Show je kinderaankopen #4 (Deel 4)

:joy: oké dan weet ik genoeg, thanks!

1 like

Bij ons is die baby muts met twee jaar wel echt te klein. Vooral het nekdeel is dan te kort.

3 likes

Oh bij mijn kind zit het nog steeds goed over zijn nek

Haha ja dat hangt zo gek aan de achterkant, ik stop het altijd maar in de jas. Die van m’n oudste is eigenlijk te klein maar volgens mij heeft hij ook gewoon een groot hoofd, volgens mij gaan die puntmutsen ook niet groter. Maar ik vind ze zo praktisch op de fiets.

4 likes

Deze speelgoedkist van kwantum. Ga even kijken hoe de kleur staat op haar kamer en anders ga ik hem iets donkerder verven

8 likes

Uit welk boek zijn de pagina’s over de waterkringloop? Weet je dat toevallig? Natuur of Aarde gok ik.
Mijn kleuter heeft altijd vragen over dit soort onderwerpen, ga ik ook zo’n boek voor ‘m aanschaffen. Heel mooi!

1 like

ik denk aarde!

Onze boeken zitten nog in plastic, dus kan ik niet bekijken.

4 likes

Ja aarde! Op Bol kan je in het boek kijken en in de inhoudsopgave zie ik de waterkringloop staan.

3 likes

Insecten komt er ook nog aan!

Wij hebben nu natuur, dieren, aarde, water en heelal (die ligt nog ingepakt voor een verjaardag). Dino’s is hier weinig interesse in. Insecten gaat wel op de verlanglijst! Edit: en vogels staat er ook nog op.

3 likes

Allebei van vinted. Echt zin om te spelen samen.

6 likes

Deze allemaal met 70% korting.

4 likes

Wat goed!! Waar?

2 likes

Meis en Jip maar volgens mij is bijna alles uitverkocht.

3 likes

Kringloop

En zara

14 likes

Shout out to you HEMA! Mijn dochter is helemaal fan

72 likes

Wat een leuk popje zeg! Ik denk dat mijn zoon dit ook fantastisch vind met zo’n speentje :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Oh wat lief die ga ik morgen ook kopen.

3 likes

Ja echt super leuke poppen, ze hebben verschillende poppen en je kan er ook kleertjes bijkopen @Wildfire

4 likes

Ik kan zo blij worden van de perfecte Vinted vondst. Deze prachtige leren sandalen in de goede maat in precies de kleur die ik wilde voor €8 (nieuw: €86) :heart::heart::heart:

47 likes

Heb dit corduroy jurkje van Frugi en deze jas van Reima via marktplaats gekocht:

11 likes