Show je kinderaankopen #4

Haha ja ik had 'm ook heel ver weggestopt, echt een vreselijk beest (wij noemden 'm ezelhaan want WAAROM heeft een ezel vier kleurrijke staarten). Maar ben 'm vanzelf leuk gaan vinden toen er zoveel mee gespeeld werd

2 likes

Haha wij hebben precies dezelfde ezel, ook cadeau gekregen en bijna weggedaan en nu favoriet speelgoed van onze zoon :joy:

1 like

Haha, een nieuwe forumtrend :joy:

Sowieso is bijna alles van Lamaze top. Ze hebben ook leuke boekjes, we hebben de baby gym ervan, al die gekke dieren.

4 likes

De opvolger van Freddie de vuurvlieg (dat was de Lamaze forumtrend).

3 likes

Outfit voor hun verjaardag, ze zijn nogal into sesamstraat :grin:

24 likes

Als je kind het maar leuk vind toch??:face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

20 likes

Hahaha ja ik heb die hysterische vlinder ook gekregen van iemand en dacht echt wat een lillek ding maar m’n baby vindt ‘m echt geweldig. Lekker krakerig ook die vleugels :joy:

10 likes

Ja die vuurvlieg moet je gewoon omarmen.

6 likes

Freddy de forumhype

2 likes

Haha Freddy heeft al heel wat losgemaakt bij iedereen :rofl:
Heb een tijdje terug deze lelijke boxmobiel gekocht (had goede reviews🤷‍♀️) dus daar kan die lelijke vuurvlieg ook nog wel bij

Echt verschrikkelijk maar hopelijk valt het over een tijdje in de smaak

11 likes

Denk dat een baby dreumes peurter dit soort dingen juist prachtig vinden! In mijn huis geen sad beige kleuren hoor. Hoe feller en hoe gekker ik koop het hoor. Icl paw patrol collectie.

25 likes

Al die regenbogen zonder kleur :angry:

Ik heb echt geen seconde gedacht of ik het speelgoed van m’n kinderen lelijk vind, dat is toch helemaal niet de functie van speelgoed.

23 likes

Het houd me ook niet tegen om het te kopen. Als ze er maar blij van worden😊

1 like

Beter paw patrol dan Bumba… :sob:

5 likes

Lol ik dacht echt dat het een vlinder was. Freddie de vuurvlieg, wie verzint het.

1 like

Ik vind Freddy helemaal niet lelijk, maar mijn kind is er helaas nooit echt dol op geweest.

1 like

Ja dit ding is top. Ik heb m in veel lelijkere kleur, vind deze nog wel leuk eigenlijk

1 like

Ze draagt nog maat 44, dus vast veeeel te groot. Kan ze er lekker lang mee doen haha. Een Engel x Unaduna jasje.

27 likes

Eindelijk gevonden in haar maat

21 likes