Mm misschien omdat ik het online via de website en via Vinted koop? Ik heb echt een andere ervaring met Hema haha. Maar ben nooit in de fysieke winkel voor kleding
Ik vind juist van niet. Sommige truien maat 104 past mijn kind nu nog steeds, terwijl hij in maat 110/116 zit.
Waar is deze korting?![]()
Was gisteravond bij Kidooz! Ze hadden een soort koopavond
Niks leuks voor jongens? Ik kan voor mijn jongens altijd juist heel goed slagen. wat tips: Zara, Tiny, Hema, Zeeman voor de kleintjes, Name it, Lil Atelier.
De beste lijst dit!
Behalve wat er al genoemd is (ben zelf groot fan van mini rodini, mingo en sproet en sprout) heeft z8 ook veel kleur voor jongens, leuke paarse truien enzo
En next!
Cadeau voor nichtje die 6 jaar wordt ![]()
(Wilde ook heel graag de heelal editie kopen, maar die is nog in herdruk en komt pas na haar verjaardag helaas)
Als mijn dochter groter is, hoop ik dat ze deze boeken zelf ook wil. Ik vind ze zo mooi ![]()
Haah wooow jij bent all out gegaan!! Wat superleuk! Ik kan ook echt niet wachten tot m’n dochter hier oud genoeg voor is.
Ja, ik ben idd all out gegaan
Kon niet kiezen hehe en denk dat het ook een meerwaarde is om hier (een deel van) de collectie van te hebben.
Niet dat ik het gevoel heb dat ik me moet verantwoorden, maar ze is ons enige nichtje (+haar broertje) en wij zijn haar enige naaste familie (naast 1 oma), en we zijn niet zo heel erg van de materiële cadeau’s door het jaar heen. Dus met haar verjaardag pakken we graag groot uit met echt een WOW cadeau. Ik denk dat ze hier heeeel blij mee gaat zijn, want ze vertelt me nu wekelijks wat ze op school heeft geleerd en ze is ook dol op de podcast van de Stokstaartjes bijv. Zo leuk die open leergierige mindset waar ze nu in zit ![]()
Je hoeft je zeker niet te verantwoorden maar ik vind het echt heel lief en leuk dat je zo’n grote set voor dr gekocht hebt
. Met boeken vind ik ook dat het er in overvloed mag zijn haha. Er is toch iedere keer weer iets anders dat ze interessant vinden.
Ik wist niet dat dit een serie was, heb alleen het dino boek. Echt super leuk, ik ga hier ook voor sparen voor mn kind!
Wat een prachtige boekenreeks zeg
Zien ze er van de binnenkant ook zo mooi uit als van de buitenkant?
Mijn zoontje (5) heeft het dino boek hiervan voor de Sint gekregen en het is echt zijn grote trots. Hij bladert er heel graag zelf in en neemt het graag overal mee naar toe.
Ik wist niet dat er meer van waren, die van het heelal gaat op t lijstje voor z’n verjaardag.
Wij hebben het dierenboek en kan het zeker aanraden. Qua taalgebruik wel soms wat lastig voor jongere kinderen, maar dan paste ik zelf de zin een beetje aan.
Leuk ik heb het dieren boek gelijk gereserveerd bij de bieb!