Wat top dit, dankjewel voor de concrete tips @Fishing, @Foxyfoxtrot en @anon50301661
Love alles
Ik koop vaak broeken voor m’n zoontje bij Zara of bij Reserved. Het zijn dit soort broeken;
https://www.zara.com/nl/nl/ribbroek-p03183771.html?v1=267160146&v2=2293421
Recht model / slim fit van een zachte stof met een koordje.
Absoluut geen joggingbroek. Ziet er degelijk uit. En zijn strijkvrij! Ik heb de voor hem in een paar kleurtjes. Hij vind de spijkerbroeken ook niet echt fijn. Voor in de echte winter heeft hij wel de spijkerbroeken met fleece van C&A, maar vind de maten daar ook altijd een verrassing. Verder kun je ook naar corduroy broeken kijken. Meestal met een koordje en ontzettend zacht. Wel strijkwerk …
Ik vind de broeken van de Zara altijd leuk. Je hebt daar veel van die wijde rib broekjes in de winter en ook wijde joggers dus zonder een rand onderaan. Dat vind ik wel leuk, echt van die joggingbroeken strakkig bij de enkel zijn ook nmsmvpe.
Sowieso hou ik wel van de oversized jongetjes look van de Zara.
Ja ik vind die oversized stijl ook supertof! Helaas is mijn zoon zowel klein als heel smal en het ziet er bij hem altijd uit alsof ik het 3 maten op de groei heb gekocht. Daarbij zakken alle broeken van Zara behalve de leggings van zijn (niet bestaande) kont.
Ik probeer het elk seizoen opnieuw, wie weet staat het ineens toch leuk, maar eigenlijk tegen beter weten in
Hier lukt dat prima. We zitten dan niet in een spidermanfase maar wel eenhoorns, glitters en frozen. Ik moet zeggen dat ik ook geen kleding koop voor m’n dochter waar ze bij is. Bestel gewoon een hele hoop bij Zara of hm, daar mag zij dan uit kiezen wat ze leuk vindt. Dus dan heb ik al geselecteerd. Ondergoed mag ze dan wel zelf uitzoeken.
Mijn bijna tienerdochter had destijds veel k3 jurkjes. Ik was er wel tegen maar op een gegeven moment gewoon gelaten, vond het ergens zo schattig dat ze zon eigen specifieke voorkeur had en zo intens blij werd van die jurkjes. Geen idee of k3 nog in is.
Waar is deze van?
Mini rodini?
Winterleggings van Mingo
Bij mijn kinderen werkte dit ook heel goed. Pyjama, onderbroeken, gymkleding, broodtrommel etc: prima. En nu de oudste 7 is vind ze dingen met eenhoorns alweer kinderachtig worden, dus het gaat voorbij
Ja! Via zalando
Heel leuk
Ga je lekker
Huh dat is toch gewoon een grapje?
*Ik heb het grapje weggehaald. In mijn ogen stond er echt niets verkeerds. En ik kan me niet voorstellen dat @Karl_Lagerfeld dat zou vinden.
En nu lijkt het waarschijnlijk veel erger dan het is, dat neem ik dan maar voor lief.
Hahaha nu ben ik wel echt benieuwd wat er stond !!!
En wie weet komen ze dan in een Harry Potter fase en blijven daarin tot ze 30 zijn !
Hihi
Maar wij hanteren die regel idd ook. En soms bestel ik wel wat, wat ik niet te cartoon’erig vindt. Vind die eerdere paw patrol trui Bijv wel leuk! Die iemand liet zien. Dat is niet zo’n plastic plak plaatje ofzo? Kan het niet goed uitleggen wat dan het verschil is voor mij.
Of de foute kersttrui ofzo, is ook leuk om te van “de favoriet” te kopen haha. Kunnen ze de hele kerstvakantie in lopen