Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

Leuk ik heb het dieren boek gelijk gereserveerd bij de bieb!

1 like

Zag dat Zara een Valentijns collectie heeft, zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Van marktplaats:

Van de Hema:

En twee nieuwe boeken:

7 likes

Voor m’n dochter, de baby maat want d’r andere bivakmuts in haar maat is veels te groot.

3 likes

Ik wilde deze ook kopen voor mijn dochters maar twijfelde over de maat (baby of kind). Hoe oud is jouw dochter?

2 likes

Mijn kind is 6 en past nog steeds de babymaat haha

4 likes

:joy: oké dan weet ik genoeg, thanks!

1 like

Bij ons is die baby muts met twee jaar wel echt te klein. Vooral het nekdeel is dan te kort.

3 likes

Oh bij mijn kind zit het nog steeds goed over zijn nek

Haha ja dat hangt zo gek aan de achterkant, ik stop het altijd maar in de jas. Die van m’n oudste is eigenlijk te klein maar volgens mij heeft hij ook gewoon een groot hoofd, volgens mij gaan die puntmutsen ook niet groter. Maar ik vind ze zo praktisch op de fiets.

4 likes

Deze speelgoedkist van kwantum. Ga even kijken hoe de kleur staat op haar kamer en anders ga ik hem iets donkerder verven

8 likes

Uit welk boek zijn de pagina’s over de waterkringloop? Weet je dat toevallig? Natuur of Aarde gok ik.
Mijn kleuter heeft altijd vragen over dit soort onderwerpen, ga ik ook zo’n boek voor ‘m aanschaffen. Heel mooi!

1 like

ik denk aarde!

Onze boeken zitten nog in plastic, dus kan ik niet bekijken.

4 likes

Ja aarde! Op Bol kan je in het boek kijken en in de inhoudsopgave zie ik de waterkringloop staan.

3 likes

Insecten komt er ook nog aan!

Wij hebben nu natuur, dieren, aarde, water en heelal (die ligt nog ingepakt voor een verjaardag). Dino’s is hier weinig interesse in. Insecten gaat wel op de verlanglijst! Edit: en vogels staat er ook nog op.

3 likes

Allebei van vinted. Echt zin om te spelen samen.

6 likes

Deze allemaal met 70% korting.

4 likes

Wat goed!! Waar?

2 likes

Meis en Jip maar volgens mij is bijna alles uitverkocht.

3 likes

Kringloop

En zara

14 likes