Deze voor de laatste maand dat het nog zonnig is. Onthouden voor mezelf: geen sandalen meer kopen met hoge opstaande randen.
Ze past het nog qua lengte alleen haar kleine teen komt tegen de rand waardoor ze blaren krijgt.
Tuinschoenen Amazon
Winterjas costes kids via Vinted
Spijkertuinbroek Zara via Vinted
Alledrie mayoral via Vinted
Ik vroeg pas naar Holtziger of Schleich dieren om te kopen voor m’n baby, maar ik vond het toch allebei niet zo leuk voor nu (Holtziger te plat en Schleich te gedetailleerd ) . Het is uiteindelijk dit setje geworden van Plan Toys:
Als het kind ze leuk vindt en de kwaliteit goed blijkt, ga ik later nog de set met wildlife dieren kopen.
Ja ik vind t een heerlijke winkel. Kinderafdeling moet je wel echt even rustig zoeken want ook veel lelijke dingen!
Wibra had echt weer heel veel leuke meisjes kleding. Pyjama zal nog een beetje groot zijn, maar vond hem zo leuk. Misschien korter laten maken
Ik vind de rompertjes van wibra met een klein streepje ook leuk. Ze hebben hemd, lange mouw en korte mouw en grijs, beige, blauw, roze, lichtgroen, lila en lichtoranje volgens mij.
Wel altijd een beetje een gok hoeveel ze hebben van elk soort in elke maat.
Deze zijn echt fijn inderdaad . Zacht stofje en ze blijven ook heel goed in de wasmachine.
Weet niet of dit hier hoort of mag, anders verwijder ik het wel. Ik wil graag een lovevery abonnement afsluiten en ik zag op marktplaats dat mensen een doorverwijs linkje kunnen delen, dan krijg ik korting op de eerste box en diegene shop tegoed in de webshop. Wil iemand hier zo’n linkje delen met mij (dm) misschien?
Oooo dat slotjes-ding
Hoe heet zoiets? Mijn dochter zou hier heel goed op gaan
Ik vond het ook lastig te vinden via Vinted, want wist niet welke zoekopdracht haha. Deze zag ik toevallig maar het staat als “merkloos” in Vinted.
Maar als je zoekt op sloten puzzel/bord met sluitingen zie je wel opties, bijv:
En ben er later achtergekomen via Vinted: kinderen > speeltjes > alle speeltjes > en dan zoeken op merk Melissa en Doug. Dan kom je ook hele leuke tegen!
Ik heb er net eentje op Vinted gezet, splinternieuw. Het is het Slot en grendel bord van Melissa & Doug
Is dat echt pas geschikt vanaf 3 jaar zoals er officieel bij staat? Of eigenlijk: is 16 maanden echt nog te jong ivm kleine stukjes?
Mijn kind heeft het voor zijn tweede verjaardag gekregen en speelt er elke dag mee. Het zal natuurlijk per kind verschillen maar ik denk dat de meeste kindjes er al eerder plezier aan beleven. Melissa & Doug heeft verschillende soorten borden. Deze met sloten zou ik misschien nog niet per se met 16 maanden doen maar er zijn genoeg andere leuke borden!