Dit wafelijzer van de action. Ik had er al eentje met kerstijzertjes en daar heb ik afgelopen weken heel veel mee gebakken. Ook regelmatig groentewafels voor in de broodtrommel naar school. Deze heeft ijzertjes voor alle feestdagen (ik heb het opgezocht en er zijn ook nationale dinosaurus en eenhoorn dagen
).
Wat leuk! Hoe maak je die groentewafels?
Ik kijk welke groente er nog in de koelkast ligt en google dan een recept
. Er is altijd wel iets te vinden. Bietenwafels zijn hier het grootste succes want roze. Courgette en wortel doen het ook altijd goed.
Ik mocht de cadeautjes voor een babyshower kopen. Freddy de vuurvlieg komt er ook nog bij.
Als ik dit zo zie wil ik echt asap weer een eigen baby 🥹
Oooh wat een leuke cadeautjes, die cocon is geweldig!! Mijn baby slaapt daar sinds de geboorte het allerbest in.
Ik heb de laatste tijd weer goed op Vinted gekocht. Soms heb ik van die periodes dan kan ik niks vinden en nu zit ik in een periode dat ik zelfs in volgende maten kan kopen omdat ik zoveel leuke dingen zie. Heel veel bestellingen zijn bundels maar de saaie leggings enzo heb ik eruit gelaten.
Voor de baby:
Voor de oudste
Een hele leuke kinderwinkel in Dordt gaat stoppen… merken zoals mini rodini, tiny cottons. Heb wel even gescoord voor mijn jongens. Dus tippie: kindzoblij.nl
En nog wat knutsel cadeautjes van Djeco.
Kraamkadotjes. Een geel konijn want de babykamer is geel.
En het favoriete boek van mijn kinderen.
Allebei de kinderen jarig, dus voor de 4-jarige dit hysterische geval:
En voor de 2-jarige dit pedagogisch verantwoorde houten speelgoed:
Dat Dikkie Dik boek is zo leuk ![]()
Haha heel herkenbaar, de kleuter is al verpest ![]()
Wij hebben een vrij complete paw patrol collectie en er wordt zo veel mee gespeeld. Echt al jarenlang. Mijn kinderen zijn 6 en bijna 4, maar het blijft gewoon populair. Dus dit is een topaankoop!
Heb echt een grote bestelling gedaan bij Zara in de sale (voor het hele jaar)
H&M (ook sale)
En deze x2 voor de nieuwe baby’s
Het is tot nu toe een groot succes ja! Hij had al die kleinere auto’s al en die kun je hiermee combineren dus op de hysterische geluiden na wel tevreden mee.
Peuter is tot nu toe ook heel druk in de weer met die autogarage ![]()
Toch nog nog even kwalitatief goede laarzen gekocht. Komen nog wel van pas. De onderste zou ik zelf wel willen haha.
Ik vergeet soms dat marktplaats ook nog kleding verkoopt haha door Vinted kijk ik er nooit meer op
Mooi merkje is dat.
Wat zijn nog meer leuke merken zoals Konges slöjd? Beetje in die style. Ga eens op Vinted zoeken
Heb 2 meisjes die opeens into de jurkjes zijn
Dit is het eerste jurkje dat ik koop van dit merk; ben benieuwd hoe de kwaliteit is. Ben ook wel verbaasd hoe duur die jurkjes zijn als je ze nieuw koopt. Dit jurkje is in China geproduceerd en niet van Bio katoen ofzo.
Ken nog niet echt andere merken in deze stijl; ben nieuw in de wereld van meisjeskleding. ![]()