Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Nog een leuk boek over verhuizen is Samen zijn we thuis van Stephanie Parsley Ledyard. Echt stukgelezen hier, kan hem dromen, maar is echt een aanrader.

3 likes

Ik heb deze in 4 actions niet gezien!

1 like

Voor de nieuwe kamer van mijn peuter

Deze kleur voor op de muur.

10 likes

In aanloop naar Sint Maarten (of eigenlijk het Laternenfest hier in Oostenrijk), heb ik m’n peuter regelmatig het boek Sint-Maarten en het beertje voorgelezen, waarin heel oppervlakkig het Sint Maarten verhaal wordt gethematiseerd.

Op marktplaats kwam ik toevallig dit duplosetje tegen en dat staat nu als kleine verrassing bij zijn ontbijtbordje voor morgenochtend. Past mooi in het thema!

Op de opvang hebben alle kinderen een lampion gemaakt waarmee ze dan morgen een klein wandelingetje maken; m’n zoontje kijkt er al een hele poos naar uit!

Het Sint Maarten boek is trouwens ook een aanrader! :slight_smile:

16 likes

Extra winterkleding

15 likes

Kiabi heeft 22% korting dus even wat extra truitjes ingeslagen

7 likes

Deze schattige Sinterklaas poppetjes van Sjaal met Verhaal

Schoencadeautje voor mijn tweeling

Nog een schoencadeautje

Het was 2 + 1 gratis op duplo, dus deze alvast voor kerst

Via Marktplaats nog een set basisstenen, ook voor kerst

8 likes

Blijkbaar gaan al je principes door de plee als je baby overdag alleen maar óf in een bewegende kinderwagen slaapt óf in de draagzak terwijl ik rondloop. Mijn lichaam trekt het nog helemaal niet om de hele dag te lopen dus ik hoop dat ik hiermee in ieder geval één dutje zelf ook kan rusten.:smiling_face_with_tear:
De rockit vind ik echt oerlelijk en het oog wil ook wat dus hopelijk doet deze het ook goed.

3 likes

Bedankt voor het kijken! Heel lief :slight_smile:

2 likes

Goede aankoop! Ik heb de Zazu rocker, maar denk hetzelfde principe. Vandaag nog heel veel plezier van gehad haha.

2 likes

En nog kinetisch zand

8 likes

Dit ziet er echt leuk uit! Waar zijn de bovenste van?

1 like

Van inspire my play!

1 like

Super leuk maar sjee wat een prijs weer!

3 likes

Hij is echt heel groot! Of ja ik vind 'm huge, moet echt heel veel kilo zand of rijst in wil je 'm vullen. Ik heb 'm wel maar merk dat ik er minder snel naar pak dan zo’n laatje van de ikea of de bewaarbak van de xenos. Bij de wibra hebben ze ook een rechthoekige bak met vakjes.

2 likes

Voor kinetisch zand gebruik ik zoiets:

Is iets groter dan een A4 maar komt in meerdere maten natuurlijk
Zit er tenminste een deksel bij zodat je het dicht kunt maken en in de kast zetten.
Als ze met twee ermee spelen krijgt de een de bak en de ander het deksel.

5 likes

Ja echt duur he… maarja ik zie het wel als iets waar je veel mee kan doen en lang leuk blijft. En merk dat ik nu toch wel opzoek ben naar leuke binnen activiteiten

3 likes

Bij de Aldi hier hebben ze nu ook dit soort bakken voor 20 euro!

1 like

Ik heb schandalig veel gekocht de afgelopen maand.

Deze had ik al maar was kapot gevallen, voor 15€ op vinted opnieuw gekocht.

En ook nog een schaaltje en extra kaarsjes

Deze via geefkast, is niet compleet maar m’n dochter wou die Dino al zo lang.
holztiger-houten-bosdier-vogel-musje-80120

En deze heeft m’n man gekocht voor onze dochter, ook tweedehands.

14 likes

Vervolg op ledikant, van Petite Amelie:

20 likes