Wilde wat leuke posters en helemaal Etsy herontdekt
Kijk dan hoe schattig, die wereldkaart
Leuk zeg ![]()
Misschien moet ik toch weer eens kinderillustraties gaan tekenen…
Wil je dan een betere wereldkaart voor kinderen tekenen waar de continenten de correcte grootte hebben.
Nou, ik denk dat er nog best een Nederlandse markt ligt. Want een Nederlandstalig abc was nog best zoeken en een Nederlandstalige wereldkaart was er niet eens.
En ik vind het altijd zo typisch dat we letters en lezen zo leuk mogelijk maken maar cijfers/rekenen niet of nauwelijks. Dus leuke en ‘aantrekkelijke’ cijfer-, reken-, tafel-, breuken-posters zijn ook welkom haha
Dit is vast de kaart die Trump zag voordat hij Groenland wilde.
Dit ziet er zo leuk uit! Hoe groot zijn die blikjes?
Ik heb via Vinted een Dobble gekocht die denk ik ooit eens bij een Happy Meal zat ofzo, mss 30 kaartjes? Weegt niks om mee te nemen en is perfect om wachttijd te doden ![]()
O heel leuk! Wij hebben in de ‘get away bag’ nu ook altijd wat klein speelgoed voor als we op een terrasje gaan zitten of restaurant. Dat werkt heel goed, maar kan soms wel wat nieuws/meer uitdagends gebruiken. Ik ga deze onthouden!
(FYI wat wij daar nu in hebben: mini magnetische tegels, potloden in blik met klein kleurboekje, magnetische mini puzzel, magnetisch mini memory, tekentablet)
Oh die wil ik ook nog! We hebben de grote al en die spelen we vaak savonds met z’n 3en. Ligretto junior is trouwens ook heel leuk (maar niet om mee te nemen).
@Kaasvlinder ongeveer 14 * 10 cm stond er bij een beschrijving. Waar heb je de magneetpuzzel en memory van? De andere spullen zitten ook in mijn meeneemtas. En ook nog zo’n waterkleurboek die iedere keer weer opdroogt. Weinig uitdagend maar ze vindt het heel leuk om te doen.
Magneetpuzzel: Magnetische Reisspel in Blik Dieren Puzzels, 18st. ... | Lobbes Speelgoed
Kan je goed in het doosje maken.
Memory: Magnetische Reisspel in Blik Memo online kopen? | Lobbes Speelgoed
(helaas plakt de memory niet als je het aan het spelen bent (want dan zijn de kaartjes omgedraaid), maar wel gemakkelijk opbergen (of gewoon leuk mee spelen omdat het plakt).
Dit doet mij denken aan een spelletje die onze oudste zoon met sinterklaas kreeg. Boter kaas en eieren. Je kan hem zo instellen dat je 'm samen kan spelen maar ook tegen de computer.
https://www.top1toys.nl/boter-kaas-en-eieren-electronisch-assorti
Oh wat leuk! Vooral die puzzel.
Ik heb even een foto gemaakt van het speelgoed dat ik heb om mee te nemen en tis echt al best veel
.
Ik zag vandaag bij Kruidvat toevallig zo’n reisblikje Picasso tiles liggen voor iets van 8 euro.
Kind wilt al mega lang een fluit. Nijntje tasje voor tijdens eieren zoeken met Pasen en leuke hangers voor in de paastak. Alles met 20% bij de HEMA
ik heb de zomer in m’n bol… ![]()
Ik zag ineens zoveel leuke zomerkoopjes op Vinted, kon het niet weerstaan.
Oeh ook die van de eekhoorn gekocht! En nieuw beddengoed voor onszelf. Hopelijk ligt flanel lekker
.
Zo lekker warm!
Ik zweer bij flanel in de herfst en winter.
Love it