Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Ohh die Grapat Dear Universe staat al zo lang op m’n lijstje :heart_eyes: ben alleen bang dat ik er vooral mee speel, en niet zozeer de kinderen.

2 likes

Hahah ja ik ben hier ook bang voor :joy:, maar ze is wel echt geobsedeerd door de maan, en dat was vorige winter ookal. Dus ik dacht ik maak er een thema van voor na de kerst (met die lamp dus ook), en dan wil ik wat ruimte pegdolls maken en ik heb ook een ruimtestation gekregen van een vriendin, en dan gekleurd rijst denk ik.

5 likes

5 december cadeau, ze wilde zo graag een step met lampjes. Ze gebruikt nu de scoot & ride als step maar die verkoop ik dan weer.

Vorig jaar heeft ze zo’n pak echt compleet afgedragen, dus weer een nieuwe voor komende winter.

7 likes

Heel leuk! Overweeg hem ook. Snap alleen de maat niet, groter dan een normaal peuterbed? En een peuterdekbed?

2 likes

Ja beetje atypisch idd. Stuk groter, kan hij er lang mee doen. Als gat aan zijkant te groot is, moeten we ff een tijdelijk bedhekje toevoegen.
Dekbed hebben we nog niet nieuw. Even kijken hoe z’n ledikantdekbed uitpakt

1 like

Wij hebben een peuterbed met een 90x200 dekbed en de onderkant stop ik onder het matras en dan heeft ie een lekker groot dekbed om onder te liggen en krijgt ie het niet koud.

3 likes

Zaterdag gaan we vetbollen maken met dochter + nichtje en neefje :smiling_face_with_three_hearts: :parrot: :dove:

14 likes

5 december
Skateboard wilde hij zelf, geen idee hoe die daar nou weer aankomt haha

2 likes

Deze jas via marktplaats gekocht:

4 likes

Konden via Vinted niks leuks vinden, veel te laat gaan zoeken

4 likes

Een slackline board. Ook voor volwassenen dus ik ga hier lekker ook gewoon mee trainen denk ik :smile:

10 likes

Ooh dit ziet er wel als de perfecte activiteit uit voor de koude wintermaanden! Wij zijn normaal gesproken bijna het hele weekend buiten te vinden, maar ik moet echt nog even wennen aan de kou, en nu kan ik niet eens op de bank chillen omdat daar kunstjes op gedaan worden :joy:

6 likes

Haha, die heb ik ooit voor mezelf gekocht! :laughing:

Nu doe ik het ook af en toe met mn peuter samen!

3 likes

Sinterklaascadeautjes :heart::heart::heart:

3 likes

Noodgreep voor het laatste stukje zindelijkheid.
Eén dag een droge luier/onderbroek = een cadeautje open maken

Heb wel een paar dingetjes vervangen (pop sockets bijv en een fragiel kettinkje) voor een Nijntje handspiegeltje, Nijntje washi tape en kleine Nijntje stiftjes uit de koopjeshoek.

12 likes

Leertoren van Jindl met korting op Tiny Library na een tip van hier.

7 likes

Kleding van Enfant.

4 likes

Voor Sinterklaas

Peuter:

En van mijn moeder krijgt ze:

Baby:

En van mijn moeder krijgt ze:

En ze krijgen samen dit, maar dat is eigenlijk bedoeld voor in de zandbak van de camping. Dat was dit jaar een mega groot succes. Totdat ze ineens verdwenen waren. :sweat_smile:

5 likes

Waar is de Bluey-pyjama van?

1 like

https://www.action.com/nl-nl/p/3219007/pyjama/

Het is zo’n warme stof, geen fleece maar wat meer fluweel achtig zeg maar.

5 likes