Ah ja die had ik ook gevonden, alleen daar hebben ze de A niet (meer?) en die heb ik ook nodig haha. Zal ze eens mailen, want ze hebben alleen b t/m z op de site staan.
Heb er opzich geen haast mee want eerst de deuren maar eens schilderen.
Ah ja die had ik ook gevonden, alleen daar hebben ze de A niet (meer?) en die heb ik ook nodig haha. Zal ze eens mailen, want ze hebben alleen b t/m z op de site staan.
Heb er opzich geen haast mee want eerst de deuren maar eens schilderen.
Slim om even te mailen idd, misschien is de A tijdelijk uitverkocht? Ik heb ze binnen en ze zijn heel schattig
Die is eerste is heel leuk! Waar is hij van? (Kan het net niet lezen)
allebei van konges slojd!
Niet persee een kinder aankoop maar ik wil hier ieder jaar een herinnering/verhaaltje over een van mijn kinderen in stoppen en dan hebben ze als ze volwassen zijn gewoon een hoop verhaaltjes over zichzelf in 1 bol.
Is van Alzheimer Nederland (gaat een deel van de opbrengst ook naartoe), gekocht bij karwei
Leuk ik heb deze ook gekocht met hetzelfde idee!
Oh superleuk dit, ga er twee bestellen voor mijn neefje en nichtje!
Die magna tiles set is echt een dikke hit hier. Hele dag mee gespeeld. Ik wil nu al een uitbreiding
En ik ga vanaf nu schleich paarden kopen en zo afdwingen dat ze van paarden gaat houden zodat we samen onze penny dromen kunnen gaan waar maken
Deze voor de sloopkogel baby en het is echt een grote hit. Lekker rammen en er komt veel geluid uit. En de peuter vindt de liedjes ook wel gezellig
Missie gelukt bij mijn dochter enige nadeel is dat ze nu een echt paard wil en haar hobby is vrij prijzig
Werkt het al een beetje?