Oeh zo lief! Ik ga morgen naar de c&a🥰
Die van @Level3 is van de Lidl. Is hier ook een grote hit.
Sowieso vind ik dat Lidl echt veel leuke dingen voor kinderen heeft voor betaalbare prijzen. Wij hebben hier o.a. ook het poppenhuis, gereedschapskistje en de picknicktafel en alles wordt veel gebruikt en nog in prima staat.
Ik ging nu naar de website om het linkje van het slotenbord te delen (maar die is nu uitverkocht) en toen belandde deze in mijn mandje ![]()
Gekregen van m’n oom en tante. Zo lief. Mocht het zelf uitzoeken. Kan gewoon niet geloven dat ik een dochter heb die hier binnenkort gewoon in past en gaat lopen en ooit gaat praten enzo. Sowieso onbegrijpelijk dat baby’s groeien.
Oh die jas zoek ik al een tijdje, zo schattig! Waar heb jij hem gekocht? Kan hem nergens meer in maat 86 vinden…
Love die jas maar mag echt niks meer kopen ![]()
Die hing in de bijenkorf in Maastricht, dus waarschijnlijk ook online
Ik heb ‘m van Boozt maar zie maat 86 er niet meer bij staan helaas. Ik had 116 nodig. Hij is echt leuk he ![]()
@Ishq op Boozt is ie met korting, misschien helpt dat nog ![]()
Ik ben dus nog nooit in m’n leven in Maastricht geweest (moet misschien in het biecht topic?) maar zal eens op de website kijken!
Dat is helaas beetje uit de richting. Online zie ik hem niet. Maar wel een idee om van de week even in Utrecht te kijken!
2x gymschoenen in 2 opvolgende maten
2 paar schoenen met een 2e halve prijs korting. Dus ook 2 maten.
Regenlaarzen in zijn nu-maat
Hopelijk zijn we nu voor een lange tijd klaar.
Allemaal scapino trouwens
Ja pff ik moet dit ook echt weer eens gaan doen maar heb er nog even de kracht niet voor. Terwijl ze dan veel fijner spelen ook