Deze leuke Sint raamstickers bij de Lidl voor maar €1,80 per setje. Zag online alleen maar te dure, dus heel blij hiermee.
Leuk, wij hebben deze net vanochtend opgeplakt! Vind ze alleen niet geweldig plakken, vooral die huisjes laten steeds los. Maar voor dat geld is het geen ramp natuurlijk.
Ik moest ook een beetje meer moeite doen dan normaal. Maar toen had ik even het raam opgepoetst met een theedoek en toen bleven ze wel zitten
Takkie en een Siepie wintertrui. Leuker dan zo’n kerstrui want deze kunnen ze de hele winter aan.
(Ondekte thuis pas dat de 1 met Siepie en de ander met Takkie was, maar dat maakt het eigenlijk nog leuker )
Hier ook matching kerstkleding. Voor de oudste een trui en voor de jongste die rond kerst net een paar weekjes oud is de romper 🥹
Kocht deze broek in de winkel eigenlijk op het oog en nu zie ik dat het een hele grote 86 is blijkbaar terwijl ze eigenlijk 98 heeft. Echt raar
Die is wel superleuk. Waar is hij van?
Van Konges Sløjd!
Dit merk valt groot
Je hebt me geinfluenced, ik heb deze ook net gekocht voor mijn dochters! Zo schattig!
Misschien nog een tip voor iemand: met de code mamalotje20 krijg je alleen vandaag nog 20% korting op Dilling.
Ik heb vandaag ook de takkie trui gekocht, maat 62, zo zoet.🥹
Wow die is gaaf, leuk met al die kleurtjes en rond. Tenminste niet zo standaard.
Mijn dochtertje krijgt ook een keukentje voor Sint, met kleurtjes