Ik heb ‘m van Boozt maar zie maat 86 er niet meer bij staan helaas. Ik had 116 nodig. Hij is echt leuk he
@Ishq op Boozt is ie met korting, misschien helpt dat nog
Ik heb ‘m van Boozt maar zie maat 86 er niet meer bij staan helaas. Ik had 116 nodig. Hij is echt leuk he
@Ishq op Boozt is ie met korting, misschien helpt dat nog
Ik ben dus nog nooit in m’n leven in Maastricht geweest (moet misschien in het biecht topic?) maar zal eens op de website kijken!
Dat is helaas beetje uit de richting. Online zie ik hem niet. Maar wel een idee om van de week even in Utrecht te kijken!
2 paar schoenen met een 2e halve prijs korting. Dus ook 2 maten.
Hopelijk zijn we nu voor een lange tijd klaar.
Allemaal scapino trouwens
Ja pff ik moet dit ook echt weer eens gaan doen maar heb er nog even de kracht niet voor. Terwijl ze dan veel fijner spelen ook
Ja ik heb die kratjes inderdaad ook al gekocht, maar nu de sortering nog
Familie kamer in van der valk voor haar verjaardag. Eindelijk weer eens samen in bad
Oh fijn dat deze aanbieding weer is! Meteen even een extra setje in zijn huidige maat en 3 setjes in de volgende maat ingeslagen.
Heb net ook weer bamboe strecht ingeslagen. Nog een paar voor deze maat en de volgende.
Die 2-packs banboe stretch gaan t/m maat 98/104. Hebben ze nu met korte mouwen en lange mouwen (in de winkel meer keuze qua kleuren dan online).
Ik vind die bamboe echt heel fijn, fijner dan de katoenen. En ze gaan lang mee. Hij zit nu in 80, maar de 74/80 past hij ook nog wel ff. In begin dat hij net in 74 zat paste hij de 62/68 ook nog prima en als de dokter bv naar zn longen wilde luisteren hoefde met die rompers niet alles uit.
Relatief kleine HEMA hier, maar bij ons hangen ze er nu volop. Zou wel niet te lang wachten als dat lukt, meestal gaat het met dit soort aanbiedingen snel.