Jij hebt toch de bamboe stretch in maat 74 nu gekocht?
De bamboe is gewoon een fijnere zachtere stof wel fijner dan de normale die rekken wat minder maar alsnog prima bij mijn dreumes.
Jij hebt toch de bamboe stretch in maat 74 nu gekocht?
De bamboe is gewoon een fijnere zachtere stof wel fijner dan de normale die rekken wat minder maar alsnog prima bij mijn dreumes.
Regenjas met teddy voering van Zeeman (slechte avondfoto maar zag m niet online)
En broekje van Vinted. Hoop dat hij past, want mijn kind heeft nogal spekbenen
(En ik zag ook weer nieuwe badspeeltjes zonder gaatje bij Zeeman. Walvis, kreeft, haai ed. Voor wie nog op zoek was )
Pakje van de Hema via vinted voor €1,50. Vind het zo relaxed om m’n baby in dit soort pakjes te laten slapen.
Ja ik vraag me ook af waarom ze niet gewoon ff hun mond kunnen dichthouden. Die slabbetjes zijn zo snel alweer doorweekt Maar staan wel leuk
Mijn man dacht dat dit slabbetjes voor het eten waren dus we hebben er een heleboel. Niet terug gebracht want ‘komt vanzelf van pas’, maar mijn kind kwijlt gewoon niet? Ze heeft ook nog geen enkele tand dus misschien moet het grote kwijlen nog beginnen
Hier ook pas na een jaar en nu is ze twee en heeft ze alle tanden en kiezen en is het eindelijk voorbij. Werd er helemaal gek van, meerdere slabbetjes en shirts per dag gingen er doorheen
Mijn eerste kwijlde ook amper maar bij mijn tweede stroomt het er uit… slabbetjes na een uur compleet doorweekt inclusief shirtje en soms zelfd zn romper.
Ben nu maar over gegaan op deze lelijke dingen, maar wel fijn dat zn shirt en romper nu iig droog blijven. Hier zit zo’n plastic laagje achter.
Tijd om de babykamer van onze dochter af te maken haha, beter laat dan nooit denk ik dan maar.
Nog wel even fijne lijsten vinden
Die mandjes zijn voor in de keukentrolley die we beneden hebben staan voor als we overdag beneden verschonen
Oh en ik zoek nog een vloerkleed
Super leuke spullen! Lorena Canals heeft hele mooie vloerkleden die wel in het thema passen denk ik en ze kunnen in de wasmachine!
Ja wij hebben daar ook eentje van en ben er echt heel blij mee! Heel zacht en dat het in de was kan is ook een groot voordeel.
M’n peuter zó blij gemaakt met deze Bing pyama (de linker).
Voor de liefhebbers: de verkoopsters zei dat het een grote stormloop was vandaag dus sla je slag
Oh shit dit gaat mijn peuter ook helemaal fantastisch vinden maar ik heb pas donderdag de mogelijkheid om langs te gaan hopelijk hebben ze dan nog wat liggen.
Edit: zojuist besteld met afhalen in de winkel thanks voor de tip!!
Wij hebben echt beetje dezelfde smaak want heb die mand en een paar van die prints ook in de babykamer haha heb een tijdje terug een egel vloerkleed gekocht bij H&M, maar daar heb je misschien al gekeken voor eentje
Haha wat grappig! Van wat ik me kan herinneren vond ik jouw aankopen ook erg leuk, je had toch groen behang met bosdieren? Heb je de berenplank al aan de muur?
Bedoel je deze?
Deze is namelijk niet meer te koop, had al wel ingesteld dat ik een seintje krijg als ie weer op voorraad zou komen, maar ik denk dat ie niet meer terugkomt haha.
Ja klopt haha! Goed geheugen! Hebben hem vorig weekend opgehangen, vind hem zo schattig! Hebben jullie hem ook al hangen?
Is inderdaad die haha! En balen dat hij is uitverkocht hopelijk komt hij nog terug!
Waar heb je die gekocht? Ik vind hem cute, het is nog vroeg maar zou hem wel voor mijn dochter willen kopen voor de Sint. Ze is dan bijna 2 dus hoop dat het goed aanslaat
Hebben de bedjes nog steeds van die stoffen slaapzakjes? Want dat is echt de grootste hit bij onze dreumes/peuter en voorheen ook bij de oudste.
Eindeloos die poppetjes in de slaapzakjes doen en er weer uithalen. Heel schattig.