Super leuke spullen! Lorena Canals heeft hele mooie vloerkleden die wel in het thema passen denk ik en ze kunnen in de wasmachine!
Ja wij hebben daar ook eentje van en ben er echt heel blij mee! Heel zacht en dat het in de was kan is ook een groot voordeel.
M’n peuter zó blij gemaakt met deze Bing pyama (de linker).
Voor de liefhebbers: de verkoopsters zei dat het een grote stormloop was vandaag dus sla je slag ![]()
Oh shit dit gaat mijn peuter ook helemaal fantastisch vinden maar ik heb pas donderdag de mogelijkheid om langs te gaan
hopelijk hebben ze dan nog wat liggen.
Edit: zojuist besteld met afhalen in de winkel
thanks voor de tip!!
Wij hebben echt beetje dezelfde smaak want heb die mand en een paar van die prints ook in de babykamer haha
heb een tijdje terug een egel vloerkleed gekocht bij H&M, maar daar heb je misschien al gekeken voor eentje
Haha wat grappig! Van wat ik me kan herinneren vond ik jouw aankopen ook erg leuk, je had toch groen behang met bosdieren?
Heb je de berenplank al aan de muur?
Bedoel je deze?
Deze is namelijk niet meer te koop, had al wel ingesteld dat ik een seintje krijg als ie weer op voorraad zou komen, maar ik denk dat ie niet meer terugkomt haha.

Ja klopt haha! Goed geheugen! Hebben hem vorig weekend opgehangen, vind hem zo schattig! Hebben jullie hem ook al hangen?
Is inderdaad die haha! En balen dat hij is uitverkocht
hopelijk komt hij nog terug!
Waar heb je die gekocht? Ik vind hem cute, het is nog vroeg maar zou hem wel voor mijn dochter willen kopen voor de Sint. Ze is dan bijna 2 dus hoop dat het goed aanslaat
Hebben de bedjes nog steeds van die stoffen slaapzakjes? Want dat is echt de grootste hit bij onze dreumes/peuter en voorheen ook bij de oudste.
Eindeloos die poppetjes in de slaapzakjes doen en er weer uithalen. Heel schattig.
Ja volgens mij wel! Zit nog in de doos. Ik heb hem gekocht via marktplaats @anon26794567 , weet niet of deze nog te koop is. Maar op marktplaats staat echt veel duplo
Goed idee! Ik ga ook eens zoeken, echt te schattig.
Lego en duplo is nu ook 2e halve prijs bij kruidvat. In ieder geval online, weet niet of dat ook in de winkel is
Ben benieuwd wat je van de ballenboom vindt. Ik vind hem nogal tegenvallen. Gammel ding, waar de hele tijd onderdelen vanaf vallen. De ballen zijn wel een succes gelukkig.
Haha yep indd gammel ding. Helaas.
Er valt nog niet echt wat af maar de ballen gaan er ook niet echt vloeiend doorheen ofzo.
De tas is trouwens een konijn voor de geïnteresseerden.
Een keer opnieuw die bakjes eraan maken kan wel helpen. Na een paar keer lopen de ballen er hier nu wel doorheen. Maar die stomme klepjes aan de onderkant heb ik eraf gehaald.