Show je kinderaankopen #4

Oeh zo lief! Ik ga morgen naar de c&a🥰

2 likes

Die van @Level3 is van de Lidl. Is hier ook een grote hit.

Sowieso vind ik dat Lidl echt veel leuke dingen voor kinderen heeft voor betaalbare prijzen. Wij hebben hier o.a. ook het poppenhuis, gereedschapskistje en de picknicktafel en alles wordt veel gebruikt en nog in prima staat.

Ik ging nu naar de website om het linkje van het slotenbord te delen (maar die is nu uitverkocht) en toen belandde deze in mijn mandje :sweat_smile:

6 likes

Play up

13 likes

In de sale

4 likes

Gekregen van m’n oom en tante. Zo lief. Mocht het zelf uitzoeken. Kan gewoon niet geloven dat ik een dochter heb die hier binnenkort gewoon in past en gaat lopen en ooit gaat praten enzo. Sowieso onbegrijpelijk dat baby’s groeien.

40 likes

En naamstickers, want kind gaat (voor het eerst) naar school volgende week ( :face_holding_back_tears: ).

8 likes

Duplo

En dit boekje met geluid

8 likes

Babykamer spullen en een pak ondergoed voor mezelf.

9 likes

21 likes

Oh die jas zoek ik al een tijdje, zo schattig! Waar heb jij hem gekocht? Kan hem nergens meer in maat 86 vinden…

2 likes

Love die jas maar mag echt niks meer kopen :rofl:

2 likes

Die hing in de bijenkorf in Maastricht, dus waarschijnlijk ook online

2 likes

Ik heb ‘m van Boozt maar zie maat 86 er niet meer bij staan helaas. Ik had 116 nodig. Hij is echt leuk he :smiling_face_with_three_hearts:

@Ishq op Boozt is ie met korting, misschien helpt dat nog :redface:

2 likes

15 likes

Ik ben dus nog nooit in m’n leven in Maastricht geweest (moet misschien in het biecht topic?) maar zal eens op de website kijken!

2 likes

Dat is helaas beetje uit de richting. Online zie ik hem niet. Maar wel een idee om van de week even in Utrecht te kijken!

2 likes

Uit de outlet van Sproet en Sprout, 70% korting kon ik niet weerstaan

12 likes

2x gymschoenen in 2 opvolgende maten

2 paar schoenen met een 2e halve prijs korting. Dus ook 2 maten.

Regenlaarzen in zijn nu-maat

Hopelijk zijn we nu voor een lange tijd klaar.

Allemaal scapino trouwens

2 likes

Ja pff ik moet dit ook echt weer eens gaan doen maar heb er nog even de kracht niet voor. Terwijl ze dan veel fijner spelen ook

3 likes

WE

Ook besteld voor mezelf. Hoop dat het past

17 likes