Show je kinderaankopen #4

Allebei hema

10 likes

Ohja en deze eindelijk kunnen opsporen

6 likes

Wat is dat met die kattenstaartjes?

3 likes

Een dikke kattenknuffel in een soort busje/blikje. Die staart steekt er uit.

15 likes

Mocht iemand deze nog ergens tegenkomen let me know :pleading_face:

1 like

In sittard heb ik hem gekocht en gisteren ook nog gezien!

3 likes

Waar woon je? In Twente is hij nog volop op voorraad

1 like

So close yet so far… mag even niet autorijden :sweat_smile:Is hij leuk in het echt? Misschien moet ik gewoon horen dat hij heel stom is en helpt dat :stuck_out_tongue:

1 like

Nee hij is echt heel stom!!! Als ik bij de hema kom en ik zie m’ neem ik er een mee voor je. Ga die eenhoorn morgen ophalen in Maastricht dus kan daar ook even kijken.

Hij is sowieso veel lichter dan ik dacht.

4 likes

Lief!! :star_struck:

@Clarity ergens in the middle of nowhere in België zonder Hema in de buurt :stuck_out_tongue_winking_eye: maar Twente is echt heel ver weg! Toch bedankt :smiling_face:

4 likes

Ik las gisteren een artikel waarin een woordvoerder van Hema zei dat er een nieuwe voorraad komt in de komende weken. Ze zei ook koop het niet op marktplaats vanwege de prijzen die er voor gevraagd worden.

5 likes

Van Liewood. Had al siliconen rietjes van HEMA, maar vond ze wat lang (had ik kunnen afknippen) en slap. Kind kliederde daarom best vaak: rietje viel uit glas, etc. Deze zijn wat korter en steviger. En met beertjes :smiling_face_with_three_hearts: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

En m’n vriend is gezwicht deze cute blokkenset, hoop dat ze er mee gaat spelen haha. Van Etsy.

20 likes

Wauw! Wat een práchtige blokkenset. Heb je een link?

2 likes

https://www.etsy.com/nl/listing/1513619724/bouwstenen-italie-oude-stad-set-houten?click_key=dc91e132fa844d185ab59d72cb2a268289d8874e%3A1513619724&click_sum=7108e5c5&ref=related-1&pro=1&sts=1

Hij is wel wat duurder nu zie ik, het was denk ik een Black Friday aanbieding waar m’n vriend voor is gezwicht. En ik heb 'm trouwens nog niet binnen, dus kwaliteitsreview komt nog :sunglasses:

3 likes

Toch gezwicht voor de Grapat adventskalender. Bij elke dag staat ook een toelichtend verhaaltje bij de inhoud en activiteiten die je thuis kunt doen. Heerlijk kneuterig, bij mijn dochter van 3,5 tot nu toe in ieder geval een hit!

8 likes

Dit is wel heel aesthetically pleasing behalve dat de cipressen erg op buttplugs lijken

2 likes

Zara, voor mezelf ook gekocht. Kunnen we matchen met kerst

14 likes

Goede tip! Mijn kinderen vinden dit ook geweldig maar ik ken vooral de versies van “Top Model” en dat vind ik toch wat minder passen qua leeftijd.

Ik deelde eerder al de herbruikbare versie van Djeco. Deze sticker-kleertjes kan je keer op keer blijven gebruiken.

7 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Show je kinderaankopen #4 (Deel 4).