Show je kinderaankopen #4

Ik snap dit alleen niet zo goed want die boxpakjes worden gewoon vies toch? Tenminste bij mijn kind wel haha.
Rompers snap ik hoor.

5 likes

Love it :joy: waren dit weer nachtelijke aankopen

4 likes

Mijn kind is sowieso nog jong dus het enige waar zij echt vies van wordt is eten en dat doet ze met een hele schort toestand aan. Ze speelt nog niet buiten in de modder ofzo. Maar ik doe haar het boxpakje aan als pyjama of onderlaag en dan wordt het ook minder snel vies dan als je het als bovenkleding gebruikt.

Maargoed ik weet ook niet alles over wol he! Wat ik doe en laat is obv een 10 maanden oude baby en wat ik zelf draag.

1 like

Haha ja, ik was volgens mij van 03.00 tot 05.00 ermee bezig hahaha toen dacht ik nou dat is wel genoeg :sweat_smile:.

3 likes

Die van mij kwijlt ook heel veel sinds kort :exploding_head: maar heb wel wat rompers bij dilling besteld (thanks nog voor de tip @Feather). Ik gebruik nu van die driehoekjes, baby ziet er nu wel een beetje uit als een cowboy maar zo blijven rompers en pakjes wel droog! Hopelijk hoef ik dan niet zo vaak kwetsbare rompers te wassen.

2 likes

Wol wordt op een of andere manier niet zo nattig als katoen. Mijn baby kwijlt veel maar dat droogt snel weer op en kan ze meerdere dagen aan terwijl dat ket normale rompers niet kan.

Vooral omdat ik zo klaar ben met slepen met de kinderwagen

8 likes

Heeft iemand wel eens besteld bij newbie? Ging dat goed, geen extra invoerkosten oid?

2e hands via marktplaats. Nu al super blij mee. Topstaat en lekker klein pakketje. alleen nog wat leuke accessoires erbij vinden.

6 likes

Allebei via vinted. Want ja, als je baby er een onderspuugd heb je natuurlijk wel een schone nodig ahum ahum :grimacing:

9 likes

Nav mijn vraag in het andere topic: het is uiteindelijk deze fietshelm van Decathlon geworden.

Deze hebben ze in maat 55-59 (en 52-55). Kleur is in het echt iets feller, ze is er erg blij mee en trots op.

En ook nog even mee gedaan met de Dillingsale. 1 ding maar. Voor de middelste deze bivakmuts, dan kan die van haar door naar broertje.

Vind deze superfijn voor op de fiets, passen goed onder de helm en zowel oren als nek lekker warm.

2 likes

Mand voor speelgoed en lampjes. Bij kwantum

19 likes

Leuke mand heb hem ook :lemon:

2 likes

Newbie is een Zweeds merk dus ik kan me niet voorstellen dat t van buiten de EU verzonden wordt

2 likes

AlIemaal ikea.

En vinted aankopen:

11 likes

Zara

&

Vinted (hema)

7 likes

Ja, ik las dat later pas :sweat_smile: ik had in gedachten dat het Engels was hahah. Maar thnx voor je bericht!

1 like

Ik gebruik daarvoor deze slabbetjes van H&M: https://www2.hm.com/nl_nl/baby/producten/accessoires/slabbetjes.html

Soms heeft ze er wel 5 per dag om pfff haha

1 like

Had al een berg broeken via vinted dus kind kan de winter weer door.

13 likes

IMG_8166

Hoeslakens en aankleedkussen hoezen zijn in dezelfde kleur als de klamboe. Muurcirkel in 100 cm om onze babykamer meer aan te kleden :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes