Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Toch nog nog even kwalitatief goede laarzen gekocht. Komen nog wel van pas. De onderste zou ik zelf wel willen haha.

16 likes

3 likes

Dit jurkje van konges slojd via marktplaats gekocht:

13 likes

Ik vergeet soms dat marktplaats ook nog kleding verkoopt haha door Vinted kijk ik er nooit meer op

Mooi merkje is dat.

Wat zijn nog meer leuke merken zoals Konges slöjd? Beetje in die style. Ga eens op Vinted zoeken

Heb 2 meisjes die opeens into de jurkjes zijn

Dit is het eerste jurkje dat ik koop van dit merk; ben benieuwd hoe de kwaliteit is. Ben ook wel verbaasd hoe duur die jurkjes zijn als je ze nieuw koopt. Dit jurkje is in China geproduceerd en niet van Bio katoen ofzo.

Ken nog niet echt andere merken in deze stijl; ben nieuw in de wereld van meisjeskleding. :see_no_evil:

1 like

Marmar copenhagen vind je dan ook vast leuk!

5 likes

Ik zou konges slojd alleen nooit op vinted kopen, is zoveel namaak van in de omloop.

3 likes

Lil atelier misschien

4 likes

4 likes

Heb het idee dat er ook veel mini Rodini en bobo chokes namaak is
Echt jammer vond Vinted leuk maar met al die namaak niet meer

3 likes

Dan heb je vast een neppe jurk, want volgens mij het is wel van bio katoen!

1 like

Moet de jurk nog binnen krijgen, maar heb de advertentie foto’s nog even nagekeken. ‘t zou inderdaad bio katoen moeten zijn - uit China. :sweat_smile:

Wat de dame aanbiedt, ziet er wel naar uit alsof ze gewoon de kledingkast van haar dochter heeft uitgemest. Heb niet het idee dat het nep is. Maar we zullen zien.

4 likes

@Wildfire dit was ook het eerste merk dat mij te binnen schoot

3 likes

Ja leuk! Ook niet direct heel prijzig ga eens goed zoeken bedankt en @Fishing

3 likes

Deze mandjes van de Action voor in de IKEA trolley. Staat net wat netter

Edit: en deze kaptafel van de Hema

15 likes

Ik vind het sowieso bizar dat er nepkleding van dit merk in omloop is. Het is niet alsof het burberry is ofzo… :see_no_evil:

5 likes

Ik moest een beetje lachen om deze spelfout haha.

6 likes

Haha ja klinkt idd als de temu variant

2 likes

Er is ook nep zara!

Misschien vind je Louise Misha ook wel mooi? Staat ook wel veel van op vinted en naar mijn weten is dat niet nep te koop

1 like

Ik heb even de echte konges slojd rok (gekocht in een fysieke takkedure kinderwinkel) van mn dochter erbij gepakt, en die is ook made in China. Staat wel in: designed in Denmark en een batchnummer of iets soortgelijks. Maar ze maken dus wel echt in China.

2 likes