Zit er ook katoen in? (Samenstelling staat er helaas niet bij)
Hij is al ingepakt maar die voor kerst nog niet, dat ga ik morgen even voor je kijken.
Lief, dank je ![]()

Tickets voor de musical. Samen met mijn dochter die helemaal gek is van Dolfje Weerwolfje. Oh ze gaat dit zo leuk vinden
Ik ga vanaf haar derde ieder jaar met haar naar een voorstelling. Voorheen naar de Gruffalo, de mol die wil weten wie op haar kop gepoept heeft, de kleine zeemeermin en Frozen geweest. Altijd een heerlijk uitje samen. Ik kan niet wachten ![]()
![]()
Leuk! Ik ben hier ook met mijn dochter naartoe geweest en wij vonden het een hele leuke voorstelling!
Vanavond Zara sale en je ziet nu al wat er in de sale komt. Ik hoop niet dat ze je winkelmandje resetten.
Leuk! Is het ook iets voor jongens denk je? Mijn zoon is bijna 8 en ik ga ook iedere jaar met hem naar een voorstelling. Hij kent alle boeken.
Hoe valt Zara kleding? Is dat net als de volwassen kleding redelijk klein en smal?
Alsof je een muntje opgooit. Geen idee of het groot en breed is of klein en smal.
Wat irritant
Ik heb niet veel van Zara, maar mijn kind is groot en moet meestal een maat groter dan van andere merken (ze zit nu in 104, maar draagt 110 van Zara).
Vaak wel toch? Volgens mij is het handig om wat je wilt kopen (ook) in je favorieten te zetten, dan kan je er alsnog snel bij.
Ja hoor! Als hij voorstellingen leuk vindt om naartoe te gaan, is deze denk ik ook leuk!
Hier ook eindelijk de cadeaus binnen voor Sinterklaas (dat vieren we twee keer).
Voor mijn dochter (5 jaar):

En voor mijn zoontje (bijna 3)
En voor zijn verjaardag krijgt hij een groot bed met dinodekbed.
Ook Sint cadeau’s, boeken en Nijntje verstoppen zijn tweedehands:
Nijntje magneet set voor z’n verjaardag over paar maanden, kon ik écht niet laten liggen.
Per ongeluk 2x bij Zara besteld want die stomme app zei dat de betaling geannuleerd was, ja niet dus. Dus nu zelf geannuleerd.