Show je kinderaankopen #4

Deze, maar dan via Vinted, in maat 19 🥹

12 likes

Was op Vinted aan het zoeken naar een warme winterjas voor dochter, maar toen vond ik deze op bol voor 19 euro.

Ook alvast een zomerjas voor zoon besteld voor 16 euro:

Voelt dubbel want wilde liever tweedehands, maar soms is nieuw bijna goedkoper?

10 likes

Luiertas van de H&M waar ik al weeeeken op zat te azen inclusief 10x per dag kijken of jij weer op voorraad was. Gisteren eindelijk gelukt.

Nieuwe draagzak van ByKay

En nog een boxkleed en wikkeldeken van Jollein.

Dus alle ‘grote’ dingen van mijn wishlist nu afgestreept!

19 likes

Fancy nieuw bestek van Sebra. Voornamelijk omdat al die plastic vorken voor geen meter prikken en mijn kind daar gefrustreerd van raakt :sweat_smile: (of met haar handen gaat eten :crazy_face:)

4 likes

Hoe gebruik je die bovenste als luiertas?

1 like

Hoe bedoel je precies? Ik heb deze ook in gewoon stof in het groen en doe gewoon in 1 vak verschoningsspullen, in 1 vak eten/drinken en in 1 vak schone kleerttjes etc. En eigenlijk gaat de tas altijd gewoon onderin de buggy/kinderwagen/achterin de auto.

4 likes

Ohhh ik dacht als traditionele luiertas. Dat klinkt wel handig ja!

2 likes

Ik heb die luiertas ook als extra (de naar-opa-en-oma-tas haha) en vind hem echt mega chill!

6 likes

Vond deze zo schattig en had nog een cadeaubon

20 likes

Heel leuk, waar is die van?

2 likes

Hij is van Jellycat! Ik heb hem hier gekocht. Als je zoekt op snuggler hebben ze ook nog een kat, konijn en geloof een hondje

Deze leuke Sint raamstickers bij de Lidl voor maar €1,80 per setje. Zag online alleen maar te dure, dus heel blij hiermee.

6 likes

Leuk, wij hebben deze net vanochtend opgeplakt! Vind ze alleen niet geweldig plakken, vooral die huisjes laten steeds los. Maar voor dat geld is het geen ramp natuurlijk.

1 like

Ik moest ook een beetje meer moeite doen dan normaal. Maar toen had ik even het raam opgepoetst met een theedoek en toen bleven ze wel zitten :sweat_smile:

1 like

Geen aankoop, maar gekregen van mijn ouders:

Voor de kerst

20 likes

Takkie en een Siepie wintertrui. Leuker dan zo’n kerstrui want deze kunnen ze de hele winter aan.

(Ondekte thuis pas dat de 1 met Siepie en de ander met Takkie was, maar dat maakt het eigenlijk nog leuker :slight_smile: )

15 likes

Matching pyjama’s voor de grote en de kleine! :smile:

10 likes

Hier ook matching kerstkleding. Voor de oudste een trui en voor de jongste die rond kerst net een paar weekjes oud is de romper 🥹

11 likes

Kocht deze broek in de winkel eigenlijk op het oog en nu zie ik dat het een hele grote 86 is blijkbaar :flushed: terwijl ze eigenlijk 98 heeft. Echt raar

13 likes

Die is wel superleuk. Waar is hij van?

1 like