Ja ik zou dan wel echt paardrijden afdwingen want dan heb je minder gedoe met wedstrijden enz en leuk om samen te doen.
Heb je geen plek voor een mini pony in de nieuwe tuin
Ja, en bij paardrijden kan je warm in de kantine kijken ipv te blauwbekken aan het veld.
Ik wil ook een paardenmeisje, gaan we lekker samen buitenritten maken. Maar geen fanatiek paardenmeisje, want elk weekend op concours lijkt me dan weer vreselijk.
Graag gedaan!
He wat? Sneeuw ???
Nog best schattig hoor! Mijn kind kiest tegenwoordig haar eigen kleding uit 's ochtends, het zijn de meest afzichtelijke combinaties maar alles wat ik bedenk is ‘saai’
Ja ik heb één fluorroze fleecebroek gekocht laatst in de tweedehands winkel, handig als reserve op school voor de winter dacht ik toen. Maar die wil ze nu steeds aan met een zomerjurk. Ze wil ook alleen nog maar jurken aan, maar weigert maillots haha. Ziet er echt niet uit maar wat maakt het ook uit eigenlijk, ze is er zelf heel tevreden over
Aankoop voor de buikbaby (speciaal voor @Chesirecat, ik kijk uit naar je interventie
)
Van ByLovelies, de wiegdeken.
Ooooh ik snap dat je er nog 1 wilde haha. Deze is echt
Haha ja ik kon gewoon niet anders
Vintedkoopjes: voor de baby omdat het berenpakje in maat 56 echt niet meer past nu 62 te klein wordt en een extra set beddengoed voor de middelste, nog nieuw in de verpakking.
Love de Prijsmepper! Je moet vaak langsgaan, maar dan vind je vaak ook wel wat leuks/voordeligs
Voor 6€ en 7,50€
Goedkope h&m winterjas voor nu van vinted
Duurdere winterjas voor volgend jaar (hopelijk past ze hem dan) van mini rodini op vinted. Heb deze in het roze gehad voor mijn oudste dochter. Die vond ik wel wat leuker dan beige maar ja je ziet ze niet zo vaak meer want al denk ik 8 jaar geleden deze collectie. Dus was allang blij dat ik hem tegen kwam.
Vinted