Show je kinderaankopen #4

image
Met korting, dus ik kon het niet weerstaan. (HEMA)

7 likes

setje van de wibra, ze hadden hem ook nog in het groen/blauw en roze

14 likes

Wat een leuk setje, vaak heeft wibra er een (in mijn mening) afzichtelijk tekstje op staan.

1 like

Normaal gesproken slaag ik inderdaad nooit bij de wibra omdat het niet mijn smaak is, maar denk dat ik deze ook nog in het roze ga halen :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Houten letters van Scratch, maar dan uiteraard de naam van mijn kind. Je kunt per letter verschillende kleuren/dieren kiezen, echt leuk!

13 likes

Ooh wat leuk, jeugdsentiment dit op mn kamerdeur!

5 likes

O wat leuk! En handig die letters. Ik kwam er pas na de geboorte achter hoe ‘onhandig’ het is om een naam te hebben gekozen met 3 x dezelfde letter. Bijvoorbeeld met dit soort letters. Toptip dus!

1 like

Dat kan ik me voorstellen. Met deze letters heb je dan tenminste wat variatie :smile:

2 likes

Voor de baby. Eigenlijk moet ik niet kijken naar kleertjes in maat 50 enzo want ik wil gewoon alles kopen dan.

23 likes

jasje

En een familyfix voor mijn schoonmoeder in de auto, allebei op vinted

9 likes

@Maison Als ik het goed onthouden heb, vroeg jij om Zara sale items in 110 die retour zouden gaan? Ik heb twee items die terug gaan omdat ze te groot zijn.

€17.97

€6.57

Laat maar weten of dit eventueel iets is wat op je lijstje stond :relaxed:

Het is trouwens te donker voor fatsoenlijke eigen foto’s, maar die kan ik uiteraard morgen eventueel maken.

2 likes

En deze nog eens maar dan 2 maatjes groter.

14 likes

Janod magnetisch doolhof bos
afbeelding

5 likes

Ik heb inmiddels mijn Zara bestelling binnen die ik met BF deed. Ligt het aan mij of valt alles ineens een stuk kleiner? Ik bestelde 104, alvast voor volgende winter. Kinderen dragen nu 92/98 van Zara, maar deze 104 items passen allemaal ook al bijna??

Of is de pasvorm na 98 ineens anders ofzo? Echt bloedirritant weer.

4 likes

Zo kut. Het zijn echt allemaal superleuke dingen maar dan passen ze er dus in het voorjaar in en ik heb juist allemaal truien en gebreide dingen.

Ik voeg ze allemaal maar weer toe aan mijn favorieten voor de sale met kerst. Het houdt me iig van de straat.

2 likes

Wij hebben dat billen boek ook en zitten hele tijd aan die billen haha.

1 like

Waar heb je deze besteld? Ik zit hier nu ook naar te kijken, binnenkort hopelijk eindelijk de deuren boven schilderen en dan is dit wel heel leuk. Zie dat ze van de K een pauw hebben en de oudste is echt dol op pauwen.

Alleen ik kan geen webshop vinden waar ik dan de variant kan kiezen? Dan staat er 3 varianten, maar kan ik niet kiezen welke. Bij bol.com kan dat wel maar zijn ze per letter ook een stuk duurder en ik heb er 13 nodig :sweat_smile:

3 likes

Nee helaas dit niet nodig !
Wacht de sale wel af.

4 likes

Ik heb ze hier besteld https://www.gonewiththewind.nl/ Als het goed is worden ze vandaag bezorgd :smile: Wat leuk dat de letter van je dochter haar lievelingsdier is!