Show je kinderaankopen #4

Bijna 1! Het is dus nog niet echt spel zoals @appa omschrijft maar wel een flesje geven (zoiets als dat action flesje inderdaad), de luier eraf halen en om proberen te doen en de pop krijgt af en toe een mep met een haarborstel. Ze knuffelt er wel mee en zag haar deze week met de pop samen in een boekje kijken :pleading_face: Ze heeft een klein popje met stoffen lichaam en hard hoofd (tweedehands dus geen specifieke merk tip). Verder is vooral de ogen eruit proberen te pulken favoriet.

We hebben dit (op de ogen na) een paar keer samen met haar gedaan en op de opvang wordt ook veel met poppen gespeeld door de oudere meiden. Ze pakt 'm nu meerdere keren per dag zelf.

5 likes

Ik moest 3 x je bericht lezen ik las namelijk dat je zoon ernie heet en je dochter po. Ik denk dat idd het voor kinderen vanaf 16 maanden echt wel leuk kan zijn en zo niet dan hou je het nog even in de kast.

4 likes

Pyjama’s van Feetje via Vinted, 5 euro per stuk en nog supermooi!

O en deze voor 4 euro inclusief verzending. Ik vind Lamaze echt zo leuk want leip (en de baby ook)

15 likes

Ohhh die groene is leuk!

1 like

Hema heeft weer 40% korting op rompers,
ondergoed en pyjama’s.
Gezien de jongste het snachts erg koud heeft en we geen lange mouwen rompers hebben voor hem (zn zussen droegen vanaf 74-80 alleen maar korte mouw) toch nog maar 2 setjes van mijn favoriete rompers gedaan.

11 likes

Daar zat ik ook op te wachten!

4 likes

High performance voetenzak :fire:
Voor een zeer goede prijs op Vinted gevonden. Wel nog even spannend, want er zaten niet echt goede foto’s bij. Dus ben benieuwd wat ik krijg :sweat_smile: Maar de deal was het risico waard.

1 like

Haha dit klinkt heel droog. Alsof het kindje topatleet is ipv lui in z’n kinderwagen ligt

9 likes

Haha :stuck_out_tongue: Niets is minder waar :rofl:

Maar deze zou extra lekker warm zijn, met 2 verschillende dekjes (herfst/lente en een dik winter dek) en aan de binnenkant stevig en glad materiaal bij de voeten voor (vieze) schoenen :sunglasses:

1 like

Deze, maar dan via Vinted, in maat 19 🥹

12 likes

Was op Vinted aan het zoeken naar een warme winterjas voor dochter, maar toen vond ik deze op bol voor 19 euro.

Ook alvast een zomerjas voor zoon besteld voor 16 euro:

Voelt dubbel want wilde liever tweedehands, maar soms is nieuw bijna goedkoper?

10 likes

Luiertas van de H&M waar ik al weeeeken op zat te azen inclusief 10x per dag kijken of jij weer op voorraad was. Gisteren eindelijk gelukt.

Nieuwe draagzak van ByKay

En nog een boxkleed en wikkeldeken van Jollein.

Dus alle ‘grote’ dingen van mijn wishlist nu afgestreept!

19 likes

Fancy nieuw bestek van Sebra. Voornamelijk omdat al die plastic vorken voor geen meter prikken en mijn kind daar gefrustreerd van raakt :sweat_smile: (of met haar handen gaat eten :crazy_face:)

4 likes

Hoe gebruik je die bovenste als luiertas?

1 like

Hoe bedoel je precies? Ik heb deze ook in gewoon stof in het groen en doe gewoon in 1 vak verschoningsspullen, in 1 vak eten/drinken en in 1 vak schone kleerttjes etc. En eigenlijk gaat de tas altijd gewoon onderin de buggy/kinderwagen/achterin de auto.

4 likes

Ohhh ik dacht als traditionele luiertas. Dat klinkt wel handig ja!

2 likes

Ik heb die luiertas ook als extra (de naar-opa-en-oma-tas haha) en vind hem echt mega chill!

6 likes

Vond deze zo schattig en had nog een cadeaubon

20 likes

Heel leuk, waar is die van?

2 likes

Hij is van Jellycat! Ik heb hem hier gekocht. Als je zoekt op snuggler hebben ze ook nog een kat, konijn en geloof een hondje