Ik ben op zoek naar een luieremmer, heeft iemand ervaring met deze?
Ben heel gevoelig voor geuren dus ben benieuwd of zoiets ook echt werkt.
Ik ben op zoek naar een luieremmer, heeft iemand ervaring met deze?
Ben heel gevoelig voor geuren dus ben benieuwd of zoiets ook echt werkt.
Volgens mij is de mening unaniem dat als je niks wil ruiken je buiten weg moet gooien.
Waar ga je het voor gebruiken?
Smartmax via het forum en de andere 2 in een Duitse winkel. Ik vind de step echt onzin maar mân man stond erop en ze vindt het gelukkig wel heel leuk.
Ik heb deze. En ik doe de poepluiers altijd nog in extra luierpoepzakje. Maar je ruikt hem alleen bij meerdere poepluiers als je de klep opent. Voor de rest ruik ik niks dus ik ben tevreden.
Is het voor de inhoud van de kattenbak? Want ik gebruikte kattenzand dat je door de wc kon spoelen
Ik vond de luieremmer wel snel ruiken en er kon weinig in vond ik
@Yzile Ja inderdaad voor de kattenbak! Ik heb nu een Litter locker fashion en die werkt perfect, maar die navulcasettes zijn uit het assortiment helaas. Dit leek alleen op hetzelfde principe dus dacht, babystront en kattenstront is allebei stront dus waarom niet.
Waarom moet ook alles zwart/grijs/donkerblauw zijn. Alsof jongetjes geen kleur mogen dragen.
Ik boycot die kleuren ook! Als ik een jongetje krijg straks krijgt ie ook alleen maar geel groen turquoise en gekleurde streepjes aan haha, geen grijs en trucks en surfdude T-shirtjes voor mijn kind
Tot ze zelf mogen kiezen en alleen kleding met trekkers, âhappersâ en bouwmaterialen aan willen (nee ik overdrijf, zo erg is het niet⌠maar ik had liever helemaal niet. Haha)
Had mij echt veel geld bespaard moest ik jongens hebben gehad. Wat een saaie mode is dat vaak.
Ja we bewegen langzaam die kant op hij heeft van oma een dino gehad die geluid maakt en die moest zelfs mee naar bed. Er is nog hoop.
Ze hebben ook best leuke kleding met graafmachines en vliegtuigen tegenwoordig. Of ik heb geen smaak, kan ook.
Ik koop dit zelfs vrijwillig voor mân peuter want die boeit het nog niet.
Vreselijk hè dit?
Gelukkig heeft Zara wel hele leuke jongens kleding en loopt mijn zoontje in allerlei vrolijke kleurtjes rond zonder van die gekke teksten erop.
edit
Oh en had van de week deze te leuke trui gekocht bij de Hema
Ja mijn dochter gaat ook door een alles wat wielen heeft fase dus draagt ook graag kleding met voertuigen.
Dinoâs haat ik dus die komen er voor beide niet in
De dino-fase vind ik ook niet zo heel erg. We zijn nu een beetje richting spiderman aan het gaan en dat is wel echt vreselijk.
Haha die hebben wij gehad! Nu richting StarWars
Haha die heeft gelukkig mân zoontje overgeslagen. Hij zit nu in de Minecraft fase wat qua lelijkheid best meevalt. Pokemon fase vond ik ook leuk bij hem. Fase voor dinoâs was Paw Pawtrol, verschrikkelijk.
@Broodrooster Zo grappig dat ze ook bijna allemaal het zelfde leuk vinden. Minecraft lijkt me ook wel mee vallen.