Hij is echt heel groot! Of ja ik vind 'm huge, moet echt heel veel kilo zand of rijst in wil je 'm vullen. Ik heb 'm wel maar merk dat ik er minder snel naar pak dan zo’n laatje van de ikea of de bewaarbak van de xenos. Bij de wibra hebben ze ook een rechthoekige bak met vakjes.
Voor kinetisch zand gebruik ik zoiets:
Is iets groter dan een A4 maar komt in meerdere maten natuurlijk
Zit er tenminste een deksel bij zodat je het dicht kunt maken en in de kast zetten.
Als ze met twee ermee spelen krijgt de een de bak en de ander het deksel.
Ja echt duur he… maarja ik zie het wel als iets waar je veel mee kan doen en lang leuk blijft. En merk dat ik nu toch wel opzoek ben naar leuke binnen activiteiten
Bij de Aldi hier hebben ze nu ook dit soort bakken voor 20 euro!
Ik heb schandalig veel gekocht de afgelopen maand.
Deze had ik al maar was kapot gevallen, voor 15€ op vinted opnieuw gekocht.
En ook nog een schaaltje en extra kaarsjes
Deze via geefkast, is niet compleet maar m’n dochter wou die Dino al zo lang.

En deze heeft m’n man gekocht voor onze dochter, ook tweedehands.
Ohh die Grapat Dear Universe staat al zo lang op m’n lijstje
ben alleen bang dat ik er vooral mee speel, en niet zozeer de kinderen.
Hahah ja ik ben hier ook bang voor
, maar ze is wel echt geobsedeerd door de maan, en dat was vorige winter ookal. Dus ik dacht ik maak er een thema van voor na de kerst (met die lamp dus ook), en dan wil ik wat ruimte pegdolls maken en ik heb ook een ruimtestation gekregen van een vriendin, en dan gekleurd rijst denk ik.
5 december cadeau, ze wilde zo graag een step met lampjes. Ze gebruikt nu de scoot & ride als step maar die verkoop ik dan weer.
Vorig jaar heeft ze zo’n pak echt compleet afgedragen, dus weer een nieuwe voor komende winter.
Heel leuk! Overweeg hem ook. Snap alleen de maat niet, groter dan een normaal peuterbed? En een peuterdekbed?
Ja beetje atypisch idd. Stuk groter, kan hij er lang mee doen. Als gat aan zijkant te groot is, moeten we ff een tijdelijk bedhekje toevoegen.
Dekbed hebben we nog niet nieuw. Even kijken hoe z’n ledikantdekbed uitpakt
Wij hebben een peuterbed met een 90x200 dekbed en de onderkant stop ik onder het matras en dan heeft ie een lekker groot dekbed om onder te liggen en krijgt ie het niet koud.
Ooh dit ziet er wel als de perfecte activiteit uit voor de koude wintermaanden! Wij zijn normaal gesproken bijna het hele weekend buiten te vinden, maar ik moet echt nog even wennen aan de kou, en nu kan ik niet eens op de bank chillen omdat daar kunstjes op gedaan worden ![]()
Haha, die heb ik ooit voor mezelf gekocht! ![]()
Nu doe ik het ook af en toe met mn peuter samen!