Haha nou alleen al voor de bezoekjes aan consultatiebureau vond ik deze top. Kind moet helemaal uitgekleed (ok op luier na) altijd nog best lang wachten totdat hij naar binnen mag
Jaa wil hem inderdaad ook in de maxicosi gebruiken
@kleinmaargroot kijk ik heb aan jullie echt wat!
Volgens mij is die doek de meest gebruikte aankoop geweest in de eerste paar maanden. Wij hadden em niet in de maxi cosi maar hij heeft er elke dag in gelegen/geslapen. Ik vond em superfijn!
Ik gebruik zo’n wikkeldeken ook in de reiswieg van de kinderwagen nu. Geen geklooi met jasjes of dekentjes die afgeschopt worden.
Ik heb screenshots gemaakt en gestuurd.
“Ik zie nergens dat je het absoluut nodig hebt”
Ik: “nee maar een baby heeft alleen melk absoluut nodig”
Man: “warmte is ook handig”
Ik: “dat krijgt hij door de wikkeldeken ”
Daar had ik wel een punt hehe
Heb ik super veel gebruikt!! In de maxi cosi, in de wagen en ook inderdaad op het consultatiebureau.
En nu is mn kind twee en wil ik hem in de auto gaan gebruiken, als ze haar dikke jas uit moet in het stoeltje.
Ik had de voetenzak en idd afgelopen week toch weer van zolder gehaald om te gebruiken in de auto. Een van de beste en meest gebruikte aankopen! Altijd in de wagenbak of in de maxicosi gebruikt, tot in het voorjaar.
Ik krijg het idee dat ik ook zo’n wikkeldoek nodig heb. Lijkt me ook wel handig in de box enzo want daar schopt ze het dekentje inderdaad binnen no time af.
Maar in de box is het misschien juist fijn om lekker te kunnen bewegen en trappelen, lijkt me zelf dan minder handig om daar een wikkeldeken te gebruiken.
Is ook weer waar, dankjewel voor het voorkomen van een impulsaankoop
Ik las dit ook altijd op internet. Met dit excuus en lekker wollen dekentje gekocht. Bij ons op het cb is het altijd 30 graden. Had beter een bikini voor mezelf kunnen kopen.
(Geen spijt van het dekentje overigens)
Ja precies dat. En als je nog daar even zit inderdaad. En ook fijn na badje meteen daarin wikkelen
Leg je m dan terug in de maxicosi nadat je de baby had uitgekleed? Heb ok zo’n wikkeldeken maar heb n als alternatief voor de voetenzak. Die vond ik nog te warm en die ligt in de kinderwagen. Dus die wikkeldeken ligt in de maxicosi. Haal m er niet uit ofzo!
Matching pyjama’s voor kerst. Paw patrol (x2)bij c&a en de ander van H&M
En omdat de jongste het vannacht koud had ondanks romper, pyjama, winterslaapzak en maar 1 dikkere pyjama (die nu dus net in de was zat)
nog even 2 extra. Broek en trui van C&A, pakje H&M.
Ik heb deze 3 besteld. Echt een super actie. Twee van deze boeken zijn normaal €16–17 per stuk!
Deze voor 5/12.
En deze beide met 20% korting.
Haha, heerlijk deze reacties. Wij hadden hem ook in de maxi cosi, kinderwagen bak en ook op het consultatiebureau. Echt ideaal, geen gedoe met jasjes eerst!
Zoo leuk! Waarvan?
H&M
@DikkeKip Wikkeldekentje is zeker wel een ‘must’ bij winterbabys, vind ik (ik weet niet wann je uitgerekend bent?)!
Eerste weken lagen onze meiden altijd in een doek gewikkeld in de box, ook bjj mensen op schoot lagen ze erbij als een soort ingepakt cadeautje. En ook na badje, op het cb idd, in de kinderwagen en de maxicosi. Of het een dure wikkeldoek moet zijn is een tweede, haha. Hema heeft ze ook en zelfs bij action en wibra kun je leuke vinden. Maar die van jou is wel erg cute en zacht zo te zien🥰