Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Heb je hem gevonden? Anders kijk ik ook bij mijn HEMA

Nee nog steeds niet! Dus graag!

1 like

Ik laat je weten!

4 likes

Ze hebben er 1 voor me apart gezet. Haal ik morgen op, ben vandaag vrij. Stuur je morgen wel even een pb oké?

11 likes

Love het forum vanwege dit soort dingen :heart:

8 likes

Omg jij hebt echt mijn dag gemaakt! Dankjewel! :heart:

7 likes

Ik ga het ook proberen… heeft iemand in zijn Action deze zien staan? Ik heb ook al meerdere filialen bekeken maar helaas! Mijn kind is gek op deze specifieke auto, de bruine takel.

https://www.action.com/nl-nl/p/3217941/cars-modelauto/

Ik ben toch gekoppeld via Lieve Sint :smiling_face_with_three_hearts: Echt zo ontzettend leuk, het gaat niet eens om mij maar om mijn kind, maar ik ben helemaal excited voor hem!! Is toch zo ontzettend mooi hoe de wereld kan zijn als mensen lief met elkaar om gaan :heart: Kan ook niet wachten tot ik weer in een financieel positie ben dat ik dit voor een ander gezin kan doen.

76 likes

Ik ga morgen kijken, ik moet naar verschillende dorpen met een action.
Ben ook op zoek naar Nijntje poppenhuis :heart_eyes:

3 likes

Ooo wat lief, dankjewel!!!

1 like

Bij mij hetzelfde verhaal! Stich en knutselen. Heb een leuke knutseldoos en stickers van Stitch voor haar gekocht :smiling_face_with_three_hearts: Hopelijk valt het in de smaak.

2 likes

Deze trui hadden we al in maat 50 en stond mn dochter zo onwijs leuk, baal er echt van dat ze m niet meer past. En toen zag ik hem net in maat 68, dus die moest echt mee naar huis. Zo blij mee, haha.

Hoor mezelf nog zeggen: Nee joh, dit jaar nog niks met sint. Met de keizersnede hebben ze denk ik ook mn ruggengraat verwijderd.

Hebben we voorlopig nog niks aan, maar Takkie

25 likes

Moet lachen om ne ruggengraat grapje :slight_smile:

4 likes

Leuk! M’n dochter is helemaal gek op de takkie loopwagen

2 likes

Herkenbaar om favo truien in grotere maten te kopen.
Ik heb een trui van H&M (met vogels) die ik volgens mij in elke maat van 68 tot 104 heb gehad :rofl:

2 likes

Zoek je het Nijntje speelhuis nog? @JustinBieber heeft er inmiddels ook zelf 1 gevonden dus heb er eventueel 1 voor je.

3 likes

Oooooomg die Takkie loopwagen!! Ga zo even langs de HEMA kijken of ze die hier ook hebben

1 like

Vast voor Sinterklaas!

12 likes

God nu wil ik ook een meisje!!!

2 likes

IMG_8271

Ik wilde allebei mijn kinderen eentje in hun schoen geven, maar ik kon geen keuze maken aangezien alle drie deze dingen een grote rol spelen momenteel :sweat_smile:. Met name voor de oudste, maar de jongste heeft er toch nog geen benul van dus twee vliegen in 1 klap :pray:t2:

10 likes