Show je kinderaankopen #4

Niet echt een aankoop maar een ruil. Een draagdoek uit mn bescheiden collectie geruild voor deze mooie draagdoek. :heart::white_heart:

Eigen foto; kleur is namelijk lastig vast te leggen.

Samenvatting

21 likes

Baby heeft het koud in bed dus 2 wollen dekentjes van Klippan besteld. Nu goede sale bij nordic nest.

9 likes

Vinted

20 likes

Die middelste hebben wij ook, is zo fluffy, zacht en warm :pleading_face:
Echt beste aankoop voor deze winter.

2 likes

Van welk merk is die slaapzak? Ziet er inderdaad heel fijn uit.

2 likes

Hema!

2 likes

Ze hebben bij de Hema ook pyjama’s van deze stof :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Superleuke dingen weer! Weet je van welk merk het truitje met de paddenstoel is?

2 likes

Lindex!

2 likes

Ah thanks! Daar heb ik wel een leuk tweedehands zomerbroekje van maar was weer een beetje weggezakt in mn hoofd. Ga er ook weer eens op Vinted naar kijken :blush:

2 likes

Was deze winkel even helemaal vergeten. Vind kleding voor m’n dochter ineens heel moeilijk. Vanaf 98/104 vind ik sommige merken echt ineens ‘grote kinderen’ kleding verkopen en m’n favoriete merken zijn allemaal zo duur geworden. M’n favoriete tijdverdrijf is geen favoriet tijdverdrijf meer.

9 likes

Misschien vind je Kiabi dan wel wat. Zoek voor mijn 11 jarige ook altijd beetje cute casual dingen en niet van die strakke croptops ofzo voor mini volwassenen. En bij kiabi hebben ze dat nog wel tm 152 ofzo.

2 likes

Andere kijk je bij next ? Vind dat nog vrij lang kinderlijk. Kleurrijk. Prinsessenachtig.

Ja daar slag ik ook nog wel inderdaad. Al word ik soms ook helemaal overspoeld door de hoeveelheid daar :joy:

2 likes

Ze heeft ongeveer een miljoen keer gezegd dat dit het enige is dat ze van Sint wil.

16 likes

Alle schoenen veel te klein geworden.

18 likes

large
Poppenluiers met klittenband, gekocht bij zeeman.
De kinderen zijn veel bezig met rollenspel met knuffels en poppen. Baby’s die slapen, moeten drinken, huilen, billen schoon vegen etc… dus luier om en af doen vinden ze nu heel erg interessant haha

14 likes

Oh wat leuk, ga zo even kijken! Mijn dochter is ook heel druk met haar popje. Vooral luier uit, luier aan en natuurlijk helemaal fantastisch dat het door dat klittenband in haar haartjes blijft hangen :sweat_smile:.

Is dit echt voor een klein popje of kan normaal formaat er ook in?

2 likes

Het past goed om de Ernie knuffel (zoals deze)

En ook bij de po knuffel. Ik denk dat dat vergelijkbaar is met formaat van een gewone baby born pop oid.
We hebben ook van die kleine zachte baby born poppen, daarbij is het aan de grote kant maar met die klitteband kan het wel
image

Bij action verkopen ze een magisch poppen flesje, waarbij de melk verdwijnt. Dat is ook een super grote hit hier! :grin:

6 likes

Hoe oud zijn jullie kindjes @appa en @feather? Mijn dochter is nu 16 maanden en twijfel of dat nu al leuk is.
En wat voor popje hebben jullie? (Of raad je aan)?

2 likes