Show je kinderaankopen #4

Die onderste zijn echt super fijn!

6 likes

Oh ik vind die onderste juist niet heel fijn @Kaasvlinder. Wel leuk omdat je ze ook kan stapelen, maar je moet echt heel hard drukken voor een beetje kleur. Zijn hele harde krijtjes.

O! Nou we gaan het zien. Ik lees wel veel goede reviews en ook dat er snel kleur vanaf komt. Maar als het nog te lastig is bewaar ik ze wel voor later.

Ik wilde eerst die van Hema kopen, maar daar stond wel in de reviews dat ze slecht kleur afgeven. Ik heb deze van Playon Crayon besteld.

Die doen t bij ons prima van playon crayon. Alleen als ze vallen willen die punten nog wel eens afbreken. En als ze die dingen in elkaar stoppen en dan laten vallen of lomp doen dan breken die punten af in zo’n ander krijtje.
Verder vond ik ze wel handig in die kleine knuisten.

2 likes

4 likes

Drie van deze droge kerst ornamenten met een foto van mijn baby :joy:.
Voor mijn ouders, schoonouders en onszelf

Niet mijn baby maar dit is het voorbeeldje van de website

17 likes

Waar is deze van :rofl:?

Het is wel vrij prijzig… zeker de verzendkosten. Dus ij hoop wel dat het leuk wordt!

6 likes

Shoesme schoentjes voor mijn dochter die nu al een aantal weken lekker aan de wandel is en nu ook buiten wil lopen. Nieuw zonder prijskaartje voor €10, love Vinted!!

20 likes

Via vinted gekocht. Hoop dat hij het leuk vindt en dat hij dan ook van spellen gaat houden.

26 likes

Dit is superleuk!!

3 likes

Haha, ik vind Shoesme en dat soort merken ook altijd te duur nieuw
Maaarrrr ze heeft voor dr verjaardag geld gehad voor nieuwe ‘goede’ schoenen (oma vindt Vans maar flut :upside_down_face: ) dus:

Ben benieuwd of ze de hype waarmaken

4 likes

Via Vinted, dan koop ik met Black Friday er nog eentje bij. Stond maar één teddyvariant op Vinted, maar heb er graag een extra. :nerd_face: De Puckababy Mini.

4 likes

Ik heb dat vorig jaar kado gedaan, duurde echt eeuwen voordat ik het binnenhad. Het was wel mooi gemaakt.

3 likes

Stokke Tripp Trapp met gratis Newborn Set (Black Friday deal)

12 likes

Mooie kleur!

3 likes

Bess

Bess

Noppies

6 likes

Nog een extra warme winterjas van Next :bear:

25 likes

16 likes

Via Joolz Aer+ buggy Delightful Grey
De veiligheidsbeugel via Baby & Tiener.