Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Alles

3 likes

Het was een oprechte vraag :sweat_smile: Is het qua temperatuur fijner? Qua gevoel?

1 like

Hahaha oke dan zal ik serieus antwoord geven

Ja het voelt fijner, onder polyester had ik altijd de behoefte om als het te warm werd met het dekbed te gaan wapperen/luchten, nu helemaal niet meer want de warmte reguleert veel beter ofzo. Het blijft lekker warm en wordt niet zweterig.

5 likes

Ah thanks. Zijn er hier een paar in huis altijd in de weer met wel/niet extra dekens, wel/niet koud of warm genoeg. 1 kind wat altijd ligt te zweten maar niet zonder deken kan. Dus al eens eerder gekeken naar wol vanwege zulke verhalen. Maar best een investering, en blijf het zo bijzonder vinden dat wol op deze manier werkt!

Ja het werkt wel echt en ik vond het qua investering wel meevallen, had ook wel n goede aanbieding. Aldi en lidl hebben ook regelmatig wollen dekbedden trouwens!

1 like

Raad het thema :crazy_face:

6 likes

17654697240922261033261796519136
Mooi van lelijkheid

19 likes

Kinderactiviteiten voor tijdens de kerstdag met familie:

Gemberkoekhuisjes bouwpakket (dus al gebakken) (IKEA) en “lijm” en versiering zoals van die glazuurstiften en glitters en sneeuw (en taartversiering die we nog hebben)

En houten notenkrakers om te verven (verf hebben we al)

Zo veel zin in om dit te doen met de kinderen (en volwassenen) :star_struck:

7 likes

Wauw, mijn dochters zouden hier een moord voor doen denk ik zo :sweat_smile:

Haha gewoon te koop bij Xenos. Er is ook nog een gouden variant.
Ik hoop dat mijn dochter hem ook zo leuk vindt

3 likes

Wij hebben die vanavond ook gekocht. Hij is nu gelijk in gebruik als nachtlampje, ze vindt hem fantastisch.

2 likes

Allebei van Lil’ Atelier. Dat vest stond al een hele tijd op mijn lijstje en er was nu 40% korting dus eindelijk gekocht.

ProjectAchtergrondverwijderen-876

14 likes

Deze jurk van Baje, vannacht 2 uur naar gezocht op internet. Allemaal van die kleine webshops met vreselijke slechte sites. Maar het is gelukt. Helemaal blij, laat ik hem vanochtend aan mn kind zien. Werd ze verdrietig want ze vond de jurk van de h&m die ik had gekocht voor 5,40 veeeeeeeeeeel mooier:

En was deze jurk en tas van h&m.

6 likes

Aw zonde, Ik Wil hem wel overnemen mocht je hem niet willen houden

1 like

Waar heb je die geweldige jurk uiteindelijk gevonden? Bijna geneigd om 'm al veel groter te kopen voor later :joy:

2 likes

Geweldig vest met deze paddenstoelen! Waar heb je deze gevonden voor 40% korting?

1 like

Ohja had ik er misschien bij moeten zetten.

3 likes

Heb voor m’n peuter deze twee dingen via marktplaats gekocht:

Vestje van Finkid:

Korte broek van Petit Bateau:

6 likes

Kerstornament voor mijn kind voor dit jaar

23 likes

Wat een ontzettend lief jurkje!

3 likes