Playmobil kinderziekenhuis met ambulance voor 30,- ![]()
Een slaapzak met benen, lijkt me handig als ik vroeg moet werken, kan ik hem zo in die warme slaapzak in de auto zetten ipv warme slaapzak uit moeten doen en jas etc aantrekken.
Doe je er dan sokken bij aan?
Yes. Wilde niet eentje met voeten er ook aan, dan past die minder lang.
Nu voor het eerst aan in de nacht, hoop dat die er goed in slaapt.

De Tomy eieren via Vinted. Benieuwd of ze de hype waard zijn en m’n kind van bijna 1 ze leuk vindt ![]()
Mijn baby van 8 maanden vindt ze heel leuk! Kan er echt zo 20 min mee spelen
Klinkt goed! Ben benieuwd
Heel handig, twee meiden die in hetzelfde seizoen geboren worden. Behalve als nummer 2 een stukje korter en breder is ![]()
Hema
Hvid, voor de newbornshoot. Hoop dat 'ie wel echt (zacht)geel is en niet een variant op beige.
Joha, via Vinted
Die van mij van 8 “speelt” er nog steeds mee. Eén naar de gang en de andere de eieren en dopjes verstoppen.
Neem aan die bakjes en lepels ook van liewood? Waar heb je ze besteld?
Klopt!
Via deze website:
Goede deal nu daar!
Jeej, heb deze schoentjes via marktplaats gekocht; helemaal nieuw voor maar €25. Nieuw kosten ze €75, een tweedehands worden ze vaak nog voor €40 doorverkocht. Blij met deze vondst dus!
Deze zoekspelletjes gekocht bij de action. Mijn vierjarige is dol op zoekboeken en dit is eigenlijk gewoon een grote zoekplaat. Zelfs de versie voor 8+ gaat al heel goed. Ik heb dik verloren terwijl ik serieus mijn best deed
.
Wat een leuke tip!
Verkleed-virus is goed aangewakkerd door aankomende carnaval, dus de verkleedkist wordt weer wat uitgebreid.
Pinguïn van Vinted, vlinder Flying Tiger (past ook bij een kindje van 1 meter hoog, vleugels komen dan net niet op de grond)
Ja mijn dochter van 3 vindt dit ook leuk. Ik haal dan een paar stukken weg zodat ze minder veld heeft om op te zoeken haha. Dus voor iedereen met jongere kindjes het kan nog steeds erg goed! Wel even een uitzoekwerkje maargoed haha
Heel leuk, heb je een linkje ?