Ja volgens mij wel! Zit nog in de doos. Ik heb hem gekocht via marktplaats @anon26794567 , weet niet of deze nog te koop is. Maar op marktplaats staat echt veel duplo
Goed idee! Ik ga ook eens zoeken, echt te schattig.
Lego en duplo is nu ook 2e halve prijs bij kruidvat. In ieder geval online, weet niet of dat ook in de winkel is
Ben benieuwd wat je van de ballenboom vindt. Ik vind hem nogal tegenvallen. Gammel ding, waar de hele tijd onderdelen vanaf vallen. De ballen zijn wel een succes gelukkig.
Haha yep indd gammel ding. Helaas.
Er valt nog niet echt wat af maar de ballen gaan er ook niet echt vloeiend doorheen ofzo.
De tas is trouwens een konijn voor de geïnteresseerden.
Een keer opnieuw die bakjes eraan maken kan wel helpen. Na een paar keer lopen de ballen er hier nu wel doorheen. Maar die stomme klepjes aan de onderkant heb ik eraf gehaald.
Op Vinted bij 1 verkoper al deze kleding van Petit Bateau voor nog geen 25 euro. Heb het vandaag ontvangen en alles is echt nog heel mooi (foto’s van Vinted)
Zoon zelf uitgezocht. Hij is de afgelopen dagen alleen maar aan het schroeven geweest. Echt een hit. Van de Action.
De te schattige grote knuffelbeer bij de Action. Mijn zoontje vind het helemaal geweldig om hem overal mee naar toe te slepen.
Shirtje en broekje van Lodger. Dankzij @Feather keek ik even op de site en dit setje met flinke korting gekocht!
Vestje van Phil & Phae
Deze zijn nu ook in de aanbieding bij Hoogvliet!
Er is hier helaas geen hoogvliet in de buurt. Zag hem liggen bij de kruidvat voor €12 dus dacht neem maar alvast mee. Volgens veel mensen op het forum een succes bij baby’s, ben benieuwd
Wij hadden een soort ezel van dit merk een paar jaar geleden. Spuuglelijk ding maar het was een dikke hit bij onze baby! Is nu in gebruik bij de 5e baby in de familie, nog steeds heel mooi en bij alle baby’s een favoriet. Denk niet dat je spijt van deze aankoop krijgt
Haha ja die “ezel” hadden wij ook, we kregen 'm als kraamcadeau (ik: ) maar er is echt zooooo veel mee gespeeld en heeft menig bus- en autorit gered
Ja ik durf het bijna niet te zeggen maar toen ik hem kreeg (nog voordat de baby geboren was) vond ik hem zó lelijk dat ik hem bijna weggedaan had. Gelukkig in de la gelegd en daar ooit weer uitgehaald, echt topvermaak voor alle baby’s