15 januari ben ik uitgerekend. Echt een winterbaby dus Nu al zin om ons zoontje er in te zien!
Lag bij ons in de kinderwagen en daar lag de baby dan in in haar fleecepakje
Ik heb deze zooooooveeeel gebruikt
Voor de dreumes, stiften werken alleen op dat papier haha.
Ook voor de dreumes om het tandenpoetsen wat leuker te maken.
Al 3 jaar dat bedje en ben er echt blij mee ! Ik heb wel los nog matras bij gekocht.
Oh super! Ik dacht eerst ook aan een extra matras, maar lees online dat dat sterk wordt afgeraden.
Klopt. Het advies is om alleen het harde originele matras te gebruiken. Er zijn kinderen overleden doordat er een ledikant matras in werd gelegd en het kindje er tussen kwam.
@Foucher Van Qute heb je een extra matras met een speciale hoes, waardoor het veilig wordt bevonden volgens Europese Norm en het kindje dus niet onder/tussen de matrassen kan komen.
Je doet dan zowel het harde basismatras als het dikkere extra matras in 1 hoes, en dan maak je dat geheel met klittenband vast aan de onderkant van het bedje.
Wij hebben ook een Qute bedje, ook heel blij mee. Recent ook het extra matras gekocht omdat het dan wat minder ritselt. Maar tot 14 maanden sliep ze hier prima op enkel het basismatras.
Ik heb het matras gekocht die er bij hoort. Geen standaard ledikant matrasje.
Matras die er bij hoort kan dan alleen en die dunne laat je er dan uit. Dan maak je idd met klittenband vast.
Wij gebruiken dat qute bedje soms bij mijn schoonouders (hebben zelf die aerosleep voor op andere plekken) en daar ligt een extra matrasje in. Ik heb wel het idee dat hij er daardoor uit zou kunnen klimmen (want de bodem wordt daardoor natuurlijk hoger).
Ik heb zo’n kledingbox besteld bij Little Cignone en oudste vind alles leuk. Dus hou ook alles.
Totaal 180e ik weet niet of het duur of normaal is.
9 kleding stukken en 2 knipjes.
Ik vind het wel aan de prijs, die trui met het rendier lijkt bijv op de modellen die ik vaak zie bij de C&A. En zulk soort broeken koop ik bijv op kleertjes.com of zalando in de sale. Maar goed ik verkoop de kleding waar mn dochter uit groeit niet door, ik geef het weg aan vrienden of de kringloopwinkel. Als je het verkoopt op vinted/MP verdien je natuurlijk een deel terug
Zijn dit echt merken? Ik vind het ook een beetje c&a of zo qua stijl, dan vind ik het wel duur.
Dat valt ook wel mee. Ik ben nu pas begonnen met Vinted verkopen (daarvoor altijd naar goede doel of in de buurt bij CB) en je krijgt echt niet de hoofdprijs ervoor.
Ik vind het goedkoop ogen en vreselijk duur
Toen ik had gepost en daarna nog nalas en omrekende ongeveer 20e per stuk. Best wel wat maar ze doet er wat langer mee nu.
Het voelt wel beter dan c&a aan mbt stof. Wat in de kaartjes staan van een paar is name it, størytelling (?), lc kids (volgens mij hun eigen merk).
Verkopen via vinted gaat bij mij nooit zo heel vlot. Ik geef veel door. Maar ik vind het voor een keer of straks met voorjaar weer vind ik het wel handig en leuk.
Jaa ik merk ook dat mn dochter nu ze wat ouder is twee jaar doet met veel van haar kledingstukken…
Hoop dat je dochters kledingstukken lang meegaan en fijn dat het stevig aanvoelt in tegenstelling tot bijv. H&M enz.
@Broodrooster jaa klopt ik vind het de moeite daarom ook niet waard. Geef liever weg aan een ander om er van af te zijn.