Oh wat leuk, zo’n nieuwsgierig kindje Natuur gaat inderdaad voor een groot deel over dieren, en wat over stenen en planten. We hebben recent het boek de Aarde gekregen, en die sluit misschien meer aan bij de vragen die je zoontje stelt. Daarin gaat het bijv over het weer en de grond. Weet niet of je makkelijk een inhoudsopgave online zou kunnen vinden, anders wil ik best een foto voor je maken.
Ik heb de inhoudsopgave gevonden. Dankjewel! Dit lijkt inderdaad grotendeels aan te sluiten bij zijn vragen. En ook fijn dat het boek dan nog wat langer interessant voor hem zal zijn.
Wat vind jij altijd leuke boeken in de kringloop! Hier is het aanbod maar heel matig, echt van die boeken die je aan de straatstenen niet kwijtraakt en dan maar naar de kringloop brengt.
Nou ik ben heel lang niet geweest en nu naar 3 achter elkaar en indd steeds leuke boeken en sommige nog als nieuw. Maar voorheen vond ik ook niet echt veel hoor. Je moet met kringlopen altijd maar geluk hebben natuurlijk.
Ja hier ook, van die boeken die je ooit gratis kreeg bij het tankstation enzo
Jij woont ook in Utrecht toch? Ik vind de kringlopen in Zeist goed. Ik scan zelf vaak op uitgever en bekijk dan pas de inhoud.
Geen zin/niet meer altijd nodig om heel de luiertas mee te nemen. Maar toch wel handig om een tasje met standaard wat dingetjes erin te hebben.
Alles in sad beige. Extra kinderstoeltje en een nieuwe zitzak want bij de opvang (niet in NL) slapen ze buiten in de wandelwagen.
Saaie aankopen. Die autostoel hadden we direct moeten kopen als vervolgstoel. Deze is van 15 maanden tot 12 jaar. Edit: dit was dus uiteindelijk niet handig geweest.
Nu hebben we een stoel van 15 maanden tot 4 jaar maar die begon nu (met bijna 3) al krap te worden, en we hadden de base nodig voor de maxi Cosi. Dus we gaan een stoelendans doen in de auto.
Extra camera als uitbreiding op de babyfoon die we nu al hebben.
Adapter voor de Joolz Aer zodat de maxi Cosi erop kan.
Maar heeft jouw baby tot 15 maanden in de maxicosi gezeten dan??
Hmm. Nee. Die paste met 11 maanden al niet meer in haar maxi Cosi.
Ook helemaal vergeten dat je tot 15 maanden achterwaarts vervoerd moet worden. Dus uiteindelijk was het dus geen slechte volgorde, in m’n hoofd klonk het zo onlogisch.
En hoe langer andersom hoe beter, dus echt geen verkeerde keuze!
Die van mij tot ze ruim anderhalf was, en toen paste het eigenlijk nog steeds.
Hier ook! Ze zit pas net in de vervolgstoel en nog steeds omgekeerd. Maar vind de wereld van de autostoeltjes wel heel ingewikkeld.
Maar is jouw kind dan zo klein? Want mijn baby van 5 maanden is gemiddeld maar vult de maxicosi echt behoorlijk, zeker nu in de winter met voetenzak erin. Ik vind zelf babies die heel ver uitsteken in hun maxicosi niet om aan te zien dus wij zijn langzaam aan het orienteren op een vervolgstoel.
Iemand toevallig ervaring met de maxicosi pearl of mica?
Maar niet om aan te zien en past niet meer is wel een verschil. Ze mogen er (veilig) in tot de oren gelijk met de bovenste rand zijn. Dat is plusminus 85cm.
Onze behoorlijke dreumes van net 1 zit daar echt nog lang niet…
Maxicosi babystoel (of soortgelijk) schijnt het veiligste te zijn om ze in te vervoeren
Wij hebben de pearl en dat is een prima stoel. Kan ook nog in ligstand wat ik heel handig vind. Ik vind het strak trekken nog weleens lastig, maar dat kan ook aan mij liggen haha.