Mijn zoontje is ook echt fan van de boeken van haar. De gele ballon was echt maanden favoriet en ‘ballon’ (iets anders uitgesproken) was een van zijn eerste woordjes. En overal waar hij een (gele) ballon in zag riep hij dat vol enthousiasme. Inmiddels is het alfabetboek een hit. Sinterklaas boek voor zijn verjaardag gevraagd.
Een persoonlijke code inderdaad. Voor 10% korting en dus geen 15% zoals ik eerder zei.
Misschien een nieuw account aanmaken met een ander e-mailadres?
En wat leuk, dat Sinterklaas boek! Zie dat de Bruna naast m’n werk ‘m nog op voorraad heeft, ga morgen gelijk kijken!
Bedankt voor alle antwoorden! Ik heb hem op het lijstje gezet voor Sinterklaas!
Net als het alfabet boek! @jahoor
Alfabet is echt een super leuk boek! Er is een app waar alle woorden in terug te vinden zijn. Ik zit even in de google play store te zoeken, volgens mij heet ie gewoon Alfabet.
Wat mensen op Vinted ook vragen voor het oude boek. Bizar !
Ja echt om te janken. Vooral als ze dan nog even benadrukken dat dit het originele boek is met ECHTE pieten. Gelukkig staan ze meestal heel lang te koop.
Ja hier in Twente zeggen veel mensen ook nog wel zwarte pieten. Ik ben gastouder en heb het nieuwe boek ook besteld. Een beetje een goed voorbeeld geven aan de kleintjes en de oude boekjes weg doen.
Ik kon mijn exemplaar vandaag ophalen bij de boekhandel en de medewerkster vertelde dat ik enorm geluk had. Een klant had geannuleerd waardoor er nog 1 boek beschikbaar was. Blijkbaar was mijn bestelling 1 minuut eerder binnen dan die van iemand anders en de herdruk wordt pas september volgend jaar geleverd!
Ohh wat een geluk! Had inderdaad ook al gehoord dat een herdruk pas in 2024 zou komen. Onverwacht veel belangstelling dus. Geniet van je boek!
@Maison ja joh, 120 euro ofzo echt debiel. En de reden van het perse willen kopen van de rode versie vind ik nog debieler.
Ik heb er in augustus 2 besteld. Voor mijn eigen zoon en voor zoontje van een vriendin die deze week jarig is. Hij is ook helemaal weg van de ballon en alfabet dus heel blij met mijn aankoop.
Zeker als ik nu hoor dat hij al overal uitverkocht is.
Ik heb ‘m ook nog kunnen bemachtigen vandaag! Blij mee.
Hier ook hetzelfde verhaal over dat het bij deze ene druk blijft dit jaar en wellicht volgend jaar pas tweede druk.
Demanton legt dat zelf ook uit in de grote vriendelijke Podcast. Ze heeft het zelf uitgegeven 50.000 stuks. Als ze nu gaat herdrukken is het pas in januari klaar dus dat heeft geen zin. Die krant zit er ook alleen bij deze druk inm
Hey mega oude post maar heb m gevonden met de zoekfuctie. Maar hoe bevalt deze draagdoek jou? Ik heb ook een doek va n Little Frog op het oog en ben benieuwd naar wat meningen/ervaringen. Ik wil eigenlijk best of all worlds: een lichte doek die soepel is en makkelijk knoopt; maar waar ik ook zo lang mogelijk mee kan blijven dragen en die niet te warm is voor in de zomer straks
Ik vind hem wel vrij warm, maar ik zou daar nu niet een doek op uitzoeken. Want het zal nog wel een tijdje koud zijn. Op echt warme dagen is elke doek te warm denk ik, maar voor de rest van het jaar is het een heel fijne doek.
Ik heb alleen wel een maatje te groot besteld en daar toch spijt van, dus ik zou dat niet doen ‘voor de zekerheid’. Ik kan hem nu namelijk net niet dubbel knopen maar voor een knoop op mijn rug is het weer te lang.
Oh goed dat je dat zegt van de maat. Ik was namelijk van plan om een 7 te kopen omdat mijn man ook wil dragen… ben bang dat een 6 te klein is voor hem? Dacht eigenlijk groter = beter voor mij, maar idd wel lastig als je teveel overhoudt achteraan en het te weinig is om naar voren te slaan
Ja geen idee wat jouw bouw en die van je man is natuurlijk, voor mijn man zou maat 7 veel te groot zijn maar ik ben ook breder dan hem. Ik heb nu ongeveer maat 44 en sinds m’n baby zo’n drie maanden is kan ik niet meer dubbel knopen. Ik denk als je andere maten hebt het wel makkelijk kan.