Kijk er echt naar uit dat mijn peuter kleuren begrijpt en we dit kunnen introduceren.
Ik weet niet of je kind in het donker slaapt of met een lampje. Ik gebruik deze bij mijn dochter zo: Giraf uit is slapen, Giraf geeft licht is opstaan.Ze gebreep ook nog geen kleuren toen ze deze kreeg.En als ze ouder is voeg ik nog een extra kleur toe voor spelen op haar kamer.
Dat is handig! Dan kun je in de ochtend nog even snel een wijziging doorvoeren ![]()
![]()
Thema was eigenlijk barbie maar dit leek me zo leuk om mee te spelen!
En nog wat doe cadeautjes omdat ik op zie tegen die lange dagen thuis…
Hier worden kleuren prrrrima begrepen maar je eigen plan trekken is altijd leuker ![]()
Wij hebben een sensor onder z’n bed, als hij ‘s nachts uit bed stapt gaat de lamp heel zacht rood aan zodat hij de deur kan vinden, als het dag is (en dat is in het weekend uiteraard later dan doordeweeks
) gaat de lamp felgeel aan. Maar je kan dat overrulen door de lichtknop aan en uit te doen.
Hoor je hem door de babyfoon babbelen: ‘Hee lamp rood, neehoor, tijd om op te staan, kijk maar, lamp geel!’ ![]()
Gelukkig is het meestal maar een kwartiertje voor de ingestelde tijd.
Hahaha held ![]()
![]()
Sowieso alle discussies die erbijkomennals ze kleuren kennen.
“Nee, niet rode mes, niet rood (met een l ipv r haha), ik blauw mes! Blaauw mes!” 🫠
En dat ook met de beker en de vork en de lepel en het bord ![]()
De ene driftbui na de ander anders op sommige dagen haha
Mijn kind blijft vanillevla consequent ‘blauwe vla’ noemen. Inmiddels weet ik dat, maar de eerste keer was hij woest toen ik hem niet begreep toen hij zei dat hij blauwe vla wilde.
Wat is shoeby toch leuk voor die meiden hè!
Ja vind ik dus ook heel erg! Echt hele leuke dingen altijd. Vind het alleen best wel prijzig soms.
Tipje! Zou 27db moeten blokken, ter vergelijking: die Alpine koptelefoontjes blokken 25 db dus lijkt eenzelfde kwaliteit qua geluidsdemping.
Bij mijn kind van 3,5 passen ze al goed.
Edit: bij action dus (voor wie de huisstijl nog niet herkende
)
Dubbelpost… maar ik heb deze mega cute Nijntje (nep)Duplo set in zeer mooie staat op MP gevonden voor een mooie prijs.
Ben er zeer mee in m’n nopjes ![]()
![]()
We spelen met het regenachtige koude weer hier al dagen met de Duplo en de Duplotrein, dus helemaal zin om dit setje er aan toe te voegen.
Oh my goooood ik ga deze ook zoeken!
Tip is om regelmatig op MP (of Vinted) te zoeken en snel toe te slaan. De sets komen er regelmatig op maar zijn vaak heel snel weg.