Dit is superleuk!!
Haha, ik vind Shoesme en dat soort merken ook altijd te duur nieuw
Maaarrrr ze heeft voor dr verjaardag geld gehad voor nieuwe ‘goede’ schoenen (oma vindt Vans maar flut
) dus:
Ben benieuwd of ze de hype waarmaken
Via Vinted, dan koop ik met Black Friday er nog eentje bij. Stond maar één teddyvariant op Vinted, maar heb er graag een extra.
De Puckababy Mini.
Ik heb dat vorig jaar kado gedaan, duurde echt eeuwen voordat ik het binnenhad. Het was wel mooi gemaakt.
Mooie kleur!
Via Joolz Aer+ buggy Delightful Grey
De veiligheidsbeugel via Baby & Tiener.
Heerlijk om deze in de auto te kunnen laten liggen en minder te sjouwen
Ik ben benieuwd waar je dit besteld hebt
Op de Stokke website, krijg je gratis als optie als je de stoel aan je winkelmand toevoegt
Dankjewel!
Of naja aankoop van mn moeder voor verjaardag middelste (basisplaten krijgt ze van haar moeder en de rechthoeken van haar), maar wilde hem hier even delen want 20% korting bij kidsdeco met de code black20
Ik zag dit soort dingen ook in de folder staan bij Aldi. 18 euro voor een set. Zou dat dan veel minder zijn? Heb je bewust voor deze gekozen? Ik wil dit ook voor ons kind
Wij hebben al connetix, dus vandaar de keuze om hiervan bij te vragen voor haar verjaardag.
Ik heb geen idee hoe die van de Aldi is. Lidl heeft ook iets soortgelijks, dat heeft een vriendin vorig jaar gekocht maar dat was qua kracht van de magneten niet geweldig en zij zijn nu over op magnatiles (vergelijkbaar met connetix qua prijs en kwaliteit).
Die merkloze van Amazon schijnt qua magneetsterkte wel goed te zijn iig. En die past ook op connetix/coblo/magnatiles qua formaat.
Is niet beschikbaar zie ik staan in de online folder 🫣
Oh nou inderdaad, dat scheelt een ritje naar de Aldi, thanks. Nu even bij Amazon kijken dan
Ik heb deze gekocht nav kinderkoopjesjagers op instagram. Nog niet binnen
Zie dat ze duurder zijn, waren gister 18