Marmar copenhagen vind je dan ook vast leuk!
Ik zou konges slojd alleen nooit op vinted kopen, is zoveel namaak van in de omloop.
Lil atelier misschien
Heb het idee dat er ook veel mini Rodini en bobo chokes namaak is
Echt jammer vond Vinted leuk maar met al die namaak niet meer
Dan heb je vast een neppe jurk, want volgens mij het is wel van bio katoen!
Moet de jurk nog binnen krijgen, maar heb de advertentie foto’s nog even nagekeken. ‘t zou inderdaad bio katoen moeten zijn - uit China. ![]()
Wat de dame aanbiedt, ziet er wel naar uit alsof ze gewoon de kledingkast van haar dochter heeft uitgemest. Heb niet het idee dat het nep is. Maar we zullen zien.
Deze mandjes van de Action voor in de IKEA trolley. Staat net wat netter
Edit: en deze kaptafel van de Hema
Als je op Vinted dit merk koopt kan je foto’s van het was label vragen, batch nummer checken en foto’s van de rits. En inderdaad kijken of iemand niet tientallen producten met kaartje er nog aan verkoopt + aantal sales. Is vast niet helemaal fool proof maar helpt wel een eindje. Ook kijken welke eu certificeren er wel/niet opstaan.
Ik vind het sowieso bizar dat er nepkleding van dit merk in omloop is. Het is niet alsof het burberry is ofzo… ![]()
Ik moest een beetje lachen om deze spelfout haha.
Haha ja klinkt idd als de temu variant
Er is ook nep zara!
Misschien vind je Louise Misha ook wel mooi? Staat ook wel veel van op vinted en naar mijn weten is dat niet nep te koop
Ik heb even de echte konges slojd rok (gekocht in een fysieke takkedure kinderwinkel) van mn dochter erbij gepakt, en die is ook made in China. Staat wel in: designed in Denmark en een batchnummer of iets soortgelijks. Maar ze maken dus wel echt in China.
Eigenlijk voor haar verjaardag volgende maand, maar ik vond een goede deal op marktplaats van dat bed dus hebben we het al gelijk opgezet. Dekbed krijgt ze dan op haar verjaardag nog wel.
Dat bed
echt een droombed
Wij hebben dat bed ook in het blauw bevalt goed en makkelijk in elkaar te zetten of groter te maken, ook verrassend stevig voor die prijs ( waarschijnlijk al helemaal tweedehands haha )
Niet dat hij erin slaapt hoor nee ben je mal
Hahaha shit!
Ik kon hem gratis ophalen, maar ziet er nog tip top uit dus vet blij mee. Ze heeft er vannacht lekker in geslapen en vandaag wilde ze ook heel graag naar bed om erin te liggen. So far so good.