Bij Scapino gymschoenen voor beiden dames gescoord, 2e paar gratis en ze dragen gewoon dezelfde maat ineens?
Ook Scapino, omdat effen spijkerrokjes er bij de 2e echt niet inkomen en dat toch wel handig combineren is, ook van de winter met een maillot en trui/longsleeve (ze draagt het liefste rokjes of jurken). En dit is een skort, dus winwin want ze hangt het liefste heel de dag op der kop.
Deze via Vinted voor de oudste.
En van de week heel leuk met ze samen geshopt bij WE. Ze mochten zelf kiezen en was uiteindelijk maar €27,- kwijt voor 5 dingen (2 jurken met lange mouwen en 3 longsleeves/dunne truien). Mooie meevaller, de sale bleek bij de kassa nog extra afgeprijsd.
Aankopen we
Andere is een roze lange mouwenjurk met print, erg leuk maar heb geen foto gemaakt en kan hem online niet vinden.
En voor de oudste nog deze longsleeve die ik zelf niet snel had gekozen( vind de combinatie zelf niet top maar zij is er erg blij mee).
@Ludo zo doen wij het inderdaad ook. Pyjamas, onderbroeken en sokken prima. Oudste mocht van opa en oma rugzak uitzoeken voor school dat is ook paw patrol geworden. Hadden we zelf niet gekozen, maar ze is er erg blij mee (en we hebben wel afgesproken als je het straks niet meer leuk vindt heb je pech, je krijgt pas een nieuwe als deze is versleten). Maar vd week zag ze bv bij in een winkel een legging met allover print met die hondjes, nee dat mag ze dan niet (was ook geen prijs dat je zegt doe maar als pyjama).
Ze mogen zelf bepalen wat ze in hun kast willen (gaan samen naar de winkel of ze keuren het goed voor ik online iets bestel) en hebben daar veel vrijheid in, maar sommige dingen is gewoon nee. En tot nu toe accepteren ze dat prima. Oudste heeft wel eens gezegd “Pietje heeft een Paw Patroltrui die wil ik ook 1” maar neemt dan genoegen met dat ik zeg en jij hebt weer x y en z met Paw Patrol, je kunt en hoeft niet alles te hebben.