Trui van Z8 en broek van Arket, beide via Vinted
De broek vind ik zo heftig dat het schattig wordt
. En mijn kind is helemaal gek van Nina en die zie je bijna nooit ergens op.
Van Zara allebei
Te cute allebei
Er is vaak rond de kerst ook weer een Zara sale toch? Weet iemand of dat dit jaar ook weer is?
Ja altijd eerste of tweede kerstdag
Ohja fuck, ach ja ik móest deze hebben haha! Gelukkig heb ik me verder nog in gehouden ![]()
Haha sorry! Maar als je iets echt graag wil hebben zou ik de sale ook niet afwachten hoor. Al vaak gehad dat ik niks meer kon kopen.
Nieuwe collectie zit daar vaak niet bij en volgens mij staat dit er pas net op
Ja die vond ik ook leuk! Alleen vriend wilde liever de andere, dus heb water bij de wijn gedaan ![]()
Gewoon allebei kopen ![]()
Stickers voor afscheidstraktaties op de opvang. Eentje naar school en eentje naar een nieuwe opvang. Die knijp er tussenuit kan mooi met een knijpfruitje en die andere moet ik nog even bedenken. Iets simpels in ieder geval
.
Op bakjes appelmoes plakken. Dat heeft mijne een keer getrakteerd en kreeg daar complimenten over.
Goede!
Jullie weten dit vast wel
Wordt de Dilling sale nog beter dan 25%? En halen jullie ook wel eens iets voor jezelf? Zo ja, aanraders?
Tijd voor een soort slaaptrainer/wekker voor de peuter. Hij gaat weer een iets te enthousiast ochtendmens worden met zijn nieuwe bed.
Deze kun je via een app bedienen en daar alle tijden gemakkelijk invoeren en wijzigen. Nu goed in de aanbieding.
De beste sale is in september, ook wel 30-40% korting. Ik heb zelf van Dilling twee shirts met lange mouwen, twee met korte mouwen, een paar hemdjes en een cardigan. Vind het opzich allemaal aanraders maar ik draag ook wel elke dag een van deze basics.