Show je kinderaankopen #4

Ondanks dat ik eigenlijk niet zo’n nijntje fan ben staat dit mn baby echt wel heel erg schattig. Alles van de hema.

En 3x het Sinterklaasboek. 1 voor ons en dan voor de kinderen van mn broertje en schoonzusje elk 1.

17 likes

Ik heb die Nijntje-set ook besteld!:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oh die nijntje set is wel erg snoezig! :heart_eyes:

2 likes

Kerstpakje in 56/62 :santa::smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik ook!!! Welk merk is dit?

Ik kende het nog niet, the new siblings!

3 likes

Jaaaa haha zo leuk ik wil er ook eentje maar dit soort dingen is er allemaal niet in maat 44/50’en durf er niet op te gokken dat hij dan al in 56 past

4 likes

Deze via Vinted voor de baby voor Sinterklaas.
Zn zus kroop pas met een jaar dus ik dacht, kan geen kwaad misschien haha

4 likes

Wat vinden jullie leuk speelgoed voor een baby van 2,5 maand? Die knuffel hierboven ziet er zo leuk uit, maar daar is ze nog wat te jong voor.

Ik heb even foto’s teruggescrold, mijn kind zwaaide toen veel met de KLAPPA rammelaar, keek wel eens naar zo’n zwart-witboekje als hij op z’n buik lag en op de opvang lag hij altijd met de Manhattan Skwish in z’n hand:
image

Ik heb ook nog een O-ball van de Wibra die hij toen tof vond en nu nog steeds gebruikt wordt!

2 likes

O’ball, loopylinks (gewoon die dingen zelf zonder iets eraan).

3 likes

Oball (de gewone bal zonder rammelaar) blijft ook voor oudere kinderen een geschikte binnenbal. Maakt niet zoveel lawaai en stuitert niet keihard.

De oball shaker was bij mijn beide kinderen favoriet en een knisperdoekje.

2 likes

Bundel via Vinted

20 likes

Absoluut Freddy de vuurvlieg!

1 like

En deze draagdoek 2e hands:

11 likes

Ja die hebben we, maar het doet haar nog niks haha. Ze kan m zelf nog niet goed vasthouden en als ik er mee speel zeg maar, dan kijkt ze vooral naar mij. Maar misschien wil ik al te veel en moet ik nog even geduld hebben.

1 like

Dat zou goed kunnen! Mijn baby is nu 4 maanden en heeft pas sinds ongeveer 2 weken echt interesse in speeltjes. Contrastkaarten vond ze wel al eerder leuk!

2 likes

Ik heb deze besteld van vinted en zie nu dat ie is afgeprijsd

Baby vindt t leuk om er naar te kijken en af en toe geef ik er een tik aan (terwijl ik iets anders doe :rofl:)

Mijn baby van 3 mnd en 1 week grijpt nog niet naar voorwerpen, voor mij is het dus ook een kwestie van wachten tot hij meer kan.

3 likes

Is deze beetje goede kwaliteit, alle hangertjes blijven goed zitten enzo? Super leuk ding en helemaal voor dat geld

1 like

De hangers zitten er stevig aan vast, 1 vd poten leek een beetje te wiebelen en die hebben we weer erin geschroefd, maar dat komt wrs omdat het eerder is gebruikt

Ik ben voor dit bedrag zeker tevreden over de kwaliteit!

4 likes