Show je kinderaankopen #4

Ja die vuurvlieg moet je gewoon omarmen.

6 likes

Freddy de forumhype

2 likes

Haha Freddy heeft al heel wat losgemaakt bij iedereen :rofl:
Heb een tijdje terug deze lelijke boxmobiel gekocht (had goede reviews🤷‍♀️) dus daar kan die lelijke vuurvlieg ook nog wel bij

Echt verschrikkelijk maar hopelijk valt het over een tijdje in de smaak

11 likes

Denk dat een baby dreumes peurter dit soort dingen juist prachtig vinden! In mijn huis geen sad beige kleuren hoor. Hoe feller en hoe gekker ik koop het hoor. Icl paw patrol collectie.

25 likes

Al die regenbogen zonder kleur :angry:

Ik heb echt geen seconde gedacht of ik het speelgoed van m’n kinderen lelijk vind, dat is toch helemaal niet de functie van speelgoed.

23 likes

Het houd me ook niet tegen om het te kopen. Als ze er maar blij van worden😊

1 like

Beter paw patrol dan Bumba… :sob:

5 likes

Lol ik dacht echt dat het een vlinder was. Freddie de vuurvlieg, wie verzint het.

1 like

Ik vind Freddy helemaal niet lelijk, maar mijn kind is er helaas nooit echt dol op geweest.

1 like

Ja dit ding is top. Ik heb m in veel lelijkere kleur, vind deze nog wel leuk eigenlijk

1 like

Ze draagt nog maat 44, dus vast veeeel te groot. Kan ze er lekker lang mee doen haha. Een Engel x Unaduna jasje.

27 likes

Eindelijk gevonden in haar maat

21 likes

Wen er alvast maar aan want er gaat nog veel meer lelijkheid komen. Ik vind ze overigens best leuk, snap niet waarom mensen vaak zo anti kleur zijn

8 likes

Er zit gelukkig heel veel speelgoed met kleur tussen Freddy de vuurvlieg en een beige regenboog :blush:

7 likes

Een trui in z’n lievelingskleur gevonden :purple_heart:

IMG_2013

IMG_1152

En vakantie aankopen!

12 likes

Arket (via H&M)!

4 likes

Scapino

21 likes

Zoef zoef boerderij.
Maar wat valt hij tegen. :sweat_smile:

De little people boerderij is hier een succes. Misschien een leuk alternatief?

2 likes

Die ziet er inderdaad leuk uit. Is deze wel stevig? Want dat valt me dus bij de zoef zoef heel erg tegen. Alles gaat steeds los.