Show je kinderaankopen #4

Die verhalenorkest boeken zijn ook echt prachtig. Ik heb deze, Doornroosje, en de Notenkraker. Echt een favoriet bij m’n peuter.

2 likes

Wat een slimme tip! Ik vind het soms zo’n gedoe met een baby die aan het wurmen om het labeltje goed in het midden te krijgen, maar in de zij kan natuurlijk ook!

2 likes

Alvast voor haar verjaardag over 2 maanden. Via Facebook voor 30 euro in super nette staat

13 likes

Vooral mn eigen kinder droom. Ik wilde altijd van dit soort dingen van dit merk maar mocht het nooit van mijn moeder.

En dit boek, dacht dat het misschien iets te gedetailleerd getekend zou zijn maar het valt goed in de smaak tot nu toe.

21 likes

Draagdoek van Pure Baby Love :smiling_face_with_three_hearts: heel veel zin om mijn mini lekker overal naartoe te dragen

25 likes

Ooooh deze is mooi! Ik moet me ook weer eens verdiepen in dat knopen, ik krijg het nog niet onder de knie haha :grimacing:

4 likes

Haha ik wilde vroeger ook altijd van die gipsen figuurtjes maken maar mijn moeder vond het ook maar niets.

Fast forward naar nu. Ik vind het nu zelf vreselijk al mijn dochter van die gipsen figuurtjes wil maken. Gelukkig heeft ze een vader die het wel heel leuk vindt.

(Mocht het niet zo goed lukken. Je hebt ook sets waarbij je de gips in een soort plastic plaat giet ipv zo’n rubber ding. Die hebben een groter succespercentage)

7 likes

een van de eerste baby aankopen 🫶

Mandje bij Zara en H&M zit ook vol, maar spotte deze op Vinted en was op slag verliefd

54 likes

Oh ja, beeldjes met klei gieten in een mal en dan beschilderen! Wist niet dat het nog bestond. Dat ga ik later zeker ook doen!!

3 likes

Ik heb het net gedaan, was gewoon water in een condoom in de vorm van een paard gieten en die poeder erbij doen. Heb het een uur op 40 graden in de oven gedaan en het paard is nu al klaar.

Heel makkelijk :joy: m’n moeder is een aansteller

23 likes

Ik maakte vroeger ook altijd kaarsen met mn vader. In een pan verschillende kleuren kaarsresten smelten en dan een voor een in vormen teruggieten zodat je mooie kleuren kreeg boven elkaar . Meermaals een plastic fles gebruikt die niet geschikt was waardoor de bodem eruit viel en overal heet kaarsvet heendroop.
Snap niet dat m’n vader daar zin in had want ook alle pannen komen onder. Wel hele goede herinneringen aan :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ondanks dat ik eigenlijk niet zo’n nijntje fan ben staat dit mn baby echt wel heel erg schattig. Alles van de hema.

En 3x het Sinterklaasboek. 1 voor ons en dan voor de kinderen van mn broertje en schoonzusje elk 1.

17 likes

Ik heb die Nijntje-set ook besteld!:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oh die nijntje set is wel erg snoezig! :heart_eyes:

2 likes

Kerstpakje in 56/62 :santa::smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik ook!!! Welk merk is dit?

Ik kende het nog niet, the new siblings!

3 likes

Jaaaa haha zo leuk ik wil er ook eentje maar dit soort dingen is er allemaal niet in maat 44/50’en durf er niet op te gokken dat hij dan al in 56 past

4 likes

Deze via Vinted voor de baby voor Sinterklaas.
Zn zus kroop pas met een jaar dus ik dacht, kan geen kwaad misschien haha

4 likes

Wat vinden jullie leuk speelgoed voor een baby van 2,5 maand? Die knuffel hierboven ziet er zo leuk uit, maar daar is ze nog wat te jong voor.