Show je kinderaankopen #4

• bestelling bij Dilling *
1 like

Kijk hier zitten de experts. Hoe vallen die bivak mutsen, groot net als de rest? Kind zit hier in maat 80 maar hoofd is relatief klein. Dus twijfel of ik voor de 74 moet gaan of voor die maat groter.

1 like

Ik heb vorige sale de 62-74 gekocht en die is nog iets te groot (nu 10 maanden) dus waarschijnlijk perfect in de winter. Haar hoofdomtrek is kleiner dan gemiddeld.

4 likes

Ik had hem vorig jaar gekocht voor mijn zoontje en paste hem zelf :joy:. Dus ja groot.

3 likes

Uiteraard zelf ook weer even ingeslagen.

1 like

Eerste aankoop voor de kleine kiwi :pleading_face:

IMG_5679
IMG_5680
IMG_5681
IMG_5682

16 likes

Deze kiwi gaat een heel comfortabele start buiten jouw buik hebben zo te zien :smiling_face_with_three_hearts::star_struck:

4 likes

Echt heel blij met dit soort forumtips! :star_struck: nu nog een half jaar wachten haha.

2 likes

Hoe vallen de rompers van dilling? We hebben normaal gesproken rompers in 86/92 van de Hema. Maar vorig jaar had ik een legging gekocht van dilling en die was echt mega groot. Dus ik twijfel nu een beetje welke maat ik moet doen.

2 likes

Men zegt altijd dat ze groot vallen, maar ik zou zeggen: op maat tot iets groot. Wel hebben ze mega veel stretch dus je kan het wel lang uitzitten met een kleinere maat haha.

Mijn baby dreumes is nu net over naar Hema rompers maat 86/92 en haar maat 80 rompers van Dilling gaan nog wel (makkelijk) dicht, maar heb nu wel maat 86 besteld in de sale. Maar ik hou ook van iets losser denk ik (en wil dat ze er de hele winter mee kan doen).

2 likes

Kon het niet laten, toch nog extra besteld alvast voor mijn dochter.

En deze alvast voor verjaardag, Sinterklaas of kerst voor mijn zoon.

5 likes

Oh wat een leuk en mooi merk! Mijn baby moet nog geboren worden (dinsdag uitgerekend haha). Maatje 50/56/62 heb ik genoeg maar we gaan de winter in. We gaan in januari naar Frankrijk (koud gebied). Zou ik dan 62 of 68 nodig hebben? Kind gaat dan 3-4 maand zijn innde winter

1 like

Mijn kind van bijna 10 maanden (langer dan gemiddeld met gemiddeld gewicht) past nu precies de romper maat 62, boxpakje maat 62 en broek maat 68. Maar Dilling rekt wel lekker mee. Ik heb nu bijvoorbeeld alles in maat 74 besteld voor komende winter. Zou voor jouw kindje uiterlijk voor maat 62 gaan maar zeeeeker geen 68.

1 like

Mijn wasmachine vreet dilling. Heb er korter dan een half jaar plezier van gehad vorige keer. Wassen jullie het niet? Of dan wolwas in een waszak?
Ik heb nog niet helemaal ontdekt hoe die delicate stofjes werken bij kinderen waarbij alles na 1 keer dragen gewoon echt in de was moet en ook vies is waardoor wolwas koud niet genoeg is. Wat is de truuk?

2 likes

Ik doe in een waszak en dan fijne wasprogramma of handwasprogramma op 30 graden. Centrifuge is dan ook maar iets op 900 touren ofzo. Tot nu toe gaat dat goed.

2 likes

Iets meer saaiere aankopen, mijn man wordt volgende week helemaal gek als alle pakketjes binnen komen :grimacing:. En glamour days moet nog beginnen :sweat_smile:.

4 likes

Nieuw slaapzakje want m’n kleine baby is zo klein niet meer :pleading_face:

10 likes

Niet te veel wassen inderdaad. Ik hang wol na dragen uit (liefst buiten) en het gaat pas in de was als het echt vies is. Omdat ik wol vooral als onderkleding gebruik, is dat minder snel vies dan bovenkleding. En dan op een handwas programma met zo laag mogelijk centrifuge en een klein beetje wasmiddel, liefst plat laten drogen. Maar met die kleine kleertjes hang ik het gewoon over twee draadjes van het wasrek. Voor vlekken gebruik ik ossengalzeep, krijg ze er daarmee koud ook uit.

2 likes

Mijn dochter kwijlt enorm veel dus wil rompers dan wel liefst elke dag wassen. Dilling dan beter overslaan?

2 likes

Als je het graag veel wilt kunnen wassen dan zou ik denk ik niet voor kwetsbaardere stoffen zoals wol gaan. Maar wol neemt juist vocht weer goed op dus dat lijkt me bij kwijl dan weer handiger tov katoen. Heb hier zelf verder geen ervaring mee want m’n kind kwijlt niet zo veel.

Edit - het fijne aan wol is overigens dat je het niet zoveel hoeft te wassen, maar kan me ook voorstellen dat je een ondergekwijlde romper gewoon hoe dan ook graag wilt wassen.

3 likes