Tijdens de nachtvoeding ook twee items gescoord bij Dilling.
Is dat boxpakje warm genoeg om zo te dragen in winter?
Over dat boxpakje, ik denk dat ik er toch gewoon een romper onder doe. Zat ook te twijfelen, maar ook bij de overige kleding ga ik er waarschijnlijk wel een romper onder doen dus waarom bij het boxpakje niet.
Dat paarse setje vast in een maat groter. Dat is de derde maat waarin ze die heeft, de kleur is zo mooi.
Dat mutsje hebben we ook in babymaat in een andere kleur. Twijfelde heel erg of het handig is voor een peuter maar ik denk het wel want het scheelt weer een sjaal en kan niet af gaan.
Binnenshuis wel (met romper zou ik doen maar mijn kind is een koukleum) maar voor buitenshuis zou ik dat boxpakje als extra laag beschouwen in de winter.
Dat geeft de burger moed ![]()

x 3

- bestelling bij Dilling *
Kijk hier zitten de experts. Hoe vallen die bivak mutsen, groot net als de rest? Kind zit hier in maat 80 maar hoofd is relatief klein. Dus twijfel of ik voor de 74 moet gaan of voor die maat groter.
Ik heb vorige sale de 62-74 gekocht en die is nog iets te groot (nu 10 maanden) dus waarschijnlijk perfect in de winter. Haar hoofdomtrek is kleiner dan gemiddeld.
Ik had hem vorig jaar gekocht voor mijn zoontje en paste hem zelf
. Dus ja groot.
Eerste aankoop voor de kleine kiwi ![]()

Deze kiwi gaat een heel comfortabele start buiten jouw buik hebben zo te zien ![]()
![]()
Echt heel blij met dit soort forumtips!
nu nog een half jaar wachten haha.