Mijn bijna tienerdochter had destijds veel k3 jurkjes. Ik was er wel tegen maar op een gegeven moment gewoon gelaten, vond het ergens zo schattig dat ze zon eigen specifieke voorkeur had en zo intens blij werd van die jurkjes. Geen idee of k3 nog in is.
Waar is deze van? ![]()
Mini rodini?
Winterleggings van Mingo ![]()
Bij mijn kinderen werkte dit ook heel goed. Pyjama, onderbroeken, gymkleding, broodtrommel etc: prima. En nu de oudste 7 is vind ze dingen met eenhoorns alweer kinderachtig worden, dus het gaat voorbij
Ja! Via zalando
Heel leuk ![]()
Ga je lekker
Huh dat is toch gewoon een grapje?
*Ik heb het grapje weggehaald. In mijn ogen stond er echt niets verkeerds. En ik kan me niet voorstellen dat @Karl_Lagerfeld dat zou vinden.
En nu lijkt het waarschijnlijk veel erger dan het is, dat neem ik dan maar voor lief.
Hahaha nu ben ik wel echt benieuwd wat er stond !!!
En wie weet komen ze dan in een Harry Potter fase en blijven daarin tot ze 30 zijn ![]()
!
Hihi
Maar wij hanteren die regel idd ook. En soms bestel ik wel wat, wat ik niet te cartoon’erig vindt. Vind die eerdere paw patrol trui Bijv wel leuk! Die iemand liet zien. Dat is niet zo’n plastic plak plaatje ofzo? Kan het niet goed uitleggen wat dan het verschil is voor mij.
Of de foute kersttrui ofzo, is ook leuk om te van “de favoriet” te kopen haha. Kunnen ze de hele kerstvakantie in lopen ![]()
Wasbaar luiermatje voor onderweg
Nieuwe spulletjes voor onze geboortelijst (be)! Vind die zwemluier zo schattig!
En wasbare luierdoekjes, ga zien of t fijn is. Heb sowieso voor als t babytje er is wegwerp.
Deze voor de laatste maand dat het nog zonnig is. Onthouden voor mezelf: geen sandalen meer kopen met hoge opstaande randen.
Ze past het nog qua lengte alleen haar kleine teen komt tegen de rand waardoor ze blaren krijgt.
Tuinschoenen Amazon
Winterjas costes kids via Vinted
Spijkertuinbroek Zara via Vinted
Alledrie mayoral via Vinted