Die staan ook super schattig!
Ohh zo zoet
Zo blij dat ik een winterbaby krijg! Elke dag een trui
Zo schattig, ben ook alweer veel te veel truien aan het inslaan voor m’n baby. Al is het voor de peuter ook nog steeds leuk haha, zo lekker oversized.
Echt chill diegene die de sale bij Lodger tipte! En hier mijn tip: kindermode huppel (haha deze 90ies naam) heeft ook sale en verkoopt dezelfde producten als momsandminis alleen dan goedkoper!
Extra knuffelbaar
Zo schattig! C&A heeft echt leuke dingen.
Oeh zo lief! Ik ga morgen naar de c&a🥰
Die van @Level3 is van de Lidl. Is hier ook een grote hit.
Sowieso vind ik dat Lidl echt veel leuke dingen voor kinderen heeft voor betaalbare prijzen. Wij hebben hier o.a. ook het poppenhuis, gereedschapskistje en de picknicktafel en alles wordt veel gebruikt en nog in prima staat.
Ik ging nu naar de website om het linkje van het slotenbord te delen (maar die is nu uitverkocht) en toen belandde deze in mijn mandje
Gekregen van m’n oom en tante. Zo lief. Mocht het zelf uitzoeken. Kan gewoon niet geloven dat ik een dochter heb die hier binnenkort gewoon in past en gaat lopen en ooit gaat praten enzo. Sowieso onbegrijpelijk dat baby’s groeien.
Oh die jas zoek ik al een tijdje, zo schattig! Waar heb jij hem gekocht? Kan hem nergens meer in maat 86 vinden…
Love die jas maar mag echt niks meer kopen
Die hing in de bijenkorf in Maastricht, dus waarschijnlijk ook online