Show je kinderaankopen #4

Ik heb even foto’s teruggescrold, mijn kind zwaaide toen veel met de KLAPPA rammelaar, keek wel eens naar zo’n zwart-witboekje als hij op z’n buik lag en op de opvang lag hij altijd met de Manhattan Skwish in z’n hand:
image

Ik heb ook nog een O-ball van de Wibra die hij toen tof vond en nu nog steeds gebruikt wordt!

2 likes

O’ball, loopylinks (gewoon die dingen zelf zonder iets eraan).

3 likes

Oball (de gewone bal zonder rammelaar) blijft ook voor oudere kinderen een geschikte binnenbal. Maakt niet zoveel lawaai en stuitert niet keihard.

De oball shaker was bij mijn beide kinderen favoriet en een knisperdoekje.

2 likes

Bundel via Vinted

20 likes

Absoluut Freddy de vuurvlieg!

1 like

En deze draagdoek 2e hands:

11 likes

Ja die hebben we, maar het doet haar nog niks haha. Ze kan m zelf nog niet goed vasthouden en als ik er mee speel zeg maar, dan kijkt ze vooral naar mij. Maar misschien wil ik al te veel en moet ik nog even geduld hebben.

1 like

Dat zou goed kunnen! Mijn baby is nu 4 maanden en heeft pas sinds ongeveer 2 weken echt interesse in speeltjes. Contrastkaarten vond ze wel al eerder leuk!

2 likes

Ik heb deze besteld van vinted en zie nu dat ie is afgeprijsd

Baby vindt t leuk om er naar te kijken en af en toe geef ik er een tik aan (terwijl ik iets anders doe :rofl:)

Mijn baby van 3 mnd en 1 week grijpt nog niet naar voorwerpen, voor mij is het dus ook een kwestie van wachten tot hij meer kan.

3 likes

Is deze beetje goede kwaliteit, alle hangertjes blijven goed zitten enzo? Super leuk ding en helemaal voor dat geld

1 like

De hangers zitten er stevig aan vast, 1 vd poten leek een beetje te wiebelen en die hebben we weer erin geschroefd, maar dat komt wrs omdat het eerder is gebruikt

Ik ben voor dit bedrag zeker tevreden over de kwaliteit!

4 likes

Nog wat leggings en broekjes gekocht voor de eerste maanden, allemaal van H&M

9 likes

Puckababy heeft 20% korting, misschien nog een tip voor anderen.

Heb deze 4 seasons slaapzak besteld, komt wel pas over 6 weken (maar m’n baby past er nu toch nog niet in). Van €135 nu voor €107.

10 likes

Alles H&M

7 likes

Voor jezelf wordt een dikke jas onder de autogordel ook sterk afgeraden. Hoe losser de gorden ten opzichte van je lichaam, hoe onveiliger.

1 like

Via vinted voor straks onder de kerstboom.

17 likes

Van Lil Atelier allemaal

image

Ennnnn jawel jawel :clown_face:

19 likes

Hahah toch wel! Ik heb 'm vandaag binnen :face_holding_back_tears:

1 like

2e halve prijs bij kruidvat

5 likes

Ik keek even in m’n foto’s terug van mijn baby en rond die leeftijd begon ze te spelen met de speelboog van Babybjorn, moet je alleen wel net die wipstoel ook hebben.

En deze bal van Mushie

En ik had rond die leeftijd ook deze eenhoorn van Vtech gekocht en daar keek ze toen heel graag naar. Enige jammere is dat je (nu nog) zelf steeds op de buik moet drukken voor een nieuw liedje. Je hebt er ook een vosje van.

@Sproetjes hahaha ja erg he. Er lag nog een hele stapel bij de boekwinkel hier in het dorp, maar ze gingen wel hard zeiden ze. Omdat er misschien geen tweede druk komt toch maar gekocht.

1 like