Show je kinderaankopen #4

Mijn zoon heeft een neppe variant hiervan van amazon sinds dat hij 19/20 maanden is ofzo en vindt het echt super leuk. Had toen ook in de aanbieding een klein setje gekocht gewoon om te proberen, hij plakt ze op de koelkast, gebruikt ze als bandjes of oorbellen :sweat_smile:. Bouwen met de kleinere stukjes lukt hem nog niet zelfstandig maar wel als we hem helpen. Met de grote stukjes kan hij wel bouwen en vind hij ook geweldig, hij maakt hekjes voor zijn dieren etc.

Ga nu ook voor een grote set alvast voor zijn verjaardag want idd met een kleine set kan je niet echt grote dingen bouwen maar is prima om even te testen of het wat is.

5 likes

Die micky schoenen zijn zoo cute! Waar zijn ze van?

Edit: nvm gevonden op h&m

1 like

Heeft iemand trouwens de knikkerbaan van connetix? Zijn die knikkers te klein nog voor een 2 jarige of kan dat wel?

Mijn dochter heeft deze voor haar tweede verjaardag gekregen. Ze zijn te klein om in je mond te stoppen inderdaad. Maar hier doet ze dat niet meer (en speelt ze er alleen mee onder toezicht). Ze vindt het wel heel leuk! Als ik een baan heb gebouwd is ze er rustig een half uurtje zoet mee.

Ik heb de knikkerbaan besteld voor mijn werk als Gastouder. Wel goed weg leggen denk ik voor de kleintjes.

Deze wil ik nog graag voor mijn zoontje. Maar duur !

3 likes

Dit setje van de zeeman. Ik hoor mezelf nog zo zeggen dat heus niet veel bloemetjes en roze zou kopen van voor mn baby. Maarja toch wel dus.

21 likes

Via Vinted

3 likes

IMG_4377

10 likes

17 likes

Nou gelukkig klaarwakker omdat ik naar het toillet moest dus kon ik gelijk inslaan.

4 likes

Haha sorry jongens, ik ook :smiling_face_with_tear: Rompers en pyjama gescoord.
Laat de herfst & winter maar komen :fallen_leaf:

5 likes

Tijdens de nachtvoeding ook twee items gescoord bij Dilling.

Is dat boxpakje warm genoeg om zo te dragen in winter?

4 likes

Over dat boxpakje, ik denk dat ik er toch gewoon een romper onder doe. Zat ook te twijfelen, maar ook bij de overige kleding ga ik er waarschijnlijk wel een romper onder doen dus waarom bij het boxpakje niet.

2 likes

Hopelijk helpt dit bij drie keer per nacht een peuter aan het bed met ‘mama, is het al ochtend?’

10 likes

Dat paarse setje vast in een maat groter. Dat is de derde maat waarin ze die heeft, de kleur is zo mooi.
Dat mutsje hebben we ook in babymaat in een andere kleur. Twijfelde heel erg of het handig is voor een peuter maar ik denk het wel want het scheelt weer een sjaal en kan niet af gaan.

6 likes

Binnenshuis wel (met romper zou ik doen maar mijn kind is een koukleum) maar voor buitenshuis zou ik dat boxpakje als extra laag beschouwen in de winter.

1 like

Dat geeft de burger moed :grin:

Baby:

Peuter:

7 likes

Groeispurt hier, ineens past hem niets meer.

3 likes

image

x 3

image

image

image

image

image

5 likes