Show je kinderaankopen #4

Ja ik heb die kratjes inderdaad ook al gekocht, maar nu de sortering nog :sweat::sweat:

afbeelding

Familie kamer in van der valk voor haar verjaardag. Eindelijk weer eens samen in bad

54 likes

Schoenen van H&M en jasje van Vinted.

9 likes

8 likes

Alvast voor over een jaar ofzo

4 likes

Oh fijn dat deze aanbieding weer is! Meteen even een extra setje in zijn huidige maat en 3 setjes in de volgende maat ingeslagen.

1 like

Via Vinted, een jurkje van Name It. Gekocht voor een bruiloft binnenkort

8 likes

Heb net ook weer bamboe strecht ingeslagen. Nog een paar voor deze maat en de volgende.

1 like

Dit leuke bordje met schaaltjes van Zeeman!

12 likes

Die 2-packs banboe stretch gaan t/m maat 98/104. Hebben ze nu met korte mouwen en lange mouwen (in de winkel meer keuze qua kleuren dan online).

Ik vind die bamboe echt heel fijn, fijner dan de katoenen. En ze gaan lang mee. Hij zit nu in 80, maar de 74/80 past hij ook nog wel ff. In begin dat hij net in 74 zat paste hij de 62/68 ook nog prima en als de dokter bv naar zn longen wilde luisteren hoefde met die rompers niet alles uit.

2 likes

Bij Arket. Maar die maten zijn zo gigantisch?

16 likes

Relatief kleine HEMA hier, maar bij ons hangen ze er nu volop. Zou wel niet te lang wachten als dat lukt, meestal gaat het met dit soort aanbiedingen snel.

3 likes

Jij hebt toch de bamboe stretch in maat 74 nu gekocht?

De bamboe is gewoon een fijnere zachtere stof wel fijner dan de normale die rekken wat minder maar alsnog prima bij mijn dreumes.

1 like

Regenjas met teddy voering van Zeeman (slechte avondfoto maar zag m niet online)
En broekje van Vinted. Hoop dat hij past, want mijn kind heeft nogal spekbenen :clown_face:

(En ik zag ook weer nieuwe badspeeltjes zonder gaatje bij Zeeman. Walvis, kreeft, haai ed. Voor wie nog op zoek was :sunglasses:)

6 likes

Pakje van de Hema via vinted voor €1,50. Vind het zo relaxed om m’n baby in dit soort pakjes te laten slapen.

17 likes

Ja ik vraag me ook af waarom ze niet gewoon ff hun mond kunnen dichthouden. Die slabbetjes zijn zo snel alweer doorweekt :joy: Maar staan wel leuk

4 likes

Mijn man dacht dat dit slabbetjes voor het eten waren dus we hebben er een heleboel. Niet terug gebracht want ‘komt vanzelf van pas’, maar mijn kind kwijlt gewoon niet? Ze heeft ook nog geen enkele tand dus misschien moet het grote kwijlen nog beginnen :sweat_smile:

5 likes

Hier ook pas na een jaar en nu is ze twee en heeft ze alle tanden en kiezen en is het eindelijk voorbij. Werd er helemaal gek van, meerdere slabbetjes en shirts per dag gingen er doorheen :joy:

1 like

Mijn eerste kwijlde ook amper maar bij mijn tweede stroomt het er uit… slabbetjes na een uur compleet doorweekt inclusief shirtje en soms zelfd zn romper.
Ben nu maar over gegaan op deze lelijke dingen, maar wel fijn dat zn shirt en romper nu iig droog blijven. Hier zit zo’n plastic laagje achter.

4 likes

Tijd om de babykamer van onze dochter af te maken haha, beter laat dan nooit denk ik dan maar. :sweat_smile:

Nog wel even fijne lijsten vinden

image

Die mandjes zijn voor in de keukentrolley die we beneden hebben staan voor als we overdag beneden verschonen

Oh en ik zoek nog een vloerkleed :face_with_monocle:

23 likes