Shoesme heeft tot 16u 20% korting vandaag!
Vind ze niet de mooiste, maar een kind dat nog steeds heel veel kruipt sloopt elke schoen neus binnen 2 weken… dus grof geschud met stootneus besteld ![]()
Een kind dat loopt maar als hij op de loopfiets of in van die loopkarretjes zit met de tenen van zijn schoenen over de grond sleept kan dit ook goed gebruiken.
Mijn bijna 3-jarige heeft de afgelopen maanden al drie paar schoenen versleten.
Vind deze schoenen best leuk trouwens!
Leuk! Waar is dit van?
Allemaal van Konges Slojd met 25% korting via poespas.nl
Superbedankt! Helaas geen katoen, maar nu hoef ik er niet speciaal voor naar de winkel te gaan.
^ Arket, via H&M
Verder wat cadeaus voor Sint en Kerst voor mijn kind en voor mijn neefje en nichtje.

Mag ik jou ook als tante
wat een leuke cadeausss
Haha ja dit letterlijk allemaal zou ik ook voor m’n kinderen kunnen kopen of hebben ze ![]()
![]()
Om het mezelf lekker makkelijk te maken komende maanden, wat aanvulling voor de knutselkast. Dit + met de kortingen bij Hema nog een heleboel wiebelogen, washi tape en knutsel papier en karton.
Kwam dit leerbord tegen. Voor nu vooral interessant vanwege de weekdagen, het weer en de seizoen en dan later natuurlijk de maanden en het klokkijken.
Wil hem dan uiteindelijk ook op zo’n schildersezel zetten denk ik:
Ik heb precies dit bord (in het Nederlands) met koningsdag gekocht en mijn zoontje is er dol op! Het eerste wat hij elke ochtend doet is zijn bord aanpassen.
Leuk om te horen!
ik vind het ook leuk dat ie zo gedetailleerd is en dat de dagen van de week ook met die stipjes worden geduid om het een beetje logischer te maken. En de maanden met de kleuren van het seizoen worden aangegeven!
Het wordt een kerstcadeautje; ben nu al benieuwd hoe hij het gaat vinden!
Wat leuk om te horen, ik heb deze laatst in de kringloop gescoord maar nog niet zoveel interesse. Nog net te jong denk ik maar ga hem zeker bewaren dan!
In principe kan ze nog prima in haar slaapzak slapen (ze zit in maat 92 en slaapzak 86/110), maar ze zegt steeds “voet niet goed” dus ga maar een dekbed in haar ledikant proberen.
Wil zelf niet (meer) onder een dekbed van plastic slapen, dus voor haar maar een wollen variant gekocht. ![]()
Oh heerlijk is deze, zo fijn een wollen dekbed ik wil nooit meer anders
Wat vind je er zo fijn aan?