Show je kinderaankopen #4

Deze leuke Sint raamstickers bij de Lidl voor maar €1,80 per setje. Zag online alleen maar te dure, dus heel blij hiermee.

6 likes

Leuk, wij hebben deze net vanochtend opgeplakt! Vind ze alleen niet geweldig plakken, vooral die huisjes laten steeds los. Maar voor dat geld is het geen ramp natuurlijk.

1 like

Ik moest ook een beetje meer moeite doen dan normaal. Maar toen had ik even het raam opgepoetst met een theedoek en toen bleven ze wel zitten :sweat_smile:

1 like

Geen aankoop, maar gekregen van mijn ouders:

Voor de kerst

20 likes

Takkie en een Siepie wintertrui. Leuker dan zo’n kerstrui want deze kunnen ze de hele winter aan.

(Ondekte thuis pas dat de 1 met Siepie en de ander met Takkie was, maar dat maakt het eigenlijk nog leuker :slight_smile: )

15 likes

Matching pyjama’s voor de grote en de kleine! :smile:

10 likes

Hier ook matching kerstkleding. Voor de oudste een trui en voor de jongste die rond kerst net een paar weekjes oud is de romper 🥹

11 likes

Kocht deze broek in de winkel eigenlijk op het oog en nu zie ik dat het een hele grote 86 is blijkbaar :flushed: terwijl ze eigenlijk 98 heeft. Echt raar

13 likes

Die is wel superleuk. Waar is hij van?

1 like

Van Konges Sløjd!

3 likes

Alles zara

New balance

12 likes

Dit merk valt groot

3 likes

Je hebt me geinfluenced, ik heb deze ook net gekocht voor mijn dochters! Zo schattig!

1 like

Turnpakje

En matten om thuis te oefenen (tweedehands):

7 likes

Pantoffels bij action in maten 21 en 22 . Iets van €4,50 ps. Staan echt cute in maatje 21.

8 likes

Misschien nog een tip voor iemand: met de code mamalotje20 krijg je alleen vandaag nog 20% korting op Dilling.

3 likes

Ik heb vandaag ook de takkie trui gekocht, maat 62, zo zoet.🥹

4 likes

Via marktplaats voor 5 december.

48 likes

Wow die is gaaf, leuk met al die kleurtjes en rond. Tenminste niet zo standaard.

Mijn dochtertje krijgt ook een keukentje voor Sint, met kleurtjes

4 likes

Alweer geshopt :sweat_smile: Maar ik kreeg vandaag een foto van de opvang waarop mijn kind aan het kleuren is :astonished: :star_struck: Dus ik heb meteen wat spulletjes besteld voor thuis, haha. Zo leuk :hugs: Ik had helemaal niet verwacht dat ze dat nu al leuk zou vinden.

14 likes