Waar zijn de speldjes van?
@Karl_Lagerfeld en hoe laat je die in?
Hier wil ze ze wel in maar daarna rukt ze ze net zo hard weer uit (en dan heel hard AU roepen)
Zn eerste dekbedovertrek.
Hij mocht er 2 zelf uitkiezen en heeft er ook 1 met voertuigen in ongeveer dezelfde stijl (kan er geen foto van vinden online). Deze wilde hij er als eerste op. Toen hij gisteravond in bed lag was hij zn kussen aan het aaien: ‘aaaai, mooi otooo’
hahaha
Mijn baby moet ik meteen na het in doen afleiden en daarna vergeet ze meestal dat ze iets op haar hoofd heeft
Zo schattig!
Gezien ik zelf nog geen speldjes had ben ik gelijk overstag gegaan haha…
Verder nog andere aankopen voor de kleine meid gedaan met kortingen!:
Ik durf dat soort speldjes (en elastiekjes eigenlijk ook) niet in te doen, sinds een vriend van me een rontgenfoto liet zien van zijn dochtertjes buik… met daarin zo’n clipje. Die kwam er trouwens wel uit zichzelf, en lekker verroest, uit.
Leuk! De wobbel is hier in huis echt groot favoriet. Hij gebruikt het als glijbaan, tafeltje, racebaan, wip, bed voor zijn knuffel etc. Ben soms echt verbaasd hoeveel plezier hij kan hebben met een simpele houten plank.
Goed om te horen! Moest mn vriend net overtuigen dat dit echt leuk speelgoed was maar vind het zo’n gok met zo’n jonge kindjes.
Ja echt een leuk ding hè! Ik heb wel ook gehoord dat sommige kinderen er gewoon niet mee uit de voeten kunnen, en dat andere kinderen er helemaal mee los gaan.
Vooralsnog worden er hier heel veel auto’s vanaf gelanceerd en over heen geklommen (in wiebelstand doen we nog niet zo vaak omdat we dan continue alle vingertjes in de gaten moeten houden )
@Indigo Ik durf het ook niet aan, wel jammer want ik vind die speldjes allemaal zo schattig. Nav tips hier, heb ik van die mini eleastiekjes van zenner gekocht. Die laat ze gewoon zitten en vindt haar broer ook niet interessant om aan te zitten / te eten.
Enige nadeel van de wobbel vind ik met meerdere kindjes, als er 1 enthousiast staat te wiebelen op dat ding en de ander komt aankruipen, die wilt er ook bij, dan die vingertjes onder die wobbel 🫠
De wobbel was hier helaas geen succes maar verschilt inderdaad per kindje. Ik denk overigens dat ze het nu wel leuker zou vinden, nu ze 3 is.
Ja daar ben ik al bang voor met 1 kind
Vanaf welke leeftijd is de wobbel leuk bij jullie?
Mijn dochter heeft m voor haar 1e verjaardag gehad en begint er nu (18 maanden) een beetje mee te spelen. Vanaf glijden en spullen er af laten rollen. Nog minimaal, maar ze raakt m aan
Hier ook voor zijn eerste verjaardag en hij heeft er eigenlijk vanaf dag één mee gespeeld. Al doet hij er nu (bijna 1.5) wel veel meer mee. In het begin was het alleen een beetje zitten en wiebelen.
Wobbel is hier ook een succss. Ze spelen er niet urenlang mee, maar hij wordt wel dagelijks gebruikt op allerlei manieren! Gekocht toen oudste 1 werd (die is nu 3). De jongenste van 1.5 speelt er ook regelmatig mee.
Oh dat geeft nog hoop haha, hier is het helaas geen succes en bij kinderen die langskomen ook niet echt Met meerdere kindjes is het ook maar een eng ding trouwens, onze opvang heeft er ook geen meer vanwege de ongelukken