Haha ja ik had 'm ook heel ver weggestopt, echt een vreselijk beest (wij noemden 'm ezelhaan want WAAROM heeft een ezel vier kleurrijke staarten). Maar ben 'm vanzelf leuk gaan vinden toen er zoveel mee gespeeld werd
Haha wij hebben precies dezelfde ezel, ook cadeau gekregen en bijna weggedaan en nu favoriet speelgoed van onze zoon
Haha, een nieuwe forumtrend
Sowieso is bijna alles van Lamaze top. Ze hebben ook leuke boekjes, we hebben de baby gym ervan, al die gekke dieren.
De opvolger van Freddie de vuurvlieg (dat was de Lamaze forumtrend).
Als je kind het maar leuk vind toch??
Hahaha ja ik heb die hysterische vlinder ook gekregen van iemand en dacht echt wat een lillek ding maar m’n baby vindt ‘m echt geweldig. Lekker krakerig ook die vleugels
Ja die vuurvlieg moet je gewoon omarmen.
Freddy de forumhype
Haha Freddy heeft al heel wat losgemaakt bij iedereen
Heb een tijdje terug deze lelijke boxmobiel gekocht (had goede reviews🤷♀️) dus daar kan die lelijke vuurvlieg ook nog wel bij
Echt verschrikkelijk maar hopelijk valt het over een tijdje in de smaak
Denk dat een baby dreumes peurter dit soort dingen juist prachtig vinden! In mijn huis geen sad beige kleuren hoor. Hoe feller en hoe gekker ik koop het hoor. Icl paw patrol collectie.
Al die regenbogen zonder kleur
Ik heb echt geen seconde gedacht of ik het speelgoed van m’n kinderen lelijk vind, dat is toch helemaal niet de functie van speelgoed.
Het houd me ook niet tegen om het te kopen. Als ze er maar blij van worden😊
Beter paw patrol dan Bumba…
Lol ik dacht echt dat het een vlinder was. Freddie de vuurvlieg, wie verzint het.
Ik vind Freddy helemaal niet lelijk, maar mijn kind is er helaas nooit echt dol op geweest.
Ja dit ding is top. Ik heb m in veel lelijkere kleur, vind deze nog wel leuk eigenlijk
Ze draagt nog maat 44, dus vast veeeel te groot. Kan ze er lekker lang mee doen haha. Een Engel x Unaduna jasje.