Show je kinderaankopen #4

550x352
Babygym op Vinted.

13 likes

Deze hadden wij ook en was een groot succes!
Oh en @Tostibrood die buggy is echt top, heel blij mee hier.

2 likes

Superfijn ding!

3 likes

IMG_7004
Deze via vinted😄. Gaat hij binnenkort leuk vinden denk ik!

11 likes

Ik had ook een babygym van little dutch en die was echt heel fijn. Heerlijk zacht matje (ook goed te wassen) en leuke speeltjes.

3 likes

22 likes

Te leuk alles, via welke webshop?

1 like

Ja schattig he! Bovenste twee via Zalando (Lil Atelier) en de jas is van H&M!

2 likes

Leuke actie bij bol, 3 kinderboeken voor 20 euro

18 likes

Aaah wat een leuke actie. Alleen, ik zie het niet!

1 like
4 likes

Bedankt voor deze tip!!

1 like

Oh thanks voor de tip! Super leuke actie

2 likes

Misschien een tip voor de mensen die mijn berenplank van Next leuk vond, ik had deze maanden geleden gelijktijdig besteld:

Hij was alleen ontzettend schots en scheef, waardoor ik hem heb geretourneerd. Toen ik hem opnieuw wilde bestellen was ie er niet meer en er werd gezegd door Next dat ie ook niet terug zou komen. Had echt spijt dat ik hem had teruggestuurd haha.

Na maanden keek ik weer eens en staat zowel die losse plank als bovenstaande weer online! Heb deze nu ook weer besteld en inmiddels ontvangen. Het hout is wel anders dan die ik al heb, kan ik morgen wel even een foto van maken als iemand dat wil. Misschien dat ze meerdere klachten hebben gehad over die planken en dat ze daarom zijn aangepast.

8 likes

20 likes

Met de Bol 3 voor €20 actie :grin:

6 likes

Thanks voor de tip!

8 likes

Wat leuk dat hij er weer opstaat! Vond het zo jammer dat ik die niet meer kon vinden ook. Als je een foto wilt maken heel graag, dan ga ik hem denk ook bestellen haha

3 likes

Ja zal ik morgen even bij daglicht doen!

3 likes

Ik ben ook benieuwd, ook naar hoe je hem monteert! Kan je een beetje stevig hangen?

2 likes