Show je kinderaankopen #4

Van Konges Sløjd!

3 likes

Alles zara

New balance

12 likes

Dit merk valt groot

3 likes

Je hebt me geinfluenced, ik heb deze ook net gekocht voor mijn dochters! Zo schattig!

1 like

Turnpakje

En matten om thuis te oefenen (tweedehands):

7 likes

Pantoffels bij action in maten 21 en 22 . Iets van €4,50 ps. Staan echt cute in maatje 21.

8 likes

Misschien nog een tip voor iemand: met de code mamalotje20 krijg je alleen vandaag nog 20% korting op Dilling.

3 likes

Ik heb vandaag ook de takkie trui gekocht, maat 62, zo zoet.🥹

4 likes

Via marktplaats voor 5 december.

48 likes

Wow die is gaaf, leuk met al die kleurtjes en rond. Tenminste niet zo standaard.

Mijn dochtertje krijgt ook een keukentje voor Sint, met kleurtjes

4 likes

Alweer geshopt :sweat_smile: Maar ik kreeg vandaag een foto van de opvang waarop mijn kind aan het kleuren is :astonished: :star_struck: Dus ik heb meteen wat spulletjes besteld voor thuis, haha. Zo leuk :hugs: Ik had helemaal niet verwacht dat ze dat nu al leuk zou vinden.

14 likes

Die onderste zijn echt super fijn!

6 likes

Oh ik vind die onderste juist niet heel fijn @Kaasvlinder. Wel leuk omdat je ze ook kan stapelen, maar je moet echt heel hard drukken voor een beetje kleur. Zijn hele harde krijtjes.

O! Nou we gaan het zien. Ik lees wel veel goede reviews en ook dat er snel kleur vanaf komt. Maar als het nog te lastig is bewaar ik ze wel voor later.

Ik wilde eerst die van Hema kopen, maar daar stond wel in de reviews dat ze slecht kleur afgeven. Ik heb deze van Playon Crayon besteld.

Die doen t bij ons prima van playon crayon. Alleen als ze vallen willen die punten nog wel eens afbreken. En als ze die dingen in elkaar stoppen en dan laten vallen of lomp doen dan breken die punten af in zo’n ander krijtje.
Verder vond ik ze wel handig in die kleine knuisten.

2 likes

4 likes

Drie van deze droge kerst ornamenten met een foto van mijn baby :joy:.
Voor mijn ouders, schoonouders en onszelf

Niet mijn baby maar dit is het voorbeeldje van de website

17 likes

Waar is deze van :rofl:?

Het is wel vrij prijzig… zeker de verzendkosten. Dus ij hoop wel dat het leuk wordt!

6 likes

Shoesme schoentjes voor mijn dochter die nu al een aantal weken lekker aan de wandel is en nu ook buiten wil lopen. Nieuw zonder prijskaartje voor €10, love Vinted!!

20 likes