regelmatig het boek Sint-Maarten en het beertje voorgelezen, waarin heel oppervlakkig het Sint Maarten verhaal wordt gethematiseerd.

Op marktplaats kwam ik toevallig dit duplosetje tegen en dat staat nu als kleine verrassing bij zijn ontbijtbordje voor morgenochtend. Past mooi in het thema!

Op de opvang hebben alle kinderen een lampion gemaakt waarmee ze dan morgen een klein wandelingetje maken; m’n zoontje kijkt er al een hele poos naar uit!

Het Sint Maarten boek is trouwens ook een aanrader! :slight_smile:

16 likes

Kiabi heeft 22% korting dus even wat extra truitjes ingeslagen

7 likes

Deze schattige Sinterklaas poppetjes van Sjaal met Verhaal

Schoencadeautje voor mijn tweeling

Nog een schoencadeautje

Het was 2 + 1 gratis op duplo, dus deze alvast voor kerst

Via Marktplaats nog een set basisstenen, ook voor kerst

8 likes

Blijkbaar gaan al je principes door de plee als je baby overdag alleen maar óf in een bewegende kinderwagen slaapt óf in de draagzak terwijl ik rondloop. Mijn lichaam trekt het nog helemaal niet om de hele dag te lopen dus ik hoop dat ik hiermee in ieder geval één dutje zelf ook kan rusten.:smiling_face_with_tear:
De rockit vind ik echt oerlelijk en het oog wil ook wat dus hopelijk doet deze het ook goed.

3 likes

Bedankt voor het kijken! Heel lief :slight_smile:

2 likes

Goede aankoop! Ik heb de Zazu rocker, maar denk hetzelfde principe. Vandaag nog heel veel plezier van gehad haha.

2 likes

En nog kinetisch zand

8 likes

Dit ziet er echt leuk uit! Waar zijn de bovenste van?

1 like

Van inspire my play!

1 like

Super leuk maar sjee wat een prijs weer!

3 likes