Show je kinderaankopen #4

Leuk! Waar heb je die laatste vandaan?

1 like

Wij hebben de wobbel sinds de eerste verjaardag van onze zoon. We zien dat hij er steeds op een andere manier mee speelt. Eerst zat hij erop op zijn knieën en wipte dan heen en weer. Toen was het een brug, een tunnel, een rijbaan voor zijn auto, zette hem rechtop om te “bouwen” om zich heen en nu zie ik hem steeds vaker erop staan en heen en weer gaan. Als ik het nog een keer zou kopen zou ik hem (weer) tweedehands kopen of voor een goedkoper merk gaan. Zag hem pas ergens heel goedkoop in vergelijking met de echte, maar kan er even niet op komen.

2 likes

Ze komen allemaal van next :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Mijn Zara sale bestelling is gewoon mislukt. Ik had nog ergens op moeten drukken :sweat:
Mocht iemand iets retour doen vanuit de sale in 110 voor jongens :joy:?

Ik weet het weer, had ze bij Decathlon gezien!

Ff wat budgetshoppings gedaan, haha.

Hema:

Zeeman:

Action:

7 likes

Met gratis verzending

5 likes

Oh shit! Ik denk dat ik alles jongens maar 110 hou, maar heb wel meerdere jassen, waaruit ik nog eentja ga kiezen.

Deze heb ik, ben je in 1 van deze geïnteresseerd (ik moet nog kijken welke ik hou)?

5 likes

4 likes

Kan niet wachten om al die dieren tegelijkertijd aan te zetten en helemaal overprikkeld te raken

32 likes

Laf al jouw hysterische aankopen hier altijd!

9 likes

Bij Next. Het leuke witte print kerst jurkje wat iemand anders hier deelde wilde ze niet. Maar wel twee andere lange mouwen jurkjes uitgezocht die goedgekeurd werden. En een rokje met wat basics. Ze wil alleen maar dansen in jurkjes of rokjes en heb alleen maar zomer jurkjes, wordt toch wat fris.

5 likes

Ja ik ben niet de beige moeder die jullie verwacht hadden denk ik

10 likes

Ik had eigenlijk niks verwacht, wist niet zoveel van je, maar dit fleurt het topic altijd wel op :grin:

1 like

Via vinted.

11 likes

Ik hoop dat ik in een volgend leven jouw kind word

2 likes

Mijn dochter is zo ontzettend gelukkig met dit ding! Ze maakt hele dagen door ijsjes, echt mega schattig. Ze is nog maar 20 maanden maar ik denk dat dit echt lang een hit gaat zijn.

28 likes

Oh leuk dat hij zo goed in de smaak valt, wij zijn van plan om deze voor onze dochter haar tweede verjaardag te gaan kopen binnenkort.

1 like

Is goed, moet je wel weer een meisje worden.
Kunnen we lekker naar de zaar

10 likes

5 likes