Show je kinderaankopen #4

15% korting bij h&m in de app

7 likes

Heb ik net m’n hele H&M bestelling nog een keer besteld met die 15% korting? Jepppppp :partying_face:

3 likes

68-104
Artikelnr 0928047033

2 likes

Zeeman heeft weer een leuke collectie

Groene is ook een broekje

10 likes

Kunnen de ontwerpers van de baby-collectie zich ook storten op de grotere maten? Tot maat 86 zoveel leuks en daarna vind ik het echt een stuk minder.

9 likes

Daarna begint 100% de paw patrol/peppa-ficatie van kleding, echt stom

9 likes

Yup. Of van die nietszeggende Engelse teksten

5 likes

En dan bij voorkeur in de meest saaie kleurstellingen

3 likes

Echt? Ik vind het daarna juist heel erg leuk. Heb wel meiden dus misschien scheelt dat, ik kijk nooit bij de jongenscollectie

2 likes

Oh ik koop voor mijn dochter echt vaak leuke kleding bij Zeeman eigenlijk! En niet met hele heftige opdrukken of zo, want daar ben ik ook niet zo’n fan van. Maar ik vind dat ze vaak leuke jurkjes hebben en ben ook fan van de jasjes en broeken.

6 likes

Wat comfortabele winterkleertjes van Babyface

En een buitenspeelbroek van Helly Hansen

3 likes

Ik heb ook dochters maar misschien ligt het ook aan het aanbod van de lokale Zeeman. Die is hier niet heel groot en lijkt meer op volwassenen gericht.

2 likes

Jaa vreselijk. Route 66, surfdude, California blabla. Zo suf :sob: zo rob geuzig. Viind de kleding bij de meisjesafdeling echt 20x leuker.

10 likes

Wat een goed idee! Wordt wel lastig om eenzelfde soort stof te vinden, maar zo lang er nog een oud stukje stof is om het aan te naaien, komt dat denk ik wel goed. Dan wordt dat nieuwe stuk vanzelf zacht en oud voordat er weer een nieuw stuk aangenaaid moet worden.
Doekje (hier ook zo’n originele naam) heeft gisteren de wasmachine weer overleefd, dus hij kan er weer even tegenaan!

3 likes

Baby heeft helemaal nog geen zomerkleding in 74, dus aangezien we over twee weken op vakantie gaan :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Rob Geuzig :yellow_heart:

2 likes

Lil Atelier

Hema

18 likes

Va de Action. Vandaag al uren spelplezier mee gehad :star_struck:

En sorteerbord voor haar Grimms poppetjes (ze kan nog geen kleuren herkennen, maar de poppetjes in de gaatjes doen is heel leuk :relaxed: (14 maanden)

14 likes

Alledrie van Unaduna

8 likes

H&M

7 likes