Waarom moet ook alles zwart/grijs/donkerblauw zijn. Alsof jongetjes geen kleur mogen dragen.
Ik boycot die kleuren ook! Als ik een jongetje krijg straks krijgt ie ook alleen maar geel groen turquoise en gekleurde streepjes aan haha, geen grijs en trucks en surfdude T-shirtjes voor mijn kind ![]()
Tot ze zelf mogen kiezen en alleen kleding met trekkers, ‘happers’ en bouwmaterialen aan willen ![]()
(nee ik overdrijf, zo erg is het niet… maar ik had liever helemaal niet. Haha)
Had mij echt veel geld bespaard moest ik jongens hebben gehad. Wat een saaie mode is dat vaak.
Ja we bewegen langzaam die kant op ![]()
hij heeft van oma een dino gehad die geluid maakt en die moest zelfs mee naar bed. Er is nog hoop.
Ze hebben ook best leuke kleding met graafmachines en vliegtuigen tegenwoordig. Of ik heb geen smaak, kan ook.
Ik koop dit zelfs vrijwillig voor m’n peuter want die boeit het nog niet.
Vreselijk hè dit?
Gelukkig heeft Zara wel hele leuke jongens kleding en loopt mijn zoontje in allerlei vrolijke kleurtjes rond zonder van die gekke teksten erop.
edit
Oh en had van de week deze te leuke trui gekocht bij de Hema ![]()
Ja mijn dochter gaat ook door een alles wat wielen heeft fase dus draagt ook graag kleding met voertuigen.
Dino’s haat ik dus die komen er voor beide niet in
De dino-fase vind ik ook niet zo heel erg. We zijn nu een beetje richting spiderman aan het gaan en dat is wel echt vreselijk.
Haha die hebben wij gehad! Nu richting StarWars ![]()
Haha die heeft gelukkig m’n zoontje overgeslagen. Hij zit nu in de Minecraft fase wat qua lelijkheid best meevalt. Pokemon fase vond ik ook leuk bij hem. Fase voor dino’s was Paw Pawtrol, verschrikkelijk.
@Broodrooster Zo grappig dat ze ook bijna allemaal het zelfde leuk vinden.
Minecraft lijkt me ook wel mee vallen.
Onpopulaire mening maar ik vind jongenskleding wel leuk. Meisjes wel net iets leuker en vaak ook meer, maar ik slaag echt altijd bij Zara. Baggy broekje, oversized sweater of T-shirt erop en bodywarmer of jack. Hoodies staan mijn peuter ook super cool! Zara wordt wel pas vanaf maat 86 leuk vind ik. Verder koop ik Mini Rodini, Tinycottons en zulke kleurrijke merkjes op Vinted. Kun je ook altijd weer goed doorverkopen.
Heb van de week zelfs een Paw Patrol (zijn helden 🥹) trui gekocht op Vinted van Zara die leuk is (vind ik).
Verder nog dit pakje voor hem:
En een zwembroek:
En deze trui voor mijn dochtertje:
Ik vind jongenskleding ook leuk om te shoppen. Wel iets beter zoeken en vaak wat prijziger. Maar ik hou juist wel van de trainingspakken met een paar nikes eronder. Koop veel Zara en JD Sports en af en toe Hema. En ik vind Stone Island ook tof maar wel heel duur dus dat is heel af en toe.
Ja, ik ook! Mijn dochter zit in de jurken, tulerokken, unicorns en roze fase
dat vind ik persoonlijk minder leuk haha.
Tot ze een eigen mening krijgt ![]()
Mag niet ![]()
Ja beter haha, ik vind van die truttige kleding bij meisjes echt niet leuk. Maar zie het hier wel veel voorbij komen. Vind voor m’n zoontje shoppen ook altijd leuk, maar probeer wel dino’s en voertuigen enzo te vermijden. Gewoon dieren, abstractere printjes en natuur in alle kleuren mogelijk
Duurt nog ff! Haha